واکنش رئیس فدراسیون تنیس به مشکلات زمین های باشگاه انقلاب


رئیس فدراسیون تنیس در حاشیه فینال تور جهانی به نکات مهمی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود عزیزی در حاشیه فینال تور جهانی تنیس اظهار داشت: حضور این تعداد بازیکن خارجی اتفاق خوبی است و به جرات فدراسیون تنیس جزو برترین فدراسیون‌ها به لحاظ حضور بازیکنان خارجی در ایران است. این موضوع باعث ارز آوری و همچنین کمک به رشد تنیس ایران شده است.

وی درباره مشکلات مجموعه زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب، عنوان کرد: شرکت توسعه و تجهیز باید پاسخ این سوال را بدهد. من بهره بردار این مجموعه نیستم که به این سوال پاسخ بدهم. فدراسیون تنیس توانست با کمک ارگان‌هایی مثل شهرداری اتفاقات خوبی مثل گلکاری رنگ آمیزی و… را در زمین‌های تنیس این مجموعه انجام بدهد چرا که آبروی کشور در میان بود. انتظار از شرکت توسعه و تجهیز این بود که نگاه ویژه‌ای به زمین های تنیس این مجموعه داشته باشد.

رییس فدراسیون تنیس درباره قول وزیر برای قراردادن زمین تنیس به فدراسیون گفت: روی حرف وزیر خیلی حساب باز می‌کنم، چون او خیلی دلسوز برای ورزش ایران است. خیلی خوشحالم او وزیر ورزش ما است. پیگیری‌های شخص او و حامی مالی باعث شد این اتفاق خوب رقم بخورد. دیروز صحبتی با مدیرعامل شرکت تجهیز هم داشتم تا بزودی این اتفاق رقم بخورد.

عزیزی در پایان در خصوص اینکه چرا زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب به شرکت‌های خصوصی اجاره داده شده و فدراسیون نباید زمین تنیس داشته باشد، گفت: این حرف کاملا درست و کارشناسی است. یک زمانی زمین‌های تنیس همین مجموعه انقلاب، آزادی و استقلال در اختیار فدراسیون تنیس بود، اما امروز صاحب هیچ زمینی نیست. با این وجود قرار است اتفاقات خوبی برای تنیس ایران رقم بخورد و این مشکل حل شود.