تصمیمات سال نو؟ Relax: ساده ترین تمرین جهان از راه رسید


با ژانویه به‌طور سنتی ماه «به سختی برو یا برو به خانه»، برند باشگاه‌های مخرب Gymbox با ارائه دو کلاس جدید جامع نگر و مبتنی بر سلامتی برای شروع سال جدید، برخلاف غلات حرکت می‌کند. “ساده ترین تمرین در جهان” و “مانیفست”.

ساده ترین تمرین دنیا

همانطور که از نام آن پیداست، ساده ترین تمرین جهان به شدت بر روی آرامش تمرکز دارد – اما این بدان معنا نیست که شما عرق نمی کنید.

به عنوان بخشی از رده Gymbox’s SWEAT، کلاس نوآورانه با ورزشکاران پوشیده شده در پتوی سونا با دوز بالاتر برگزار می‌شود و دمای آن تا 70 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همزمان در طیف وسیعی از تمرین‌های تنفسی، اسکن بدن و تمرین‌های مبتنی بر مدیتیشن شرکت می‌کنند.

پس از گرم کردن حرکات بدنی سبک برای پمپاژ خون، کلاس با تمرین اینتروال تنفس شروع می شود که وارد پتوی سونا می شوید تا بدن هم از داخل و هم از بیرون گرم شود.

با افزایش گرما، در مرحله بعدی اسکن بدن انجام می شود، تکنیکی که با تمرکز بر هر حسی از ارتباط ذهن و عضله خود آگاه می شوید.

این مرحله همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تنش را در یک زمان یکی از اعضای بدن را فشرده و رها کنید – برای رها کردن هر انرژی منفی که در طول دوره جشن ایجاد می‌شود، عالی است.

برای اتمام، باید حرارت را فشار دهید زیرا پتو شما به حداکثر دمای خود می رسد. این مرحله تماماً در مورد غلبه ذهنی بر گرمای شدید و رها کردن همه چیز در کلاس است – معلوم می‌شود که در انجام هیچ کاری قدرت وجود دارد.

پتوهای سونا فواید زیادی مانند بهبود سلامت قلب، گردش خون بهتر، کاهش فشار خون و کاهش استرس دارند.

و با افزایش میانگین ضربان قلب کاربر به 120 تا 150 ضربه در دقیقه، این است از نظر فنی یک تمرین هم اگر این کافی نبود تا سرتان را جمع کنید، مشخص می‌شود که یک جلسه 30 دقیقه‌ای در یک پتوی سونا مادون قرمز می‌تواند تا حد زیادی بسوزد. 400-600 کالری; تقریباً مانند کلاس چرخش 60 دقیقه ای. در حالی که ممکن است حداقل انرژی باشد، ساده ترین تمرین جهان بیشترین تاثیر را دارد.

این کلاس برای علاقه مندان به تناسب اندام که می خواهند جلسه ترمیمی/گرمادرمانی را در برنامه روزانه خود بگنجانند و همچنین برای تازه واردان باشگاهی که می خواهند راه خود را برای ورود به کلاس ها/عضویت جدید باشگاه ورزشی آسان کنند، عالی است.

آشکار

با بیش از 14 میلیون از ما تصمیمات سال نو را در سال گذشته تعیین کردیم، ژانویه هنوز زمان مناسبی برای تعیین اهداف جدید برای خود است.

با این حال، پرش به اعماق، تعیین اهداف بلندپروازانه بدون درک واقعی از بهترین راه رسیدن به آنها بسیار آسان است.

وارد جدیدترین کلاس Gymbox، Manifest شوید، که برای ثابت ماندن این وضوح‌ها و ایجاد شخصیت بهتر در سال 2024 طراحی شده است.

Manifest یک جلسه متحول کننده است که فعال سازی صدا، مدیتیشن، تجسم هدایت شده و آینه کاری را برای ایجاد حس جدیدی از اعتماد به نفس، خودباوری و تمرکز ترکیب می کند. این کلاس پیش رو، با الهام از کلاس محبوب درمان متعهد Gymbox، به شما کمک می کند سال را با اهداف تعریف شده و ذهنیتی مصمم و متمرکز شروع کنید.

مانیفست که به سه بخش کلیدی تقسیم می‌شود و برای اتصال اهداف ما به اعمالمان از طریق تحریک عصبی‌پلاستیسیته مغز طراحی شده است، با فعال‌سازی صدا شروع می‌شود – مسیرهای احساسی سرکوب‌شده را با ایجاد سر و صدا پاک می‌کند – خواه زمزمه کردن، خندیدن، فریاد زدن یا حتی ایجاد صداهای اولیه.

سپس به یک سفر تجسم هدایت شده هدایت می شوید، با تمرکز بر آنچه برای زندگی خود می خواهید، چگونه خود برتر خود را می بینید و به نسخه بعدی که می توانید باشید نگاه کنید. همانطور که خود جدید خود را تجسم می کنید، نوشتن جملات تاکیدی قوی را بارها و بارها تصور خواهید کرد.

برای پایان دادن به کلاس، شما از طریق آینه کاری هدایت شده هدایت می شوید و با آینده خود در لحظه حال روبرو می شوید. با این کار می بینید که قبل از نوشتن در Gymbox جملات تاکیدی که در طول تجسم هدایت شده خود ایجاد کرده اید را بازتاب می دهد، دوباره خود را ملاقات خواهید کرد.

Manifest فرصتی منحصر به فرد برای ورزشکاران فراهم می کند تا در مورد گذشته، حال و آینده رشد شخصی خود فکر کنند و پناهگاهی برای رویاهای بزرگ ایجاد کنند و سال 2024 خود را تجسم کنند.

روری مک انتی، مدیر برند و بازاریابی در Gymbox گفت: “ژانویه زمان بسیار خوبی برای تعیین اهداف شخصی و رویای رسیدن به روابط عمومی است – اما همیشه لازم نیست سخت تر، بهتر، سریع تر یا حتی قوی تر پیش بروید…

اغلب، رویکرد آهسته‌تر و جامع‌تر برای دستیابی به اهدافتان می‌تواند در درازمدت مفید باشد و همچنان می‌توانید بدون احساس خستگی به آن درخشش بعد از تمرین دست پیدا کنید.

ساده ترین تمرین و مانیفست جهان به اعضا این فرصت را می دهد که لحظاتی را برای خود اختصاص دهند، استراحت کنند و فردی را که آرزو دارند در سال 2024 باشند، تجسم کنند.

ساده ترین تمرین دنیا اکنون در Gymbox Ealing، Elephant & Castle و Victoria موجود است. آشکار اکنون در Gymbox Elephant and Castle، Holborn، Old Street، Westfield Stratford و Victoria در دسترس است.

سر به Gymbox.com برای کسب اطلاعات بیشتر