چهارمین دوره جشنواره فیلم فَنتَستیک (خارق العاده) استرالیا برگزار می‌شود


با اکران 27 فیلم غیرمعمول پرجسارت از سراسر دنیا؛

چهارمین دوره جشنواره فیلم فنتستیک استرالیا با برنامه اکران 27 فیلم غیرمعمول پرجسارت از سراسر دنیا به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، چهارمین دوره جشنواره فیلم فنتستیک استرالیا با برنامه اکران 27 فیلم غیرمعمول پرجسارت از سراسر دنیا به زودی برگزار می‌شود.

علاقه مندان سینمای خاص و عجیب و غریب حتماً از شنیدن این خبرخوشحال خواهند شد که برنامه امسال شامل خارق العاده‌ترین فیلم‌هایی که تاکنون ساخته شده‌اند است.

مدیر این جشنواره، هادسون سووادا گفت: «این که یک فیلم چطور باید باشد تا خارق العاده تعریف شود، چیزی است که هر سال تغییر می‌کند، گسترش می‌یابد و باید چیزی شبیه به این جمله باشد که من قبلاً هرگز چنین چیزی ندیده بودم یا تماشاچی با دیدنش بگوید وای خدای من این دیگر چه بود.همچنین باید یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز به وجود بیاورد. بدون شک این عجیب ترین جشنواره‌ای خواهد بود که ما تاکنون برگزار کرده‌ایم!»

هدف این جشنواره نمایش فیلم‌هایی نیست که دارای ارزش تولیدی زیادی هستند یا فیلم‌هایی که سینماهای معمولی پخش می‌کنند، بلکه این جشنواره قصد دارد فیلم‌هایی که جذاب، وحشی، سرزنده و خلاق هستند را نمایش دهد.

فیلم‌هایی که در این جشنواره اکران می‌شوند در واقع فیلم‌های بحث برانگیزی هستند که به مخاطب این شانس را می‌دهند تا در میان معدود نفراتی در دنیا باشند که آن را می‌توانند تماشا کنند.

فیلم افتتاحیه این جشنواره «جامعه مودب» یک فیلم رزمی و کمدی تلخ است که گفته می‌شود پاسخ بریتانیا به فیلم «همه چیز همه چا به یکباره» است.

فیلم پایانی جشنواره «شیر-دختر» یک فیلم علمی تخیلی پساآخرالزمانی ژاپنی است که در آن هیولاها روح انسانها را می‌بلعند.

این جشنواره  فیلم برای افرادی است که کنجکاو هستند و از ریسک کردن لذت می‌برند و از فیلم های فعلی سینماها بدشان می‌آید.

مدیر جشنواره می‌گوید: «در این جشنواره هیچ چیزی وجود ندارد که باعث شود پیش خودتان فکر کنید که با دیدن فیلم‌هایش وقت و پولتان را تلف کرده‌اید. اینجا جایی است که شما را به چالش می‌کشد.

انتهای پیام/