مستند بوکس جدید McGuigan’s Gym، ‘STABLE’ به موفقیت ناک اوت تبدیل می شود


آخرین به روز رسانی در 2 مه 2023 ساعت 07:05 بعد از ظهر

Lorton Entertainment، سازندگان مستند موفق «رونی» و «بوم! رونق! The World vs Boris Becker’ جدیدترین سری خود را با نام STABLE معرفی کرد که داستان های جذاب یکی از مشهورترین خانواده های بوکس حرفه ای، McGuigan و گروه مبارزان فوق العاده با استعداد آنها را دنبال می کند.

بری مک گویگان، 62 ساله، زیر نظر مربی اصلی شین مک گویگان، 34 ساله، پسر تالار مشاهیر بین المللی بوکس، مجموعه مستند چهار قسمتی متقاعد کننده، آزمایش ها و مصیبت های شغلی همه را، چه در داخل و چه خارج از رینگ، بررسی می کند.

از طریق فیلم های برنده جوایز و تحسین شده «دیگو مارادونا»، «ما را رویا بساز» «بوم! رونق! The World vs Boris Becker و Rooney، Lorton Entertainment کاملاً روی قدرت مستندهای ورزشی سرمایه گذاری شده است.

شین مکگیگان و کریس بیلام اسمیت استیبل ۲

آنها اخیراً یک سریال چهار قسمتی پشت صحنه را در نیوکاسل یونایتد اعلام کردند که در آمازون پرایم ویدیو نمایش داده می شود.

STABLE بر فشار، فداکاری، شادی و دلشکستگی عظیمی که صنعت می تواند به دستان درگیر، به ویژه در بالاترین سطح، وارد کند، تمرکز دارد. این سریال بینندگان را به پشت صحنه می برد و آنچه برای قهرمان شدن لازم است را به نمایش می گذارد.

سالن بدنسازی مک گویگان اکنون برای دو مبارزه قهرمانی جهان، مملو از درام، آماده می شود که مستند به طور کامل آنها را فاش خواهد کرد.

در پایان این ماه، مبارز طولانی‌مدت شین، کریس بیلام اسمیت (سی‌بی‌اس)، 32 ساله، برای کسب عنوان قهرمانی WBO در وزن کشتی‌های رزمی جهان، با همباز سابق و لارنس اوکولی شکست‌ناپذیر (که اوایل امسال از شین جدا شد) روبرو خواهد شد. مسابقه پرفروش در 27 می.

استیبل شین مک‌گیگان ۲

بیلام اسمیت از بورنموث، که 17 برد و 1 شکست در بازی های حرفه ای داشته است، در زمین خانگی در ورزشگاه محبوبش بورنموث اف سی، ویتالیتی مبارزه خواهد کرد – که انتظار می رود به فروش برسد. این به تنهایی یک دستاورد بزرگ برای کریس، با نام مستعار “آقا” است.

برخوردهای انفجاری او باعث شده است که او یک پایگاه هواداران سرسخت در سواحل جنوبی داشته باشد، جایی که او در موارد متعدد تیتر یک روزنامه شده است. کسب عنوان قهرمانی جهان برای کریس و شین نتیجه کار سخت، ظرافت، و فداکاری خالص به هنر آنها خواهد بود – مبارزان زیادی در این ورزش وجود ندارند که در طول دوران حرفه ای خود به شدت به اندازه CBS تمرین کرده باشند.

دومین مبارزه قهرمانی جهان در ورزشگاه نیز ضربه ای جدی به همراه دارد – ملکه بوکس کاتفورد، الی اسکاتنی، 25 ساله، این خبر فوق العاده را دریافت کرد که او برای قهرمانی جهان در آندرکارد کتی تیلور، فوق ستاره ایرلند در دوبلین، می جنگد.

با این حال، پس از اینکه حریف تیلور، شانتل کامرون، که سابقاً در باشگاه مک‌گیگان کار می‌کرد، اصرار داشت که اسکاتنی باید از کارت حذف شود، رویای الی به کابوس تبدیل شد. شب.

