ترخیص ۴۵ کارگر مسموم شده در کاشان از بیمارستان


مخبران/اصفهان فرماندار کاشان گفت: ۴۵ نفر از کارگرانی که روز گذشته در پی بروز حادثه در یکی از شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی راوند دچار مشکل تنفسی شده بودند از بیمارستان مرخص شدند و تنها دو نفر از آنان هنوز بستری هستند.

محمد شریف زارعی در گفت‌وگو با مخبران، اظهار کرد: در پی بروز این حادثه برای ۳۰۰ کارگر مشکل تنفسی ایجاد شد که تعداد ۴۷ نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: هنگام آغاز حادثه دو نفر از کارگران به علت مشکلات زمینه‌ای به مرکز درمانی منتقل شدند و اقدامات درمانی برای تمام کارگران توسط عوامل اورژانس و هلال‌احمر انجام شد.

وی افزود: بر اساس آمار، ۴۷ نفر از کارگران این مجموعه در مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند و در حال حاضر تنها دو نفر از آنان همچنان بستری هستند و علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز به مخبران گفت: گزارش مسمومیت کارگران یک شرکت تولیدی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که دو تیم‌ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره سه و شش آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روح‌الله فدایی افزود: نیروهای امدادی همراه با امدادگران جمعیت هلال‌احمر کاشان، مصدومان را از محل حادثه خارج کرده و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند که اطلاعات بیشتر درباره علت وقوع این حادثه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی لازم است در رعایت نکات ایمنی در محل کار، نهایت دقت را داشته باشند تا خسارت به نیروی انسانی شاغل در شرکت وارد نشود.

انتهای پیام





منبع