کفپوش بالکن – مخبران


عرشه کامپوزیت ترجیح داده شده ترین کفپوش در کفپوش بالکن است، مانند تمام فضاهای باز. با ظاهر چوبی خود فضایی گرم به تمام فضاهای باز می بخشد.

در کشور ما بالکن ها فضاهای مهم زندگی در سازه های معماری هستند. اینها فضاهای زندگی در ساختمان ها یا فضاهایی هستند که به بیرون باز می شوند که جلو و کناره های آنها در سطح کمر قرار دارند و با دیوارها یا نرده ها احاطه شده اند. در دکوراسیون بالکن، پوشش کف بالکن و نرده ها از مهمترین قسمت های طراحی هستند.

بالکن هایی که به سمت بیرون ساختمان اصلی در ساختمان های آپارتمانی، آسمان خراش ها، میدان ها و ویلاها قرار گرفته اند برای اهداف کاربردی مختلف از فرهنگی به فرهنگ دیگر استفاده می شوند. محیط هایی هستند که خانواده صبحانه می خورند، شام می خورند، قهوه می نوشند و خوش می گذرانند. در حالی که اهداف استفاده ممکن است متفاوت باشد، مهم ترین دلیل استفاده، دریافت هوای تازه است. بالکن ها که اندازه و شکل آنها از ساختمانی به ساختمان دیگر متفاوت است، برای اهدافی مانند سرگرمی، آویزان کردن لباس های شسته شده، غذا خوردن و پرورش گل استفاده می شود. اگرچه بیشتر مواقع قسمت بالا یا اطراف آن باز است، اما از آنها به عنوان مناطق بسته نیز استفاده می شود. به همین دلیل از آنها به عنوان بالکن باز و بسته یاد می شود.

ویژگی های پوشش عرشه بالکن

  • مقاومت در برابر شرایط خارجی
  • استحکام بالایی دارد
  • تصویر چوبی
  • مونتاژ و نصب عملی است
  • مقاوم در برابر آب است

امروزه معماری مدرن به سادگی مناطقی را به سمت بیرون ساختمان اصلی طراحی می کند تا بر نمای بیرونی ساختمان تأکید کند. وقتی ساختمان ها دارای فضاهای نشیمن مهمی باشند، دکوراسیون آنها نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در دکوراسیون بالکن، مفید و زیبا بودن محوطه مهم است. هنگام تعیین طرح، بصری و عملکرد آن باید با هم برنامه ریزی شود تا محیطی دلپذیر ایجاد شود. گروه های صندلی، کف، نور و محیط اطراف باید با یکدیگر سازگار باشند. هر بالکن صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن، باز یا بسته بودن آن، می تواند با طراحی مناسب به فضایی زیبا و کاربردی تبدیل شود.

طراحی پایه و نرده ها در دکوراسیون بالکن ها که فضاهای نشیمن هستند که معماران به آن توجه می کنند تا سبکی جذاب و خنک به ساختمان ها ببخشند بسیار موثر است. هنگام برنامه ریزی محل نشیمن، لازم است تصمیم بگیرید که کف با چه مواد و رنگی پوشانده شود. پوشش با مواد سازگار با محیط زیست و مقاوم در برابر سایش و اشعه ماوراء بنفش برای چندین سال از نظر ایمنی و زیبایی مزیت بیشتری دارد. به خصوص کسانی که طرح های گلخانه ای کوچک یا باغ زمستانی دارند، صرف نظر از باز یا بسته بودن، باید مصالحی را انتخاب کنند که از عبور آب از کف جلوگیری کند.

وقتی از ماندن در ساختمان‌های بسته در تمام طول روز خسته می‌شویم، بالکن‌هایی که می‌توانیم هوای تازه دریافت کنیم باید بدون توجه به هدف استفاده، دارای کفی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی باشد. کف باید با کفپوش مناسب پوشانده شود. این فضاهای باز که با فرا رسیدن فصل بهار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، باید با مصالح مقاوم در برابر شرایط زمستانی مبله شوند. باید با موادی پوشانده شود که در برابر تمام عوامل خارجی مانند دما، بارندگی، نور خورشید و سرما مقاومت کند. کفپوش باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.

همچنین بسیار مهم است که پوشش کف بالکن تحت تأثیر آب و مواد نظافتی قرار نگیرد، در برابر خط و خش مقاوم باشد و رنگ خود را از دست ندهد. موادی که بصری و دوام خود را برای چندین سال حفظ می کنند باید ترجیح داده شوند. موضوع دیگری که به اندازه دوام در کفپوش بالکن در فضاهای باز مهم است، لیز نبودن آنهاست. نباید تحت تأثیر رطوبت قرار گیرد و نباید رطوبت را جذب کند.

مواد کفپوش بالکن

موادی مانند سرامیک، کاشی، بتن و فرش چمنی سالهاست که به عنوان کفپوش بالکن استفاده می شود. با نوآوری در بخش کفپوش، کف سازی با چوب، عرشه کامپوزیت، اپوکسی، پارکت لمینت آرتا و پی وی سی آغاز شده است.

در گذشته، پوشش با بتن ترجیح داده می شد زیرا بادوام ترین ماده بود. یکی دیگر از مواد ترجیح داده شده سرامیک بود. مناطقی که با سرامیک پوشانده شده اند می توانند دوام خود را برای سالیان متمادی حفظ کنند. اما به مرور زمان مفاصل کثیف می شوند. زمانی که برای اولین بار ساخته شد ظاهر بهداشتی خود را از دست می دهد. این ماده ای است که ظاهر زیبایی خود را از دست می دهد حتی اگر تعمیر و نگهداری در فواصل منظم انجام شود. کفپوش سرامیکی پس از مدتی استفاده، قدیمی و فرسوده به نظر می رسد.

