حسینی: دوست دارم در تراکتور بمانم


مخبران/آذربایجان شرقی مدافع تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از شرایط‌ خود در این تیم، گفت: از اینجا راضی‌ام و دوست دارم در تراکتور بمانم. 

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با مخبران، اظهار کرد: تیم در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار گرفته و امیدوارم برابر پیکان موفق به کسب سه امتیاز بازی شویم تا این اتفاق باعث خوشحالی هواداران‌مان شود. 

وی در مورد استقبال کم‌نظیر هواداران تراکتور از بازی‌های خانگی این تیم، افزود: پرشورها جو فوق‌العاده‌ای را در بازی برابر سپاهان رقم زدند و این شرایط در کسب نتیجه برابر صدرنشین لیگ کمک شایانی را به ما کرد و در بازی مقابل پیکان نیز منتظر حضور گرم پرشورها هستیم. 

حسینی در رابطه با اتمام قراردادش با تراکتور در پایان این فصل، متذکر شد: من از شرایط مطلوب باشگاه تراکتور راضی هستم و دوست دارم در تراکتور بمانم که پس از اتمام فصل در این خصوص با باشگاه صحبت خواهم کرد.

حسینی در مورد شانس آسیایی شدن تراکتور، اذعان کرد: به‌نظرم در بین بازی‌های باقی‌مانده، دیدار با مس کرمان و استقلال حساس‌تر خواهد بود و اگر تراکتور همیشگی باشیم می‌توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و به این اتفاق خوش‌بین هستم. 

مدافع تیم فوتبال تراکتور در رابطه با سرمربی فعلی این تیم، خاطر نشان کرد: شخصیت خمس برای همه روشن است و این مربی کاربلد نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، اما می‌توان ارتباط دوستانه‌اش با بازیکنان را جز ویژگی‌های بارز این سرمربی اسپانیایی دانست. 

انتهای پیام