نیویورک جتس از لباس‌ها و لوگوی جدید فصل 2024 رونمایی کرد


نیویورک جتس یونیفرم های جدید را به همراه لوگوی اصلی جدید به عنوان بخشی از یک تغییر برند کلی پیش از فصل 2024 معرفی کرد.

ظاهر جدید New York Jets اشاره ای به دوران مورد علاقه طرفداران Sack Exchange است و در عین حال ظاهر نمادینی را که با همه نسل های طرفداران طنین انداز می شود، مدرن و بهبود می بخشد.

این تغییر نام تجاری، ماموریت نیویورک جتس را برای حفظ سنت و ایجاد ظاهر و احساس جدیدی که بازیکنان و طرفداران ما در سراسر جهان در مورد آن هیجان زده هستند، ادامه می دهد.

وودی جانسون، رئیس جتز گفت: “ما برای هواداران کار می کنیم.” آنها به طور مداوم از ما خواسته اند که به ریشه های خود بازگردیم و ما آنها را شنیدیم.

یونیفرم های جدید به صراحت طراحی شده اند تا شبیه نیویورک جتس به نظر برسند و در عین حال لوگوی نمادین باشگاه را تازه کنند – که توسط هواداران به عنوان قابل شناسایی ترین علامت ما دیده می شود.

“مجموعه Legacy” جت شامل سه نسخه یکنواخت، Legacy Green، Legacy White و Legacy Black است.

رگالیاهای جدید این تیم برای ادای احترام به یک زمان تاریخی در تاریخ باشگاه طراحی شده اند و در عین حال از پیشرفت های فناوری در صنعت برای ایجاد لباسی مدرن استفاده می کنند که به ورزشکاران اجازه می دهد در بالاترین سطح بازی کنند.

پیراهن ها دارای شانه های دو راه راه و شلوارهای تک راه راه هستند، همان طرحی که تیم در طول دوره ساک اکسچنج به تن داشت.

New York Jets از مجموعه جدید Legacy رونمایی کرد

Hymie Elhai، رئیس نیویورک جتس، گفت: «بازسازی لباس‌های ما و همچنین ایجاد ظاهری مدرن برای سازمان نشان‌دهنده تعهد ما به پیشرفت، نوآوری باقی ماندن و ارائه برتری به بازیکنان و هواداران است.»

“افزایش هویت نیویورک جتس با لباسی تازه نمایانگر ظاهری جاودانه است و در عین حال به هر بازیکن و نسلی از طرفداران قدرت می دهد تا برجسته شوند و به میراث تیم ما وفادار بمانند.”

لوگوی جت برای منظره دیجیتال امروزی مدرن شده است. یک فونت ساده و فاصله فشرده، آرم اولیه را اصلاح می کند.

در حالی که شکل جت جسورتر و دم جت ضخیم تر ظاهر را بالا می برد. لوگوی مدرن Jets با یک ماسک صورت سفید یا سبز به هر پوسته کلاه ایمنی اضافه خواهد شد.

با توجه به محبوبیت رنگ سبز و مشکی مات سفارشی، رنگ پوسته کلاه یکسان باقی خواهد ماند.

مجموعه کاملی از لوگوهای ثانویه برای تقویت و گسترش هویت برند جت ایجاد شده است.

این آرم ها ویژگی های کلیدی علامت اصلی، از جمله فونت، رنگ و در برخی موارد، شکل متمایز جت را در خود جای می دهند.

علاوه بر لباس‌های جدید برای بازیکنان، طرفداران جت این فرصت را دارند که کمد لباس خود را با جدیدترین لباس‌های جت ارتقا دهند.

مجموعه جدیدی از لباس‌های جت در JetsShop.com راه‌اندازی شده است که شامل پیراهن‌ها، ژاکت‌ها، هودی‌ها، کلاه‌ها و تی‌شرت‌ها است که همگی دارای لوگوی جدید قدیمی هستند.

علاوه بر این، همه طرفداران می توانند لباس های جدید را در روزهای بازی از فروشگاه رسمی جت در ورزشگاه MetLife خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یونیفرم های جدید لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید nyjets.com/uniforms.