لوکا مودریچ با ورزش و سرگرمی اطرافیان امضا می کند


آخرین به روز رسانی در 19 جولای 2023 ساعت 10:27 صبح

پس از تثبیت موقعیت افسانه ای در دنیای فوتبال، لوکا مودریچ قصد دارد میراث خود را خارج از زمین ادامه دهد و Entourage Sport & Entertainment اکنون مسئول نمایندگی تجاری جهانی ستاره است.

پس از این امضا، Entourage، یک رهبر در آژانس های حمایت مالی، تجاری و مدیریت استعداد، به عنوان نمایندگان انحصاری، مسئول مشارکت و مدیریت برند مودریچ در سراسر جهان عمل خواهد کرد.

مودریچ با فهرستی در حال رشد از ستارگان در فهرست خود، از جمله برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال مانند روبرتو کارلوس، جان تری و نانی، در یک زمان هیجان‌انگیز به گسترش سریع Entourage می‌پیوندد.

پل برایتن، مدیرعامل Entourage Sport & Entertainment گفت: پس از چند سال کار با لوکا در تعدادی از پروژه‌های تجاری، خوشحالیم و مفتخریم که در نهایت از او در فهرست استعدادهایمان استقبال می‌کنیم. یک استعداد عالی در داخل و خارج از زمین، ما هیجان زده هستیم که با چنین شخصیت برجسته ای در تاریخ بازی کار می کنیم و قصد داریم به ادامه میراث لوکا کمک کنیم.”

Entourage Sport & Entertainment یک متخصص پیشرو در سطح جهانی در مذاکرات حمایت مالی، مدیریت استعداد و مدیریت مشارکت است.

این آژانس با شهرت خدمات شخصی، سوابق بسیار خوبی در ارائه مکرر شراکت برای نام‌های تجاری خانگی دارد، که برخلاف اهداف بازاریابی در فضای ورزشی و سرگرمی به هم ریخته عمل می‌کند.

برندهای قبلی و فرصت‌های حمایت مالی شامل همکاری با Heineken، Emirates Airlines، Konami، FTX و Visa، علاوه بر دارندگان حقوق برجسته FIFA، UEFA، Inter Milan و SL Benfica بوده است.