ملت ایران به مظلومان جهان امید هدیه داده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مردم ما به برکت انفاس قدسیه حضرت امام‌خمینی (ره) و با نگاه توحیدی برگرفته از منابع دینی توانستند به خداوند متعال تکیه کرده و در انقلاب به پیروزی برسند.

آیت الله فلاحتی افزود: حکومت اسلامی در هر جا که باشد اگر بر سه اصل تکیه کند پیروز می‌شود و آن سه عبارتند از، دین، رهبری و مردم و در منطقه و دنیا دیده‌ایم که حکومت‌هایی که شکل می‌گیرد به جهت نداشتن یک یا چند جز از این ارکان نابود شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت سازی و هویت سوزی است و در این راستا شبهه افکنی می‌کند، ادامه داد: دشمنان به دنبال ملتهب کردن فضا بوده اما نظام اسلامی خواهان عدم التهاب در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: بعد از بعثت پیامبر اکرم (ص) هیچ مبعث چندین هزار ساله‌ای در تاریخ به عظمت بعثت انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد چرا که انقلاب ما تمام معادلات و هندسه جهان را عوض کرد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با داشتن رسانه‌های قوی در صدد تحریف و تشویش اذعان عمومی جامعه و دنیا علیه ایران هستند و رسانه‌ها اگر در درست هدایت نشوند خواهند توانست یک کشور را به ویرانه تبدیل کنند و در صورت تبیین درست دستاوردها می‌توانند کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند و این قدرت رسانه را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی معادله گردان در عرصه‌های بین المللی است، تصریح کرد: ملت ایران به مظلومان جهان امید هدیه داده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور مردم در انتخابات پشت پا زده به روی همه تفرقه افکنی های دشمنان داخلی و خارجی است.





منبع