ظاهر مورد علاقه طراحان فضای باز در پوشش کف بالکن، ظاهری است که توسط پوشش های چوبی داده می شود. زیرا چوب فضای تمامی فضاهای باز را تغییر می دهد. فضایی گرم به فضا می بخشد و فضاها را سبک تر، جذاب تر و خنک تر می کند. با وجود این، افراد زیادی هستند که سرامیک و کاشی را به دلیل ظاهر بصری عرشه های چوبی که در طول زمان فرسوده یا پوسیده می شوند، ترجیح می دهند. امروزه با تولید مواد کامپوزیت عرشه با ظاهر چوب، عرشه های کامپوزیت تقریباً در هر منطقه باز ترجیح داده شده اند.

پوشش کف بالکن با عرشه کامپوزیت

این یک ماده بادوام خاص با ظاهری چوبی است که نیازی به نگهداری طولانی مدت ندارد، تحت تاثیر آب قرار نمی گیرد، پوسیده نمی شود، قالب نمی گیرد و تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد. عرشه های کامپوزیت حاوی رنگدانه های رنگی قارچی، اجزای ضد کپک و ضد انگلی هستند. نوعی کفپوش است که تمام مزایای چوب و پلاستیک را با هم ارائه می دهد. می توان آن را برای مدت طولانی بدون تغییر شکل استفاده کرد. همچنین از نظر دکوراسیون ظاهری عالی به کفپوش ها می دهد. ساختاری سازگار با محیط زیست و ضد باکتری دارد. این یک ماده بادوام، کاربردی و زیبایی است.

پوشش مدولار کف عرشه کاشی کامپوزیت چوب پلاستیکی در بالکن ها بیشتر ترجیح داده می شود. طرح های مختلفی وجود دارد که شادی و ظاهر شیک را به هر فضایی می بخشد. ما به عنوان عرشه Demah به مشتریان خود می گوییم که کدام یک فضای زیباتر را بین عرشه بلند و عرشه کاشی ایجاد می کند. ما به عنوان شرکتی که سال هاست خدمات حرفه ای در زمینه عرشه کامپوزیت ارائه می دهد، با تیمی از متخصصان، کاربرد عرشه کامپوزیت را در هر زمینه ای انجام می دهیم. ما طرح های معماری هنری خود را با ارزیابی سودمندی و ظرافت بالکن ها با هم خلق می کنیم.

در طبقاتی که پوشش کف بالکن با عرشه کامپوزیت گذاشته شده است، هیچ لغزیدی وجود ندارد. عرشه کامپوزیت محبوب ترین ماده برای کف در مناطق مرطوب است زیرا لغزنده نیست. این محصول ایده آل برای مناطق باز است. اگرچه عرشه کامپوزیت ممکن است در اولین کاربرد به عنوان یک ماده گران قیمت در نظر گرفته شود، اما در واقع اینطور نیست. زمانی که ویژگی های ماده مانند ماندگاری طولانی، لغزنده نبودن، پوسیده نشدن، تراوش نکردن، جلوگیری از کپک زدن، مقاومت بسیار بالا در برابر همه شرایط آب و هوایی، عدم تاثیر آب، داشتن خاصیت آنتی باکتریال و دوستدار محیط زیست به عنوان یک کل در نظر گرفته شود، یک راه حل فوق العاده اقتصادی است. می توان آن را بدون هزینه و بدون مشکل برای چندین سال استفاده کرد. در مونتاژ آن از یک سیستم قفل مخصوص استفاده شده است. بنابراین مشکلی مانند کندن ناخن به مرور زمان وجود ندارد.

نصب و برچیدن عرشه های کامپوزیت و کفپوش ها بسیار آسان است. می توان از آن در جاهای دیگر استفاده کرد. مخصوصاً برای کسانی که به آپارتمان دیگری در همان سایت با ابعاد پیشخوان یکسان نقل مکان می کنند مفید است.

کاربرد عرشه کامپوزیت برای هر منطقه ای بسیار ساده است. مونتاژ و نصب آن عملی است. برای استفاده بدون هیچ مشکلی در طول سالیان متمادی، مهم است که توسط افراد ذیصلاح انجام شود. کاربرد عرشه کامپوزیت باید توسط افرادی انجام شود که با تمام جزئیات آشنا هستند. زمینه ای که درخواست روی آن انجام می شود باید بدون مشکل آماده شود. نشت آب باید قبل از استفاده شناسایی و اصلاح شود. زمین باید کاملا صاف باشد. لاشه ها باید به درستی، در ابعاد صحیح، با پیچ های صحیح قرار گیرند. فاصله لاشه باید متناسب با منطقه باشد. حامل های فرعی باید با احتیاط قرار داده شوند تا از لغزش و فرو ریختن جلوگیری شود.

عایق کاری و تمیز کردن به لطف شکاف های بین لاشه پایین و عرشه در پوشش های کامپوزیت عرشه و کف بالکن آسان است. این ماده ای است که با متعادل کردن دمای سطح از سرد شدن بیش از حد سطح در هوای سرد جلوگیری می کند. باعث اتلاف گرما و انرژی خارجی نمی شود. در عین حال از آنجایی که نمی سوزد، در تابستان به راحتی می توان با پای برهنه راه رفت.

برای اعمال عرشه کامپوزیت، ایمن ترین، باکیفیت ترین و بادوام ترین متریال در کفپوش بالکن، با تیمی حرفه ای و با اطمینان دک دک می توانید با ما تماس بگیرید.



منبع