8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم زندگی من را تغییر داد

حتی اگر خسته باشم یا چنین احساسی ندارم ، چیزی وجود دارد که به من کمک می کند تا اهدافم را دنبال کنم. اکنون که آن را برطرف کرده ام ، بسیار ساده است. این روال من است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم به حدس و گمان زیادی نیاز دارد تا بتوانید انتخاب های خوبی برای بدن و ذهن خود انجام دهید. بسیار راحت می تواند به آن پایبند باشد. نکته کلی روتین به شما امکان می دهد به طور خودکار خلبان خودکار را وارد کنید. نوشیدن آب کافی در طول روز یا بیدار شدن بلافاصله بعد از ورزش به احتمال زیاد این کارها را انجام می دهد که شما را سالم تر می کند.

Tbh سازماندهی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما آن را برنامه خود قرار دهید در حقیقت یک دفاع معمولی به کار نیاز دارد. در اینجا امیدوارم بتوانم به شما در مورد برخی از مواردی که برای کمک به خودم در برنامه معمول سالم خود کمک می کردم ، کمک کنم.

حتماً احساس می کنید

در اینجا یک روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس کشش خواهد کرد. این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی وقتی اوضاع به جایی می رسد که عادت دارند ، اگر دوست دارید آسیاب کنید ، در نهایت بخار تمام می شود.

از آنجا که سالم است ، خود را مجبور به انجام کاری نکنید که از آن متنفر هستید. اگر دویدن را دوست ندارید ، این کار را نکنید. تمرینات رقص ؛ یکی از ویدیوهای HIIT من ؛ سایر فعالیت های قلبی مانند دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. در مورد نوشابه های ناسالم نیز همینطور. پروتئین و تقویت کننده گیاهی LSF را اضافه کنید و از شما انتظار می رود که پروتئین یا آب میوه یا هر چیز دیگری بنوشید.

در حقیقت ، کلید یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. اگر احساس نکنید این کار را انجام می دهید خوب نیست. یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که از همه چیز هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ایجاد روال عادی زمان بر است. شما نمی توانید این کار را با عجله از نظر قانونی انجام دهید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، به راحتی یک بطری قابل استفاده مجدد با خود بسازید. اگر در بسیاری از روزهای هفته سخت کار می کنید ، با 10 روز در برنامه LSF ما شروع کنید. ده دقیقه ورزش یک راه عالی برای ورزش منظم است. اگر می خواهید تمیز بمانید ، هر روز صبح از رختخواب بلند شوید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، به این سادگی است که چیزی تازه به صبح ما اضافه کنید.

داشتن اهداف بزرگ خوب است. اما شما باید آنها را موفق کنید. این بدان معنی است که آنها را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید. نگاهی به روال بهداشتی ایده آل خود بیندازید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

شما آنها را دوست دارید. حتی وقتی قدم های کودک نقض می شود ، حفظ روال کار دشواری است. چرا شروع این روال سالم در ابتدا بسیار آسان بود؟

من دو ایده برای حفظ تمرکز شما و بازی A خود دارم. دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را در دسترس قرار دهید.

اگر دوستان شما سعی می کنند یک روال سالم را ایجاد کنند ، یک شریک مسئولیت فردی باشید. در اصل ، نکته ای را در نظر بگیرید که دو بار در هفته با یکدیگر تماس بگیرید. وقتی می دانید که دوست شما از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است. اگر یکی از دوست دختران شما سعی می کند سالم تر شود ، به جامعه LSF ما در Insta بپیوندید.

DEF من همچنین توصیه می کند برنامه ها را در برخی از تلفن های خود بارگذاری کنید ، مانند برنامه LSF ما. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری آسان برای حرکت به سمت # اهداف خود دارید.

خودتو اذیت نکن

اگر به یک روال سالم پایبند هستید و هرگز دوست دخترتان را ناراحت نمی کنید ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید. بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، موضعی آرام و آرام داریم. به این معنا که از این رو طبیعی است. پس خودتان استراحت کنید.

ممکن است عادت به آمادگی داشته باشید. اما روزهای یکشنبه شما بسیار خسته هستید و به نظر می رسد یک حواس پرتی بزرگ است. این عالی است! آن روز را آسان کنید و برنامه ریزی کنید که دوشنبه مدتی را برای آمادگی هفتگی خود اختصاص دهید.

یا ممکن است هفته ای داشته باشید که روال سلامتی شما را رعایت نکرده باشد. دارد اتفاق می افتد! سعی نکنید خودتان را کنترل کنید. از تمام پیشرفت هایی که داشته اید دست نکشید. کاهش اندک چیز مهمی نیست. به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. برای غلبه بر مشکلات خود قوی تر خواهید بود.

بهش بچسب

من آنرا دوباره بازگو خواهم کرد. طول می کشد تا با یک روال سالم وارد شیار شوید. آن را با هم نگه دارید. من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا عادت کودک را ترک یا ترک کنید. اما متوجه شدم که طولانی تر از این مدت است. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا در واقع چیزها را منتقل کنید.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. آره، نیاز به کار دارد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید