آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین تمرینات برای کاهش وزن می رسد. شما می توانید بیشتر از کمتر انجام دهید. بنابراین اگر قصد دارید برای کاهش چربی بدن خود کارهای بیشتری انجام دهید ، برای کاهش وزن به 30 دقیقه تمرین نیاز دارید. در حقیقت ، طبق تحقیقات ، شما می توانید فقط نیم ساعت در روز انجام دهید چربی سوزی را افزایش می دهد برای کاهش وزن م thanثرتر از 60 دقیقه ورزش است. عصبانی هستی؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که معتقدند شما زمان کافی برای احساس قدرت و شگفت انگیز را ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً نحوه انجام تمرینات کوتاه را برای شما نشان خواهیم داد.

این علم که آیا 30 دقیقه ورزش بهتر از یک ساعت است یا خیر

یکی مطالعه بر اساس مجله فیزیولوژی آمریکا ، کسانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت ورزش می کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ کسانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر تمرینات ورزشی ، در طول روز انرژی بیشتری نیز تمرین کردند. معمولاً بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی می ماند. ورزش طولانی مدت می تواند افراد را گرسنه تر کند. افرادی که ساعت ها ورزش می کنند ، کالری مورد نیاز خود را برای از دست دادن وزن بیش از آنچه که واقعاً می سوزانند ، از بین می برند. تمرینات 30 دقیقه ای احتمال کاهش وزن را افزایش می دهد ، که می تواند در یک برنامه شلوغ قرار گیرد.

در اینجا پنج نکته کلیدی برای حرکت بدن به جلو در 30 دقیقه آورده شده است

اگر فکر می کنید ممکن است ورزش طولانی تری در یک روز شلوغ امکان پذیر نباشد ، زمان آن فرا رسیده است که برای برنامه خود و اهداف تناسب اندام خود یک تمرین کوتاه مدت انجام دهید. در اینجا پنج نکته کلیدی در حرکت سریع روز شما تا 30 دقیقه وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست ندهید. محدودیت زمانی دارید ؛ قول میدی همین امر باید در مورد تمرینات شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید تا زمان تمرینات شما مطابقت داشته باشد. مهم نیست که برنامه شما تغییر کند. بازه زمانی دیگری را در برنامه خود پیدا کنید. مراقب باش. وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، همه چیز مربوط به تعادل است.

شماره 2 حتی انفجارهای کوتاه خود را به صورت انفجارهای کوتاه تقسیم کنید

علوم پایه ثابت شده است که تمرینات کوتاه مدت به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر است. بنابراین برای کاهش وزن حدود 60 دقیقه ورزش را فراموش کنید. تمرینات خود را به 15 دقیقه و نیم در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید قدرت ساخت و ساز پیشرفت شما در یک جلسه ضربان قلب ترفند انجام تمرینات بسیار کوتاه در جاهای دیگر است. متمرکز بمان. هر دقیقه به هر چیزی که می دهید بدهید.

شماره 3 لباس های ورزشی خود را زودتر آماده کنید

بیرون آوردن لباس های کار دیشب و تجسم آنها مغز شما را به عادت ها تربیت می کند. قبل از تعریق ، به چند نکته باید توجه کرد. هر دقیقه به هنگام ورود به موقع اهمیت دارد. آماده بودن لباس های کار در زمان جمع آوری آنها صرفه جویی می کند.

شماره 4 خوش بگذره

اگر تا به حال ورزش نکرده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای پیدا کردن ورزشی است که از آن متنفر نیستید. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد کالری می سوزاندگرفتن، عضله بسازیدگرفتن، تنش را رها کنیددر مقابل، انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدنمی تواند شما واقعاً مجبور نیستید با تمرینات “نه” کنار بیایید.

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در حین ورزش سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید. اگر تا به حال قد دونده خود را تجربه کرده اید ، می دانید. برای برخی ، انتظار این احساس انگیزه کافی برای حرکت است. اما این برای همه مناسب نیست.

برای کسانی که باورشان مشکل است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، شادی مغز خود را افزایش دهید. بعد از تمرین ، از قهوه کم قند مورد علاقه خود لذت می برید. تغذیه سالم؛ یک کولر گازی که آخر هفته به آن نگاه کرده اید تا لباس ورزشی جدید تهیه کنید یا تمام تمرینات خود را کامل کنید.

اگر عمر کوتاهی داشتید چه اتفاقی می افتاد؟

برخی روزها ، 30 دقیقه تمرینات کاهش وزن ممکن نیست. جلسات لحظه آخری شرکت کردند ؛ بچه ها آشفته هستند و برنامه ها فشرده است. ما انسانیم! تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن در این روزها بیابید. می توانید از پله ها بالا بروید ؛ برقراری تماس های تلفنی و جلسات برای پیاده روی ؛ در حین مسواک زدن بنشینید. یا می توانید یک تایمر برای تمرین و تمرین هر ساعت تنظیم کنید. ဒိုက် ထိုး، ریه 10 20 بار به عقب برگردید تمام روز آنها را بچرخانید.

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو تا از با ارزش ترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمرکز بیشتری روی زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه باعث تحریک ذهن نیز می شود. بهبود خلاقیت و بهره وری و فعال بودن. می تواند منجر به زندگی سالم شود.

این زمان اضافی شما را کند می کند و به شما زمان بیشتری می دهد تا کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید.

آیا آماده هستید ببینید چقدر تمرینات مفرح و م effectiveثر می توانید انجام دهید؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و از تمرینات نامحدود رایگان لذت ببرید. گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغنمی تواند

دیدگاهتان را بنویسید