تاثیر استفاده کودکان از موبایل بر زمان خانواده


تحقیقات اخیر دیوید لوید کلاب* نشان می‌دهد که 90 درصد اعضای آن می‌گویند خانواده مهمترین چیز در زندگی آنهاست.

از آنجایی که والدین شروع به جدایی بیشتر از فرزندان خود می کنند و زمان خانواده به گذشته تبدیل می شود، 46 درصد دیگر می گویند که می خواهند در سال 2024 زمان بیشتری را با فرزندان خود و اعضای خانواده بیشتری بگذرانند.

علاوه بر این، استفاده از تلفن همراه در میان کودکان در حال افزایش است، به طوری که 79 درصد از والدین احساس می کنند که کودکان از زمان همه گیری بیشتر از صفحه نمایش استفاده می کنند**.

حدود 44٪*** از والدین نگران مدت زمانی هستند که فرزندانشان با تلفن همراه می گذرانند، که منجر به قطع ارتباط خانواده ها در مورد نحوه گذراندن زمان با کیفیت با هم می شود.

و تقریباً از هر 10 والدین 6 نفر می‌گویند که زمان زیادی را در تلفن هوشمند خود صرف می‌کنند، به هر دو صورت عمل می‌کند و باعث می‌شود حواسشان از گذراندن وقت با بچه‌هایشان پرت شود****.

برای کمک به تشویق خانواده‌ها برای گذراندن وقت با هم به روشی سرگرم‌کننده و سالم، گروه برتر سلامت و تندرستی بریتانیا، باشگاه های دیوید لوید، در حال راه اندازی چهار “REBELS” است که اقتباسی مناسب برای خانواده از طیف انحصاری کلاس های Signature کلوپ ها با هدف والدین و کودکان بین هشت تا چهارده سال است.

کلی کوپر، رئیس محصولات گروه خانواده در کلوپ های دیوید لوید، نکات ساده ای را برای تشویق بچه ها به فعال شدن برای حمایت از سلامت ذهنی و جسمی ارائه می دهد:

آن را ساده و سرگرم کننده نگه دارید

یک راه عالی برای تشویق کودکان به دور شدن از تلفن یا آی پد برای یک یا دو ساعت و انجام فعالیت بدنی، ساده و سرگرم کننده نگه داشتن آن است!

بازی با بالن، توپ پرنده، ایجاد مسیرهای مانع در باغ با استفاده از وسایلی که در خانه دارید، پیاده روی کوتاه و سپس بازی در پارک فعالیت های ساده ای هستند که به تشویق فعالیت بدنی کمک می کنند.

کلاس جدید REBELS BLAZE ما دارای عناصر گیمیفیکیشن با مانیتور ضربان قلب است که می تواند کودکان را مجذوب خود کند، در حالی که کلاس REBELS IGN1TE یک تمرین رقص و سرگرم کننده با انرژی بالا مبتنی بر قلب است که همه خانواده از آن لذت خواهند برد.

با هم ورزش کن

روابط والدین و فرزند ممکن است با بزرگتر شدن فرزندان به دلایلی تیره شود. تا حدودی به دلیل پیچیده‌تر و مهم‌تر شدن دوستی‌ها است که بر فشار و تأثیر همسالان تأثیر می‌گذارد و همچنین کودکان نسبت به ظاهر فیزیکی و تصویر خود آگاه‌تر می‌شوند.

تناسب اندام چند نسلی فواید زیادی برای روابط و همچنین سلامت روان دارد زیرا والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می توانند در کنار گذراندن زمان با کیفیت در کنار هم به انتقال مهارت های ارزشمند زندگی کمک کنند.

فعالیت‌هایی مانند REBELS BATTLEBOX، که به صورت تیمی با استفاده از سرعت، چابکی و تعادل در یک تمرین پراکنده کار می‌کنند، سبک تمرینی عالی برای بچه‌ها، والدین و حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است.

آن را آهسته بگیرید

جای تعجب نیست که فعالیت بدنی فواید سلامت روانی برای جوانان نیز دارد.

