بهترین رژیم کاهش وزن برای نوجوانان رژیم و رژیم لاغری نوجوانان است


هر مرحله از رشد انسان یک فرایند شگفت انگیز و تحسین برانگیز است و انسان ها برای داشتن یک زندگی سالم و شاد در هر زمان نیاز به مراقبت های ویژه دارند. نوجوانی می تواند یکی از آسیب پذیرترین دوران زندگی باشد. زیرا در این مرحله نوجوان تغییرات فیزیکی زیادی را تجربه کرد. ریشه های یک درخت سالم آینده آن را تقویت می کند. مراقبت ویژه ای لازم است. سالم و متعادل است. نمی تواند

بنابراین ، اگر یک نهال جدید در خانه دارید ، بلافاصله یک رژیم متعادل را در نظر بگیرید تا بتواند انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از غذا و نوشیدنی گرفته تا عادات و عادات غذایی دریافت کند. حتماً مقاله زیر را بخوانید تا دریابید که جهش رشد نوجوان شما در دوران جوانی چگونه به نظر می رسد.

امروز متأسفانه در عصر صنعتی ، چاقی در بین کودکان و نوجوانان شایع است و به نظر می رسد بسیاری از خانواده ها مراقب بزرگ شدن و بالغ شدن در این دوران هستند. تنها کلید سلامت و جوانی سلامت خوب است. این به سادگی یک غذای مغذی است. اگر می خواهید فرزندان مناسب تربیت کنید ، مواظب باش خواهی کرد.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن نوجوانان چیست؟

رژیم غذایی سالم به این معنا نیست که نوجوانان دارای طعم و مزه مخصوصاً غذاهای مورد علاقه خود هستند. به نوجوان خود نوشابه های شیرین بدهید ، به آنها بیاموزید که غذاهای چرب مانند کیک و شکلات و نوشیدنی های شیرین را کاهش دهند. این غذاها را نباید برای یک نوجوان دور انداخت. آنها را کاهش دهید. توجه داشته باشید که آنها فقط باید خورده شوند و باید با مواد مغذی و ویتامین جایگزین شوند. برخی از مهمترین مواد مغذی برای رشد جوانان آهن است ، حاوی ویتامین D و کلسیم است شما باید به مواد غذایی نوجوان خود توجه کنید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، رژیم غذایی سالم و متعادل تنها راه کاهش وزن است. در اینجا نکاتی برای کاهش وزن با تغذیه سالم در دوران نوجوانی آورده شده است.

صبحانه را حذف نکنید

خوردن به معنای حذف صبحانه یا گرسنگی نیست. روزه داری باعث افزایش وزن نمی شود و می تواند بر رشد شما در دوران نوجوانی و بلوغ تأثیر بگذارد ، بنابراین ممکن است مواد مغذی ضروری و گرسنگی را در طول روز از دست بدهید. خوب بخور. خوردن صبحانه مقداری از ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای حفظ سلامتی را تأمین می کند.

5 بار در روز میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات یکی از بهترین منابع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما در دوران نوجوانی است. خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز اشتهای شما را کاهش می دهد. بنابراین ، بهترین غذاها برای خوردن در دوران نوجوانی است.

رژیم غذایی سالم داشته باشید

آبنبات پر کالری شکلات کیک مصرف غذاها و نوشیدنی های چرب مانند بیسکویت و نوشیدنی های شیرین را کاهش دهید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را هیدراته کنید

به عنوان یک نوجوان ، توجه داشته باشید که بدن شما به شش تا هشت لیوان مایع در روز نیاز دارد. آب و شیر کم چرب نوشیدنی های سالم هستند. اگرچه کاهش وزن در سنین نوجوانی طبیعی است ، اما هنگام نوشیدن آب میوه های قندی مراقب باشید. آب میوه ها ؛ مقدار کل نوشابه ها با آب سبزیجات و آب میوه ها باید به اندازه یک لیوان کوچک باشد و نباید از 150 میلی لیتر در روز تجاوز کند.

رژیم چاقی برای نوجوانان

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم در نتیجه نوجوانی همراه خواهد بود. در زیر.

آیا نوجوان شما خسته است؟

یکی از مهمترین دلایل کاهش وزن و کاهش وزن نوجوانان ، به ویژه در دوران بلوغ ، فقدان آهن و دیگر ویتامین های ضروری آنهاست. نوجوان شما کمبود آهن می تواند ناشی از خستگی زودرس باشد ، به ویژه در دختران نوجوان. به ویژه دختران نوجوان به دلیل از دست دادن آهن در دوران قاعدگی ، بیشتر دچار کمبود آهن می شوند. بنابراین ، آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی از آهن دریافت کنند. برخی از این منابع خوب گوشت قرمز هستند ، غلات و غلات صبحانه غنی شده با آهن. کلسیم و ویتامین D در درمان کاهش وزن و ضعف در نوجوانان و محصولات لبنی بسیار مهم است. همچنین منابع غنی از ویتامین D را از دست ندهید. علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

کمبود سه ویتامین یکی از شایع ترین علل کاهش وزن در نوجوانان به طور کلی است (اینفوگرافیک).

  • کمبود آهن ، به ویژه در دختران نوجوان
  • کمبود ویتامین D
  • کمبود کلسیم

از خوردن غذاهای شیک خودداری کنید.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم در دنیای مد دنبال می شود. اما مراقب باشید ، آنها اغلب سوء تغذیه و سوء تغذیه دارند. این بدان معناست که این غذاها می توانند باعث از دست دادن ویتامین ها و مواد معدنی مهم شما شوند. غذاهای مد روز بیشتر بر نتایج کوتاه مدت متمرکز هستند. بنابراین در نهایت وزن خود را دوباره به دست خواهید آورد. خوشبختانه ، من می توانم از متخصصان سایت و رژیم غذایی خود برای دریافت رژیم غذایی سالم کمک بگیرم و آنها به شما کمک می کنند حداکثر استفاده را از رژیم غذایی خود ببرید. وزن غذاهای استاندارد و سالم برای هر دو جنس و سنین در اختیار شما قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید