خرید ماهی اوزون برون – مخبران


خرید ماهی اوزون برون

ماهی خاویاری اوزون‌ برون به عنوان یک ماهی مهاجر شناخته می شود و معمولا در رودخانه‌ های گرم زیست دارد . زیستگاه ماهی از بستر ماسه ‌ای، شنی و رُسی نشکیل شده و می ‌توانند به سادگی در آن حرکت داشته باشند. خانه این ماهی در ۵۰ تا ۳۰۰ متری عمق دریا قرار دارد. دمای آب همچنین می بایست بین ۴ تا ۲۷ درجه باشد. اوزون‌برون خزر از نرم‌تنان تغذیه می نماید. طول این ماهی بیشتر از ۴۰ سانتی ‌متر می باشد. سگ ‌ماهی و گاو ماهی غذای این ماهی به شمار می رود که گاهی طول آن ‌ها به ۸۰ سانتیمتر خواهد رسید. رشد اوزون ‌برون خزر حدودا تا یک ‌و نیم متر می باشد و در ۱۲ سالگی نیز به بلوغ خواهد رسید که در این سن می‌ تواند تخم‌ریزی داشته باشد. امروزه خرید آنلاین ازون برون در سلطان ماهی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خرید آنلاین اوزون برون

ماهی اوزون برون از نظر اقتصادی بسیار با صرفه خواهد بود. به طور میانگین حدود شصت درصد کل خاویار ایران به واسطه این ماهی تامین می گردد که حدودا به عنوان گوشت خوش خوراک در طبخ انواع غذاهایی دریایی نیز به شمار می رود. همچنین کیسه ی شنای اوزون برون نیز جهت تولید چسب در صنعت کاربرد دارد. گوشت اوزون برون بسیار لذیذ می باشد و از نظر ارزش غذایی در سطح بالایی قرار دارد. پروتئین موجود در گوشت پرورشی ماهی اوزون برون نسبت به نوع طبیعی آن بیشتر می باشد و این در حالتی است که اوزون برون پرورشی از چربی کمتری به نسبت نوع دریایی و طبیعی آن برخوردار می باشد. بنابراین خرید آنلاین اوزون برون پیشنهاد هوشمندانه ای خواهد بود..لذا به واسطه ی مصرف گوشت اوزون برون طبیعی 8/17 درصد پروتئین، 5/9 درصد چربی و 7/71 درصد رطوبت و از گوشت اوزون برون پرورشی، ۲۱ درصد پروتئین، 4/1 درصد چربی و 8/71 درصد رطوبت، برای بدن تامین می گردد. ماهیان خاویاری تحمل درمان های شدیدی همچون فرمالین را نخواهند داشت لذا از این نظر گوشت بسیار سلامتی خواهد داشت. همچنین آب تمیز و پر اکسیژن منجر به کیفیت بالای گوشت این ماهی خواهد شد.

خرید آنلاین سلطان ماهی

یکی از گران ‌ترین غذاهای دریایی می توان به ماهی ازون برون یا ماهی خاویار اشاره کرد. ین ماهی لذیذ، مغذی و بدون استخوان در بین انواع ماهی‌ ها به عنوان منبع کلاژن و پروتئین معرفی می ‌شود. ازون برون در زمین دارای قدمتی ۲۵۰ میلیون ساله می باشد. این ماهی عجیب یادگار دوران ژوراسیک به شمار می رود. اوزون برون یک ماهی فوق‌العاده بوده که در حدود ۵۰ تا ۶۰ سال عمر دارد و بلوغ و تولید مثلش از سنین ۱۵ تا ۲۰ سالگی شروع خواهد شد. ماهی ازون برون از نظر ساختاری جمجمه و تنه عجیبی دارد و بدن کشیده و دوکی ‌شکل آن فاقد استخوان، فلس و مهره می باشد. یک بافت غضروفی محکم در بدن ماهی ازون برون که در امتداد قسمت پشت بدن قرار می گیرد. نقش ستون مهره را بازی خواهد کرد و و اجزای مختلف بدن را در کنار هم حفظ خواهد کرد. خرید از سلطان ماهی شما را با محصولات دریایی با کیفیت رو به رو خواهد کرد.

زیبایی با اوزون برون

کلاژن به عنوان یک ماده‌ای حیاتی جهت سلامت، شادابی و زیبایی پوست خواهد بود. ماده ‌ای که به پوست خاصیت ارتجاعی خواهد داد و منجر به آن شده تا زخم ترمیم بهتری داشته باشد و از بروز چین و چروک در سنین پایین جلوگیری شود. اوزن برون به عنوان منبعی غنی از کلاژن به شمار می رود. یک ماده غذایی لوکس که ضمن بر تامین پروتئین و ویتامین‌ های ضروری بدن می ‌تواند زیبایی هدیه دهد. بنابراین اوزون برون را ماهی سلطنتی و غذای اشراف می دانند. در گذشته مردم ژاپن از این ماهی لذیذ برای مصرف خود استفاده نمی ‌کردند و آن را غذایی مخصوص و ویژه خانواده سلطنتی به شمار می آوردند.

پروتئین؛ خواص ماهی اوزون برون

اوزن برون از گوشت لذیذ برخوردار بوده که طعم دلپذیر آن جایگاهی ویژه‌ ای در بین غذاهای محبوب مردم مرفه جهان به شمار می رود. یک ماهی فوق‌العاده که به وسیله آمینواسیدهای ضروری یک ترکیب غنی و عالی از پروتئین دارد. ترکیب پروتئینی موجود در گوشت این ماهی مشابه پروتئینی می باشد که در گوشت پرندگان دیده شده است. گوشت این ماهی از مقادیر بالایی کارنوزین برخوردار می باشد. یک آمینو اسید که به آن طعمی لذیذ خواهد داد. ازون برون به عنوان اصلی ترین منبع پروتئین بوده که یک غذای بی‌ نظیر جهت افزایش سرعت عضله ‌سازی در بدن ورزشکاران به شمار می رود. همچنین در افزایش سیستم ایمنی بدن موثر خواهد بود و با افزایش متابولیسم بدن باعث شادابی و نشاط خواهد شد. اوزون برون از بهترین انواع ماهی های دریای خزر به شمار می رود. این نوع ماهی به عنوان یک ماهی خاویاری نیز به شمار می رود . تقریبا از اولین ماهی های خاویاری که در ایران وجود داشت همین ماهی خاویاری بود.

ویژگی های ماهی اوزون برون

  • بومی دریای خزر در ایران
  • ریز ترین ماهی دریای خزر
  • بدون استخوان
  • گوشت بسیار نرم
  • طعم بسیار لذیذ

همه این محصولات در مجموعه سلطان ماهی ، اعم از انواع ماهی، میگو، خرما، رنگینک و سایر محصولات جنوب در بهترین و با کیفیت ترین محصولات تامین و به مشتریان ارائه می شود. فروش آنلاین ماهی و میگو تازه شمال در جهت قرار دادن غذاهای دریایی تازه و با کیفیت در سراسر ایران آغاز به فعالیت نموده است. سلطان ماهی همواره با تمرکز بر فروش اینترنتی ماهی و دیگر محصولات دریایی ، صید روز را در تازه‌ ترین و با کیفیت ‌ترین محصولات از صیادان محلی تأمین می نماید و برای شما عزیزان ارسال می کند. سلطان ماهی به عنوان یک مرجع توزیع کننده از انواع محصولات با ارزش غذایی بالا می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت soltanmahi.com اقدام به خرید آنلاین محصولات دریایی همچون خاویار ازون برون و انواع ماهی در کیفیت بالا نمایید.