بهترین مکمل ها برای مصلوب شدن || مکمل برتر برای ورزشکاران CrossFit®


مکمل های برتر برای ورزش های کراس فیت / تغذیه برتر برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت می تواند به بدن شما آسیب برساند. و اکنون مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و سپس حرکت کند. پیدا کردن کسی در این روند دشوار است کراس فیت من چیزی نشنیدم. غافلگیر نشو. CrossFit® از انواع سیستم های انرژی تشکیل شده است که مخاطبان بیشتری را جذب می کند. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح نگه داشتن کارآموزان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید بر عملکرد و روند توانبخشی خود تمرکز کنید ، آن را بگیرید بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت این ضروری است.

با دقت بخوانید. ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر از این تمرینات وحشیانه بهبود یابید ، بهتر است. شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر است. آره، هیچ چیزی به عنوان یک رژیم غذایی مناسب برای کمک به شما در رسیدن به اهداف شما وجود ندارد. برخی مکمل ها ممکن است این مزیت جزئی را ارائه دهند. در زیر لیستی از م effectiveثرترین مکمل های غذایی است که سفر شما را به سطح بعدی می رساند.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد بهترین تغذیه برای ورزشکاران کراس فیت فکر تحقیقات جامع نشان داده است که قدرت عضلات ، ثابت شده است که بر بهبود ورزش و کاهش بافت ماهیچه ای (اندازه) تأثیر دارد. تحقیقات اخیر نشان داده است که این مکمل می تواند به تقویت قلب و عروق خونی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت لزوم ، 3 تا 5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان منبع انرژی برای بافت ماهیچه ای عمل می کند و به شما انرژی بیشتری برای تمرینات شما می دهد. باعث تجمع اسید لاکتیک در ماهیچه ها شده و ورزش را طولانی می کند. هنگامی که با کراتین ترکیب می شود ، شواهدی وجود دارد که تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد.

در صورت نیاز 2 تا 3 گرم با شیک قبل از ورزش. در صورت امکان با کراتین ترکیب کنید.

پروتئین آن

این مکمل پروتئینی سریع جزء اصلی برای همه علاقه مندان به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین آن برای سرعت بخشیدن به هضم طراحی شده است و حاوی مشخصات آمینو اسید است که پس از یک تمرین کامل تکمیل می شود. طبق تحقیقات اخیر ، می تواند گرسنگی افرادی را که از آن برای کاهش وزن استفاده می کنند اندکی کاهش دهد.

در صورت لزوم ، به عنوان مکمل (20 تا 30 گرم) قبل از بهبودی و بعد از ورزش (30 تا 40 گرم) بعد از تمرین استفاده می شود. به عنوان یک مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت ، می توانید به راحتی رژیم غذایی خود را در هر جایی از رژیم غذایی او بگنجانید. صبح زود (20 تا 30 گرم) نه تنها آسایش را ایجاد می کند بلکه سطح کورتیزول را پس از بیدار شدن نیز کاهش می دهد.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (L-carnitine) ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسیدهای آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند. بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید. گوشت گاو گوشت خوک کارنیتین ، که در محصولات لبنی و آووکادو وجود دارد ، می تواند به شما در رسیدن به سطح بعدی کمک زیادی کند.

در صورت لزوم ، 1-2 گرم دو بار در روز درست قبل از ورزش مصرف کنید.

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی فواید زیادی دارند. روی به ترمیم و بازسازی بافت ها کمک می کند ، در حالی که منیزیم به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر بخوابد و دیرتر استراحت کند. هر دو بعد از تمرینات فشرده و استراحت با کیفیت بهتر شدند. بنابراین ، این دو مکمل بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت فکر

در صورت لزوم: برای بهبود جذب و اجتناب از ترکیبات دیگر ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب تهیه کنید و توصیه های سازنده را قبل از خواب دنبال کنید.

مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

آره، آگاهی از برخی ویتامین ها / مواد معدنی خوب از قبل می تواند در حین شدیدترین مراحل ورزش “بیمه” لازم را ارائه دهد. در کنار این شرایط شدید ورزشی ، مولتی ویتامین / مواد معدنی برای پر کردن مواد مغذی ضروری برای بدن ضروری است. بنابراین ، می تواند کار درستی انجام دهد ، عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و مشکلات روزه داری را از بین ببرد. نمی تواند

در صورت لزوم ، یک مکمل ویتامین / مواد معدنی با کیفیت با آخرین وعده غذایی خود به عنوان بهترین مکمل مصرف کنید تا بهترین ورزش را در پایان روز انجام دهید. به این ترتیب بدن شما بازسازی می شود و هنگام خواب می خوابد. مصالح ساختمانی مناسب برای رشد و آماده شدن برای آینده وجود خواهد داشت.

با دقت بخوانید. اطلاعات کامل در مورد ورزشهای کراس فیت

برنامه مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت

پیشنهادات تکمیلی چه زمانی، چقدر.
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3-5 گرم در اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش.
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین آن 20-30 گرم قبل از ورزش بعد از ورزش ، می توانید در هر زمان 30-40 گرم و هر غذای دیگر بخورید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین ها / مواد معدنی شب ها به دنبال محصولاتی باشید که 100٪ مواد مغذی مهم تری دارند

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگذاری” را پشت سر بگذارید. آیا این درسته؟ پس چند؟

در ابتدا ، توصیه می شود روزانه 20 گرم کراتین را به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد با داروی “نگهدارنده” ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که نتایج یکسانی در پایان چندین مطالعه یافت شد ، که با مطالعه قبل و بعد از تمرین 3-5 گرم شروع شد. این کار نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، بلکه در هضم غذا نیز صرفه جویی می کند.

چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین ، ممکن است پوست داغ شود. چه چیزی باعث این می شود؟

یک دلیل این است که بتا آلانین به گیرنده های حسی متصل نمی شود ، که می تواند باعث سوزش و خارش آنها شود. یکی دیگر از علل احتمالی (احتمالاً ناشی از واکنش های عصبی) افزایش جریان خون در شریان های سطحی است که می تواند باعث قرمزی پوست شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که با استفاده طولانی مدت کاملاً از بین می روند.

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

به عبارت دیگر ، بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها نیاز به ضمانت کوچکی برای فرم مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی در بیشتر هفته های ورزش شدید دارند. علاوه بر این ، رژیم متعادل شما می تواند برنامه شما را تغییر دهد ، سطوح بالای استرس در محل کار و / یا تغییرات زندگی می تواند تأثیر مخربی داشته باشد.

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا به پروتئین اضافی و فرم پروتئین آن نیاز دارد؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی نیز کمک می کند. سایر بافتهای حیاتی از دست رفته در حین ورزش را دوباره پر می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک گوشت قابل هضم است که می تواند روند بهبودی را در بدن تسریع کند.

آیا مکمل ZMA همان مصرف جداگانه منیزیم و روی است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیطی ایده آل برای انجام روی و منیزیم فراهم می کند. اما بله. خرید محصولات جداگانه نیز کارساز است. محصولی را که دوست دارید بخرید.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید مکمل های ورزشی سایر مقالات موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ Aggarat دیدن

دیدگاهتان را بنویسید