بهترین عطر‌های زنانه کدامند؟ – مخبران


بهترین عطرهای زنانه کدام‌اند و چه تاثیری دارند؟ درواقع بهترین عطر زنانه برای شما دقیقا همان چیزی است که علاوه بر این که استایل و ظاهرتان را تکمیل می کند، آینه ای از شخصیت و روحیه شما در دید اطرافیانتان باشد و در تصمیم گیری‌هایتان به شما اعتماد به نفس لازم را ببخشد، عطری با رایحه‌ای ظریف اما جسورانه و بدون ترس. هیچ محدودیتی در مورد بخشیدن خوشحالی به اطرافیان شما به وسیله یک رایحه جذاب و فریبنده وجود ندارد. خرید یک عطر خوب چه برای خود و چه به عنوان یک هدیه برای نزدیکانتان این جادو را دارد که خاطرات خوب شما را به همان شفافیتی که هست در عطر و بوی خود به تسخیر درمی‌آورد. در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال بهترین عطر‌های زنانه کدام‌اند؟ بپردازیم. امیدواریم از مطالب لذت ببرید.

ادکلن ادو پرفیوم زنانه | ادکلن زنانه ارزان

ماندگاری عطر چیست؟

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که اصلا ماندگاری عطر چیست و چه فایده‌ای دارد؟ ماندگاری عطر به معنای آن است که رایحه‌ عطر با یک بار استفاده تا چه مدت باقی می‌ماند؟ در واقع عطر‌هایی که ماندگاری بالاتری دارند رایحه‌شان تا مدت‌زمان طولانی‌تری باقی خواهد ماند. بنابراین اگر از عطری استفاده کردید که رایحه‌ آن برای یک یا چند ساعت باقی ماند و پس از آن دیگر رایحه‌ای به مشامتان نرسید، به این معنی است که عطر مورد نظر شما ماندگاری پایینی دارد. رایحه‌های نت پایه معمولا تعیین کننده ماندگاری یک عطر می باشند. هرچه در ساخت نت پایه یک عطر از رایحه های مرغوب‌ و بهتری استفاده شود، آن عطر ماندگار‌تر خواهد بود.

عطر لانکوم La Vie Est Belle EDP:

در پاسخ به سوال بهترین عطر‌های زنانه کدام‌اند؟ باید گفت یکی از بهترین عطر‌های زنانه عطر لانکوم است.

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه دنیا با رایحه ای به لطافت شکوفه‌های بهاری هستید به شما ادوپرفیوم لاوی ابل لانکوم را پیشنهاد خواهیم داد. در سال 2012 برند لانکوم یکی از بهترین عطرهای زنانه چند دهه اخیر را رونمایی کرد و از آن روز تاکنون این عطر به یکی از پرطرفدارترین عطر‌های زنانه جهان تبدیل گشته است.

ادو پرفیوم ایو سن لورن Black Opium

این عطر مخصوص افراد جسور است. اگر شخصیتی جسور و پرتحرک دارید یا می خواهید حسی پرحرارت و جادویی را از خود در ذهن مخاطبان به یادگار بگذارید، بلک اپیوم ایو سن لورن از بهترین عطرهای دخترانه و مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. قهوه غنی از آدرنالین عطر بلک اپیوم مخلوط با وانیل شیرین، شکوفه پرتقال و یاس، سریع تر از یک اسپرسو دبل شات به شما انرژی و شادی را تزریق خواهد کرد. این عطر استعاره‌ای از روحیه راک‌اند رولی است، همان‌قدر پر جنب و جوش با رایحه‌ای اسرار آمیز و در عین‌حال تاریک. این برند یکی از برندهای مطرح فرانسوی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی خاص در جهان است. عطر بلک اپیوم توسط این برند مشهور در ۲۰۱۴ وارد بازار شد و توانست لقب بهترین و ماندگارترین عطر زنانه را از آن خود کند.

بی‌شک در مقاله بهترین عطر‌های زنانه کدام‌اند عطر ایو سن لورن را نباید فراموش کرد.

