ادغام Hexis Trainingpeaks: یک راه حل بدون درز برای ورزشکاران


هگزیس اولین برنامه ای است که به صورت پویا نیازهای تغذیه ای یک ورزشکار را، متناسب با نیازهای تمرینی دقیق آنها، پیش بینی می کند تا یک برنامه شخصی ایجاد کند.

از آنجایی که نیازهای هر ورزشکاری منحصر به فرد است، این امر پیچیدگی و سردرگمی تغذیه ورزشی دقیق را از بین می برد و آن را با تغذیه شخصی سازی شده با رعایت ساده جایگزین می کند که بهترین عملکرد را افزایش می دهد.

Hexis به عنوان تنها پلتفرم برای ارائه فناوری Carb Coding™، یک ویژگی پیشگام که پایه و اساس برنامه تغذیه پیشرفته و در عین حال کاربرپسند آن را تشکیل می دهد، منحصر به فرد است.

این تیم با به کارگیری الگوریتم های پیشرفته و مبتنی بر علم همراه با بینش های بهترین دانشمندان ورزشی در جهان، رابطه پیچیده بین تغذیه و عملکرد ورزشی را رمزگشایی می کند.

نتیجه در اینجا این است که ورزشکاران می‌توانند تغذیه خود را روز به روز و وعده‌های غذایی خود را دوره‌بندی کنند تا از تمرینات خود حمایت کنند، استقامت را افزایش دهند و عملکرد را به حداکثر برسانند و استاندارد جدیدی در سفارشی‌سازی تغذیه ورزشی ایجاد کنند.

95 درصد از ورزشکارانی که اپلیکیشن Hexis را آزمایش کردند، گفتند که در انرژی و عملکرد خود بهبود یافته اند.

TrainingPeaks پلت فرم برتر تناسب اندام برای ورزشکاران و مربیانی است که به دنبال بهینه سازی تمرین و عملکرد خود هستند.

TrainingPeaks با ارائه مجموعه ای جامع از ابزارها و ویژگی ها، به کاربران اجازه می دهد تا تمرینات خود را برنامه ریزی، پیگیری و تجزیه و تحلیل کنند، با ویژگی هایی از برنامه های آموزشی قابل تنظیم تا معیارهای دقیق عملکرد.

ادغام با TrainingPeaks یک پیشرفت بسیار هیجان انگیز برای تیم Hexis است. امکان ترجمه داده های تمرینی برنامه ریزی شده و تکمیل شده از برنامه TrainingPeaks به برنامه های تغذیه در زمان واقعی، شخصی و دوره ای، متناسب با نیازهای سوخت رسانی منحصر به فرد هر ورزشکار.

این ادغام مزایای بی شماری را برای ورزشکاران و مربیان به طور یکسان ارائه می دهد. ورزشکاران به برنامه‌های تغذیه 24 ساعته دسترسی پیدا می‌کنند که دقیقاً متناسب با رژیم‌های تمرینی آن‌ها است و نحوه عملکرد، سازگاری و ریکاوری خود را با هر تمرین بهینه می‌کند.

مربیان از یک فرآیند ساده سود می برند و در زمان با ارزش خود صرفه جویی می کنند و در عین حال اطمینان می دهند که ورزشکاران خود توجه فردی را که شایسته آن هستند دریافت می کنند.

دیوید دان، یکی از بنیانگذاران Hexis، می گوید: ما واقعاً خرسندیم که ادغام خود را با TrainingPeaks اعلام کنیم، گامی اساسی در مأموریت ما برای ایجاد انقلاب در تغذیه ورزشی.

اغلب اوقات تغذیه نادیده گرفته می‌شود یا به اشتباه درک می‌شود، علی‌رغم اینکه یک چرخ دنده حیاتی در یک جعبه ابزار عملکردی است.

این مشارکت مربیان و ورزشکاران را با بینش بی نظیری نسبت به رابطه پویا بین تمرین و تغذیه توانمند می کند.

دیوید ادامه می دهد“Hexis قبلا نحوه رویکرد ورزشکاران و مربیان و اجرای تغذیه دوره ای را تغییر داده است، اکنون با کار با TrainingPeaks سطوح شخصی سازی را به ارتفاعات بی سابقه ای می رسانیم و بدون درزترین و شخصی سازی شده ترین تجربه کاربری را تا به حال ایجاد می کنیم.”

دیرک فریل، یکی از بنیانگذاران TrainingPeaks، می گوید: TrainingPeaks دائماً به دنبال راه‌های نوآورانه برای افزایش تجربه تمرینی برای ورزشکاران و مربیان در سراسر جهان است.

ادغام Hexis از طریق Partner API ما به کاربران ما دسترسی به بینش‌های بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا عملکرد خود را به طور مؤثرتری تقویت کنند.

ما خوشحالیم که این ادغام منحصر به فرد را ارائه می دهیم و به ساختن پیشنهادات شریک تغذیه خود ادامه می دهیم.

برای اتصال Hexis به TrainingPeaks: وارد شدن به برنامه Hexis، روی آن کلیک کنید مشخصات نماد، اسکرول کنید و روی آن کلیک کنید ادغام ها، انتخاب کنید TrainingPeaks و کلیک کنید ادامه هید.

این شما را به برنامه TrainingPeaks در جایی که نیاز دارید می برد وارد شدن و اجازه درخواست مجوز TrainingPeaks را بدهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به https://www.hexis.live/trainingpeaks مراجعه کنید