خرید صبحانه سالم | مکمل های ویتامین آنلاین در هند


برای تمام نیازهای غذایی سالم خود به فروشگاه یک‌جا خوش آمدید.

وقتی به تناسب اندام فکر می کنید، به تمرینات شدید عرق کرده فکر می کنید. در فرهنگ فعلی باشگاه محور، ما قدرت غذا را فراموش کرده ایم. اما حقیقت را بگوییم، 80 درصد سلامتی شما بستگی به این دارد که چه می خورید و نه چند کیلو وزن در روز.

در Possible، تمرکز ما بر معکوس کردن اختلالات سبک زندگی از طریق سوپر غذاها است. به غذای مناسب پایبند باشید و خواهید دید که بسیاری از مشکلات سلامتی خود به خود بهبود می یابند. به همین دلیل است که کارشناسان ما طیف گسترده‌ای از غذاهای فوق‌العاده کاملاً طبیعی و سالم را تولید کرده‌اند که با موادی که به دقت انتخاب شده‌اند و مملو از مواد مغذی هستند تا بدن شما دقیقاً همان چیزی را که برای سالم ماندن نیاز دارد را ارائه دهد. از صبحانه تا شام، تا میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های عصرانه، سوپر فودهای ما تمام هوس‌های غذایی شما را پوشش می‌دهند، اما با یک چرخش سالم.

بهترین گزینه های صبحانه سالم

مهم ترین وعده غذایی در روز سزاوار بیشترین توجه است. در حالی که یک صبحانه سالم باید مغذی باشد، پختن آن نیز باید برای صرفه جویی در وقت گرانبها از صبح های پرتنش شما باشد. طیف وسیعی از صبحانه‌های ما که به راحتی طبخ می‌شوند شامل وعده‌های غذایی منحصربه‌فردی مانند کینوا دال دوسا، مخلوط ارزن، فرنی جو و بسیاری دیگر است که سرشار از پروتئین، فیبر و مواد معدنی هستند. برای کاهش وزن و احساس بهتر، غذاها و نوشیدنی‌های سالم با پروتئین بالا و تقویت‌کننده ایمنی را برای یک صبحانه سالم امتحان کنید.

نوشیدنی های سالم با طراوت

نوشیدنی ها و نوشیدنی ها بخش بزرگی از وعده های غذایی روزانه شما را تشکیل می دهند. بنابراین، انتخاب نوشیدنی مناسب برای بدن شما برای حفظ سلامتی بسیار مهم است. به گفته متخصصان، بهترین نوشیدنی‌های سالم باید حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی باشند که سیستم شما را سم‌زدایی می‌کنند، ایمنی را تقویت می‌کنند و متابولیسم شما را تقویت می‌کنند. طیف وسیعی از نوشیدنی های سالم Possible همه جعبه ها را بررسی می کند و ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را در اختیار شما قرار می دهد. نوشیدنی های پرفروش Teatox، چای هیبیسکوس و نوشیدنی TruGreen Healthy Detox را امتحان کنید و قدرت دفاعی بدن خود را ارتقا دهید.

اسنک های خوشمزه و سالم هندی

بیایید اعتراف کنیم، میان وعده بخشی از زندگی است. اما وقتی طعم آن را تمام کردید، تنها چیزی که برای چشیدن باقی می‌ماند، گناه خوردن میان وعده است. اما اگر احساس گناه را از این روند خارج کنیم چه؟ بله، طیف تنقلات پر پروتئین Possible با مواد مغذی مانند چانا، جووار، راگی، ذرت، جو، کینوا، دانه ها و آجیل ساخته شده است. این میان وعده های سالم کم چرب، بدون گلوتن و غیر سرخ شده، مطمئناً جوانه های چشایی شما را برآورده می کنند و در عین حال شما را در مسیر کاهش وزن خود نگه می دارند. میان وعده بهتر از این نمی شود! پرفروش‌ترین پفک راگی ماسالا، پفک گوجه‌فرنگی پنیر کینوآ، کوکی‌های براونی شکلاتی و موارد دیگر را بررسی کنید.

بهترین مکمل های تقویت کننده ایمنی

پیروی از یک رژیم غذایی مغذی با برنامه ای بسیار زیاد گفتن از انجام آن آسان تر است. ما آن را دریافت می کنیم! گاهی اوقات زندگی در راه است. اینجاست که طیف وسیعی از مکمل های ویتامین و مواد معدنی Possible به کمک شما می آید. ویتامین C، B کمپلکس، D، E و مواد معدنی ضروری مانند روی، آهن، منیزیم و موارد دیگر را به بدن خود بدهید تا به بدن خود انرژی داده و سیستم ایمنی قوی‌تری بسازید. ویتامین C+ و سایر غذاهای فوق‌العاده پرفروش ما را اینجا ببینید.

فروشگاه مواد غذایی بهداشتی

انتخاب شما از مواد غذایی تعیین می کند که رژیم غذایی شما چقدر سالم است. با گالری Possible از غذاهای غنی از چربی کم، GI کم و پروتئین که باعث کاهش وزن می شود و سایر مزایای سلامتی از جمله ایمنی قوی تر، متابولیسم افزایش یافته، کاهش التهاب و غیره را ارائه می دهد، آشپزخانه خود را ضد آشغال کنید. گزینه‌های غذایی سالم را از میان محبوب‌ترین اقلام خوارباری Possible مانند مولتی ارزن بدون گلوتن، موسلی ترد، و انبوهی از غذاهای فوق‌العاده مغذی دیگر انتخاب کنید.