داده‌های Sport England***** نشان می‌دهد که معیارهای شادی برای کسانی که فعال هستند بیشتر از افراد غیر فعال است، کودکان بین ۷ تا ۱۱ ساله بیشترین کاهش را در نگرش مثبت در چند سال گذشته داشته‌اند – شاید به دلیل کاهش فعالیت بدنی در مدرسه

تشویق به فعالیت بدنی برای جوانان همیشه به معنای تمرینات شدید نیست. فراموش نکنید که برای فعالیت هایی که انرژی کمتری دارند اما می توانند فواید زیادی برای ذهن داشته باشند، وقت بگذارید.

این فعالیت‌ها نه تنها تناسب اندام را افزایش می‌دهند، بلکه سلامت روانی را نیز افزایش می‌دهند، سطح استرس را کاهش می‌دهند و خلق و خو را افزایش می‌دهند.

پیوستن به کلاس «روح شورشیان» ما را در نظر بگیرید، جایی که یوگا، پیلاتس و مدیتیشن با هم ادغام می شوند تا روحیه شما را برای روز پیش رو دوباره تقویت کنند – به ارتقای سلامتی جامع و حرکت شاد برای جوانان ما کمک می کند.

دکتر الکس جورج، سفیر جوانان دولت برای سلامت روان، پزشک سابق A&E، شخصیت تلویزیونی و پادکستر، درباره تأثیری که اسکرین تایم بر روابط والدین و فرزند می گذارد و اینکه چرا کلاس هایی مانند REBELS می تواند به عنوان یک راه حل در نظر گرفته شود، نظر می دهد.

دکتر الکس جورج

دکتر الکس جورج می گوید: «فعالیت بدنی ابزاری قدرتمند برای ایجاد انعطاف پذیری ذهنی و بهبود رفاه کلی است.

کلاس‌هایی که توسط کلوپ‌های دیوید لوید برای تشویق کودکان به فعال شدن، و انجام این کار با تمام نسل‌های خانواده‌شان، ایجاد شده‌اند، راه بسیار خوبی برای ترغیب مردم به حرکت بیشتر و همچنین ایجاد پیوندها و ارتباطات حیاتی است.

ما می دانیم که فعالیت هایی مانند این به طور گسترده خلق و خوی ما را بهبود می بخشد، استرس را کاهش می دهد و عزت نفس ما را افزایش می دهد.

با توجه به دنیای آنلاینی که روز به روز در حال افزایش است و زمان صفحه نمایش تلفن همراه در بالاترین حد خود قرار دارد، تشویق کودکان و جوانان ما به هر راهی که دوست دارند حرکت کنند، چه بوکس، پیاده روی یا تنیس، بسیار مهم است.

جامعه و خانواده در قلب کلوپ‌های دیوید لوید قرار دارند، زیرا طیف گسترده‌ای از امکانات بهداشتی، ورزشی و سلامتی و همچنین اتاق‌های باشگاهی شلوغ و پررونق را ارائه می‌دهند که برای خانواده‌ها ایده‌آل است تا استراحت کنند و با یک وعده غذایی سالم یا نوشیدنی همراه شوند.

برنامه جدید REBELS شامل چهار کلاس برای لذت بردن کل خانواده است از جمله:

  • شورشیان BLAZE: HIIT به سبک بوتیک (تمرین تناوبی با شدت بالا) در یک استودیوی اختصاصی فناوری پیشرفته. هر کلاس دارای مجموعه ای از فعالیت های کوتاه مدت برای پمپاژ قلب است، ترکیبی از هنرهای رزمی ترکیبی با تمرینات قلبی و قدرتی.
  • REBELS BATTLEBOX: بهترین تمرین در فضای باز به سبک بوت کمپ برای خانواده ها. به عنوان یک تیم با استفاده از سرعت، چابکی و تعادل در یک تمرین پر اکشن کار کنید.
  • شورشیان IGN1TE: با لگد، مشت و پرش در این تمرین HIIT کاملاً الهام بخش از هنرهای رزمی. برای IGN1TE اندورفین خود آماده شوید.
  • روح شورشیان: در این سفر پر از سرگرمی، روح خود را دوباره انرژی دهید. ترکیب یوگا، پیلاتس و مدیتیشن یک راه عالی برای خانواده ها است تا نه تنها قوی و انعطاف پذیر شوند، بلکه تمرکز و آرامش بیشتری نیز داشته باشند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلوپ های دیوید لوید، لطفاً بازدید کنید https://www.davidlloyd.co.uk/