بازدید سرپرست شورای المپیک آسیا از امکانات مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد


سرپرست شورای المپیک آسیا از امکانات مجموعه دانشگاه آزاد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین المسلم، مدیرکل شورای المپیک آسیا و رییس فدراسیون جهانی شنا که شب گذشته (جمعه) برای دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک وارد ایران شده بود صبح امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک دیداری با محمود خسروی وفا رییس این مجموعه و همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران داشت. پس سپس ظهر امروز (شنبه) از امکانات دانشگاه علوم و تحقیقات فناوری بازدید کرد.

*در ابتدای این بازدید او از هتل حافظ که در حال مرمت و بازسازی است بازدید کرد.

*او در ادامه همراه با مسئولان دانشگاه آزاد نگاه جزئی به رستوران و سایر امکانات این مجموعه انداخت.

*علیرضا رضایی رییس مجموعه ورزشی فتح پس از حضور مسلم در مجموعه فتح او را در جریان آخرین وضعیت قرار دارد و به او متذکر شد در این مجموعه تاکنون مسابقات مهمی در رشته‌های کاراته، کشتی، ووشو و برخی رشته‌های دیگر برای برگزاری اردو و انتخابی‌های تیم ملی برگزار شده است.

*سپس با حضور در سالن چند منظوره فتح از سالن فوتسال و والیبال این رشته بازدید کرد و طی آن رضایی مدیر این مجموعه برای او توضیح داد کفپوشی که در اینجا مورد استفاده قرار گرفته است حتی نمونه آن در ورزشگاه آزادی و باشگاه انقلاب هم وجود ندارد. بعد از آن هم سالن بدنسازی، تنیس روی میز، جودو، کاراته، تکواندو و شنا و … این مجموعه دیدن کرد.

*رضایی در ادامه این بازدید به سرپرست شورای المپیک آسیا تاکید کرد پروژکتور‌هایی که در اینجا قرار دارد فقط در ورزشگاه آزادی قرار دارد و دیگر در هیچ ورزشگاهی چنین امکاناتی نیست.

* حسین المسلم پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد به این بازدید خاتمه داد.