ادکلن ادو پرفیوم زنانه | ادکلن زنانه ارزان

 Coco Mademoiselle

بی شک توصیف عطری که سه سال پشت سرهم موفق به کسب لقب بهترین عطر و ادکلن زنانه شده است کار ساده‌ای نیست. می‌توان گفت، هرچه از عطر و بوی دل‌انگیز بهترین عطر زنانه شنل برای شما بگویم در حق آن اجحاف کرده‌ایم. طراحی و فرمولاسیون کوکو مادمازل شاهکار ژاک پولژ عطار یک مشهور فرانسوی است که با این عطر با رایحه دل انگیز خود در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و شنل با این شاهکار بی رقیب خود توانسته است، لقب بهترین مارک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از آن خود کند و بی‌شک پاسخگوی نیاز خرید عطر زنانه نیز هست.

گوچی بلوم Gucci Bloom

 شما در یک باغ هزارتو پر از گل قدم می‌زنید و حسی هیجان‌انگیز، مرموز و مسخ‌کننده از گل های این باغ روح شما را در بر خواهد گرفت. این بهترین تجسم از یک حسی است که عطر گوچی بلوم در شما شکوفا می‌کند. این عطر نمونه تمام عیار یک عطر گل گلی در سال‌های اخیر است. بهترین زنانه برند گوچی در سال 2017 توسط عطرساز مطرح و موفق آلبرتو موریلاس معرفی و به بازار جهانی عطر و ادکلن وارد شد. از آن‌روز این محصول به یکی از بهترین عطرهای زنانه در جهان تبدیل شد.

گوچی بلوم مناسب خانم‌هایی است که از رایحه‌های گلی علاقه به رایحه‌های یاس و مریم دارند. این عطر به دلیل دارا‌بودن طبع خنک و دلپذیر جزو لیست بهترین عطر خنک زنانه نیز قراب دارند.

طراحی بطری عطر گوچی بلوم زنانه در عین سادگی، زیبایی خاصی را ایجاد کرده است. رنگ پودری بدنه سبب می‌شود مایع درون شیشه به سادگی دیده نشود و حالت پودری و گلی عطر را حتی از لحاظ ظاهری به بیننده منتقل کند.

تام فورد بلک ارکیده

در مقاله بهترین عطر‌های زنان کدامند نباید تام فورد را فراموش کرد. فرقی نمی‌کند زن باشید یا مرد، جادوی سیاه این عطر اطرافیان شما را مسخ خواهد کرد و شخصیتی سرشار از حس آرامش را از شما، در خاطر آن‌ها تداعی می‌کند. ماندگاری و پخش بوی خارق‌العاده این عطر به همراه رایحه دل‌انگیز آن باعث شده است تا برند تام فورد بار دیگر در صنعت عطر افتخارآفرینی کند و به عنوان بهترین مارک عطر زنانه با ماندگاری بالا شناخته شود.

تام فورد بلک ارکید یکی از پرفروش‌ترین عطر‌های زنانه و مردانه با طبعی گرم و شیرین است. این محصول با رایحه منحصر به فرد خود گزینه مناسبی برای فصول سرد سال و شب‌های سر زمستانی به شمار می‌رود. این عطر جزو عطرهای لوکس است که به دلیل رایحه بی‌نظیر و جذاب ارکیده‌های سیاه حس شور جوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. نت اصلی این عطر آمیزه‌ای از رایحه‌های گرم مانند شکلات، چوب صندل می‌باشد. نت پایه این عطر که باعث ماندگاری آن شده است، از یاسمن فرانسوی است و رایحه‌ای از عود عربی هم در آن به مشام می رسد.

این عطر با عنوان بهترین عطر زنانه به بازار عرضه شد، اما به دلیل وجود رایحه مشک در فرمول خود مورد‌پسند و استفاده بسیاری از آقایان نیز قرار گرفت. رایحه انگور سیاه به کار برده شده در این عطر به دلیل خاصیت معتدل بودن سبب آرامش خاطر می شود و عطر یاسمن، مرکبات و نعنا در آن افسردگی، بدخلقی و استرس را از شما دور می کند. و یکی دیگر از مواردی است که باید در مقاله بهترین عطر‌های زنانه کدام‌اند باید به آن اشاره کرد.‌

ادکلن ادو پرفیوم زنانه | ادکلن زنانه ارزان

سخن آخر:

در مقاله بالا سعی داشتیم به بررسی چند موارد از عطر‌های خوب و پرطرفدار و پاسخ سوال بهترین عطر‌های زنانه کدامند، بپردازیم. اگر به دنبال بهترین مارک‌های عطر برای رایحه‌ای زیبا و دلنشین هستید، این مقاله را از دست ندهید. باتشکر از توجه شما عزیزان که تا پایان مقاله ما را همراهی کردید.