خوشبختانه، تیم به طور خستگی ناپذیری تلاش کرد تا تاریخ دیگری را به دست آورد و الی در تاریخ 10 به ضرب گلوله خود را دریافت خواهد کرد.هفتم ژوئن.

مسلماً دو مبارز هیجان‌انگیز در حال حاضر، مجموعه بعدی برادران سوپراستار، حسن و آدام عظیم بوکس هستند. در 19 سالگی (آدام) و 21 سالگی (حسن)، هر دو قبلاً در مقابل هزاران نفر جنگیده اند، نمایش های خیره کننده ای به نمایش گذاشته اند و از تعدادی از افراد جامعه بوکس تمجیدهای شایسته دریافت کرده اند.

آنها از حمایت گسترده جامعه پاکستانی برخوردارند و هر دو در طول ماه رمضان به تمرینات سخت ادامه داده اند. این مستند که مقصدش عظمت است، ما را به ابتدای سفرهایشان می برد، جایی که بین آنها 14 برد و 0 باخت به دست آورده اند.

این مستند لیست زیر از مبارزان جایزه را پوشش می دهد. رقبای بعدی عنوان قهرمانی جهان، کریس بیلام اسمیت و الی اسکاتنی، قهرمان جهان، دانیل دوبویز و خواهرش که برای عظمت مقدر شده اند، کارولین، 22 ساله، برادران فوق ستاره، آدام، 20، و حسن، 22 ساله، عظیم، و طرفداران مورد علاقه لیورپودلیان، رابی دیویس جونیور 33 ساله و آنتونی فاولر 32 ساله.

شین علاوه بر آموزش مبارزان با کمک مربی، جاش پریچارد، 30 ساله، اکثر اصطبل خود را در کنار برادرش، جیک مک گویگان، 35 ساله نیز مدیریت می کند.

در طول سریال STABLE، که در حال حاضر در حال تولید است، مک‌گویگان درباره مرگ ویرانگر دختر و خواهرشان، دانیکا مک‌گیگان، که متأسفانه نبرد شجاع خود را با سرطان در جولای 2019 در سن 33 سالگی از دست داد، صحبت می‌کند.

بری مک گویگان قهرمان سابق وزن پر وزن جهان و عضو تالار مشاهیر بین المللی بوکس گفت: «گروه فعلی مبارزانی که اکنون در باشگاه داریم، مسلماً بهترین‌هایی هستند که تا به حال داشته‌ایم. زمان بسیار هیجان انگیزی برای شین، جیک و تیم است – جو اطراف مکان باورنکردنی است.

ما از میزان پوشش مستند خوشحالیم و امیدواریم که داستان پریان با دو قهرمان دیگر جهان به پایان برسد.»

شین مک گویگان گفت: بیش از یک سال است که دوربین‌ها را با خود داریم و اکنون زمان مناسبی برای اعلام این پروژه است، با برخی دعواهای بالقوه تغییر زندگی برای کریس و الی.

در دوران مبارزات سرگرمی مشهور افراد مشهور، این مستند واقعیت های واقعی یک بوکسور حرفه ای بودن را به تصویر می کشد و چیزی در این مجموعه برای همه وجود دارد.

مدیر STABLE، گاوین فیتزجرالد گفت: تشکر فراوان از خانواده مک گویگان و تمام بوکسورهای حاضر در ورزشگاه. بدون دانش، تلاش و زمان فوق‌العاده بصیرت آنها، این پروژه ممکن نبود.

همراه با تمام کمک آنها و تخصص تیم در Lorton Entertainment، ما توانستیم فیلم های قابل توجهی را ضبط کنیم و به آنچه در نظر داشتیم دست پیدا کنیم.

این مستند بالا و پایین های صنعت بوکس و اینکه چرا دست اندرکاران اینقدر به آن علاقه دارند را نشان می دهد. در حال حاضر مشغول فیلمبرداری قسمت چهارم و آخر هستیم که نمی‌تواند جذاب‌تر از این باشد و یک سریال باورنکردنی را به پایان می‌رساند.»