بهترین غذا برای دیابت

برای بیماران دیابتی، مبارزه با انتخاب غذای مناسب واقعی است. طیف غذایی مناسب برای دیابت ما بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال خوردن غذاهای سالم و خوشمزه بدون ایجاد جهش در سطح قند خون خود هستند. این غذاها با موادی که به دقت انتخاب شده اند دارای شاخص گلیسمی پایین، سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هایی مانند ارزن، برنج قرمز، کینوا و غیره هستند، می توانند شکم و قلب شما را پر کنند و در عین حال سطح قند خون شما را کنترل کنند. همچنین، مکمل‌های مناسب دیابتی ما Diabcare Combo و TruFibre D را در اینجا بررسی کنید.

غذاهای رژیمی کاهش وزن سالم

وقتی وزن شما باعث فریاد زدن در مقیاس حمام می شود، واقعا وقت آن رسیده است که اقدام کنید. اضافه وزن باعث مشکلات سلامتی بیشماری می شود که حتی می تواند کشنده باشد. به همین دلیل است که در Possible هدف ما ارائه راه حل هایی برای کاهش وزن موثر است. طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی های کاهش وزن ما بخشی از ماموریت گسترده تر ما برای کمک به کاهش وزن و سلامتی افراد است. به طیف گسترده ما از صبحانه‌های سالم کم‌چرب، میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن نگاهی بیندازید که شما را سیر نگه می‌دارد و هوس‌های ناخواسته را کاهش می‌دهد.

بهترین غذا برای تیروئید

تیروئید به یک وضعیت بهداشتی خانگی تبدیل شده است، اما رژیم غذایی مناسب می تواند به شما در تنظیم ترشح هورمون های تیروئید کمک کند. سلامت تیروئید خود را با ابرغذاهای ما که با دقت ایجاد شده اند برای کمک به مدیریت تیروئید از طریق مواد طبیعی مانند زنجبیل، شنبلیله، دانه های آجوین و بسیاری دیگر که برای درمان بی نظمی های تیروئید شناخته شده اند، بهبود بخشید. بهترین غذاهای فوق العاده تیروئید TruFibre T، کوکتل دانه، TruDrink و غیره را امتحان کنید و مشکلات تیروئید خود را به راحتی حل کنید.

بهترین غذا برای PCOD

برای همه زنان خارج از کشور، ما اذعان داریم که PCOD یک درد واقعی است و با عوارض زیادی همراه است. اما خبر خوب این است که PCOD را می توان با ایجاد تغییراتی در عادات غذایی و سبک زندگی خود معکوس کرد. بنابراین، ما بهترین غذاها را برای PCOD در طیف وسیعی از سوپرغذاهای Possible که حاوی موادی مانند شنبلیله، ترش، سرکه سیب و غیره هستند، برای شما آورده ایم. از وعده های غذایی صبحانه گرفته تا میان وعده ها و نوشیدنی ها، هر وعده غذایی به مدیریت PCOS شما کمک کند. همچنین، غذاهای کاهش وزن ما را امتحان کنید تا به شما در کاهش افزایش وزن ناشی از PCOD کمک کنند.

بهترین غذا برای کنترل فشار خون

به خصوص در میان افراد مسن، فشار خون بالا می تواند باعث بیماری قلبی و بسیاری از عوارض مزمن دیگر شود. تقریباً تمام غذاهای فوق العاده ما برای کنترل فشار خون طراحی شده اند. مواد اولیه مانند ارزن، کینوا، برنج قرمز، جو دوسر و غیره در کاهش فشار خون موثر هستند. نوشیدنی تروفایبر و تروگرین را که بسیار محبوب Possible است امتحان کنید. غنی شده با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های ضروری، برای کاهش فشار خون مفید است.

چرا ممکن را انتخاب کنید؟

بزرگترین معضلی که شما را از سلامتی باز می دارد چیست؟ آیا این غذاهای خوشمزه است که نمی توانید آنها را رها کنید؟ یا ایده ورزش شدید انگیزه شما را کم می کند؟ آیا از بیماری‌های سبک زندگی مانند دیابت، PCOS، تیروئید و مواردی از این دست رنج می‌برید اما نمی‌دانید چگونه خود را از چنگال آن‌ها بیرون بکشید؟

اینجاست که Possible برای نجات شما تلاش می کند! هدف Possible این است که شما را سالم کند، نه با عرق کردن و تهوع، بلکه با ارائه غذاهای خوشمزه و مقوی. از آنجایی که غذا بهترین دارو است، نوع غذای مناسب می تواند به شما کمک کند تا تمام ذرات خوب سلامتی خود را به دست آورید. این صفحه دارای تمام غذاهای فوق العاده است که خوشمزه هستند و تمام مواد مغذی لازم را برای شما فراهم می کند. با پشتوانه علم مواد غذایی و آزمایش شده توسط متخصصین تغذیه و متخصصان تغذیه، سوپرغذاهای ما با دقت ساخته شده اند تا تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را برای داشتن یک زندگی سالم به بدن شما ارائه دهند.

بنابراین، در اطراف بگردید و ابر غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع به تغذیه بدن خود کنید!