7 تکنیک مدرن می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند • کاپیتان خوب



توسط MC
20 سپتامبر 2021

ورزش

عکس از النور از Shutterstock

از جمله مواردی که نیاز به توجه و توجه دارد ، کاهش وزن یکی از سخت ترین کارها است ، به ویژه هنگامی که خودتان این کار را انجام می دهید. در حقیقت ، مطالعاتی وجود دارد که این موضوع را تأیید می کند. در صورت درمان رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را بیشتر دنبال می کنید. در حالی که برخی از رژیم گیرندگان به حمایت خانواده و دوستان خود متکی هستند ، برخی دیگر برای ارتباط با گروه به رایانه ها و تلفن های خود مراجعه می کنند.

همانطور که مارجوری نولان (RD ، سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا و مربی معروف) معتقد است ، رادیو رایج ترین شکل کاهش وزن برای کسانی است که سعی می کنند وزن خود را کاهش دهند.

چه فیس بوک باشد و چه برنامه تلفن های هوشمند ، امروزه فناوری های مختلفی وجود دارد که نکاتی را در مورد چگونگی کاهش وزن و همچنین تشویق و تشویق به شما ارائه می دهد. اگر این همان کاری است که می خواهید انجام دهید ، در اینجا چند روش برای درمان کاهش وزن از سایر محصولات مدرن آورده شده است.

  1. اهداف خود را با یک تیم آنلاین به اشتراک بگذارید – به اشتراک گذاشتن برنامه های تناسب اندام خود با آینه می تواند به نوعی به شما کمک کند ، اما فقط با افرادی که اهداف مشابه شما را آنلاین دارند به اشتراک نگذارید. ممکن است روزهایی وجود داشته باشد که احساس درد ماهیچه می کنید و دلیل آن را نمی دانید ، یا ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که نتوانید در برابر کیک مقاومت کنید. در هر مورد ، آنها علیرغم موانعی که به سختی می توانیم تصور کنیم ، آن را تصرف کرده اند. ” همچنین ، ارتباط با افرادی که اهداف مشابه شما را دارند مانند این است که قسمت سرگرم کننده خود را داشته باشید.
  2. ذخیره یادداشت های ویروس – با انتخاب وبلاگ درباره فراز و نشیب های سفر خود ، می توانید دیگران را نیز تشویق کنید. اما این تنها فرصت نیست: فقط تصور کنید که به آنچه می خواهید رسیده اید رسیده اید و جایی دارید که به عقب نگاه کنید و ببینید تا کجا پیش رفته اید. ارسال عکس های رژیم غذایی و جزئیات ورزش می تواند به شما در ادامه مسیر کمک کند ، مخصوصاً اگر خوانندگانی داشته باشید که برای باور آن به تلاش های شما اعتماد دارند. اگر می خواهید بدانید چگونه کار می کنید تا بتوانید روال روزانه خود را درک کنید ، این ساعت هوشمند Fitness را امتحان کنید.
  3. به تیم پشتیبانی بپیوندید – شما مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید ، یا به اتاقی پر از مهمان بروید ، یا نام اصلی خود را بگویید. اما هرچه بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنید ، بیشتر خواهید آموخت. و این بخش شگفت انگیز هر گروه کاهش وزن است ، هنگامی که حتی نمی توانید تسلیم شوید ، کمک می گیرید.
  4. حقایق را دنبال کنید – صفحات اجتماعی مفیدی وجود دارد که می تواند به شما در مشاهده همه چیز ، از غذا گرفته تا فعالیت های روزانه کمک کند. چیزی به نام ثبت شخصی از دارایی های شما وجود دارد. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که چگونه کاربرانی که وزن خود را یک بار در ماه ثبت کرده اند ، همچنان کاهش قابل توجهی را حفظ می کنند. بهترین سبزیجات آنهایی هستند که شما را تشویق می کنند وزن ، ورزش و کالری خود را بشناسید.
  5. شروع لیست ایمیل – یک مطالعه انگلیسی وجود دارد که نشان می دهد مشتریانی که از رژیم غذایی ایمیل های تشویقی دریافت می کنند چگونه می توانند وزن خود را کاهش دهند ، اما این تنها در صورتی مفید است که از خانواده و دوستان خود کمک بگیرید. می توانید یک ایمیل “کنترل پاسخ” تنظیم کنید ، جایی که می توانید فراز و نشیب ها را با یک نمودار کاهش وزن در انتهای پیام به اشتراک بگذارید.
  6. تلفن همراه خود را به یک معلم تبدیل کنید – اگر برای شمارش کالری به کمی کمک نیاز دارید یا برای سوزاندن آن همبرگرها مسافت زیادی را باید طی کنید ، تلفن همراه شما می تواند بسیار مفید باشد. تعدادی برنامه وجود دارد که می تواند به شما بگوید چه چیزی بخورید (بر اساس غذاهای مورد علاقه خود) ، همچنین به شما کمک می کند 5K را آموزش دهید و نحوه استفاده از دستگاه را در ورزشگاه آموزش دهید.
  7. عکس ظروف شما – از رژیم غذایی روزانه خود عکس بگیرید و دفتر خاطرات عکس خود را در تلفن خود نگه دارید. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد چگونه انجام این کار می تواند بر رژیم غذایی شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، همه ما در رژیم غذایی خود حافظه داریم ، بنابراین ثبت آنچه در حین حرکت می خورید می تواند صادق و پاسخگو باشد.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین شما را تشویق می کنیم که: 11 املاک و مستغلات که برای شما پرداخت نمی شود



دیدگاهتان را بنویسید