6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند در مسیر درست قدم بردارید


تجمل در تغییر فصل؟ در یک عصر سرد ، ساعت 5:30 بعد از ظهر ، کاملاً راحت است که روی مبل را با یک پتو نرم در آغوش بگیرید. باور داشته باشید که فصل ها برای مراقبت از خود همه آهسته است. اما اهداف سالم خود را فراموش نکنید. مراقبت از خود مانند تحسین نوعی فعالیت و روال دلپذیر شما است. این می تواند به حفظ روحیه مثبت بعد از تابستان با ورود به فصل جدید کمک کند.

در اینجا شش نکته تناسب اندام پاییزی آورده شده است که به شما کمک می کند فصل جدید را بپذیرید و در ماه های سرد و تاریک سال ، مسیر خود را حفظ کنید.

شش نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه داشته باشید

شماره 1 ورزش در فضای باز را انجام دهید

خیلی گرم از آنجا که برف هنوز روی زمین نیامده است ، زمان مناسبی برای بارش آن است بیرون ورزش کنیدنمی تواند در حال دویدن در اطراف پارک هستید یا نه. این که مسیرها را تایپ می کنید یا نه. این که آیا شما در خارج از کلاس FitOn شرکت می کنید یا نه. هوای تازه و نور خورشید می تواند به شما در ورزش کمک کند. هورمون های شادی خلق و خوی می تواند در یک فصل تغییر کند. چه کسی مایل است با فردی که حتی نمی تواند نام خود را به درستی تلفظ کند ، ملاقات کند؟

آن را شماره دو اجتماعی کنید

پاییز زمان شلوغی برای دوستان و خانواده است. برنامه ریزی با خانواده می تواند کمی دشوارتر باشد. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده برای انجام ورزش شما ، برنامه عادی سالم خود را ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

شریک ندارید؟ تمرینات گروهی یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. کی میدونه؟ با شریک بعدی تمرین خود ملاقات خواهید کرد. دوستان خود را به FitOn دعوت کنید و با هم با استفاده از FitOn Party تمرین کنید.

شماره 3 قبل از بیرون رفتن دور هم جمع شوید

اگر لباس مناسب بپوشید ، هنگام ورزش احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. بهانه دیگری را کنار بگذارید تا تمرین خود را در آن روز کنار بگذارید. در حالی که عرق می کنید ، مطمئن شوید لایه هایی وجود دارد که شما را گرم نگه می دارد.

اگر علاقه مند به برقراری ارتباط با خودتان هستید ، این بهانه ای عالی برای قرار دادن لباس های ورزشی زیبا و جدید در کمد شما است.

ارتباط: باید ملزومات سلامتی را داشته باشید

شماره 4 روی پخش ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که به باران (یا تاریکی یا سرما) اجازه دهید اهداف سلامت شما را برای یک پیاده روی کوتاه دنبال کند. بارگذاری فیلم تمرینی FitOn مورد علاقه شما در هزینه شما صرفه جویی می کند.

با انگیزه یک مربی حرفه ای ، دانستن اینکه به موسیقی شگفت انگیز گوش خواهید داد ، برای تمرین بعدی خود به شما قدرت می دهد.

شماره 5 از زمان ناهار خود حداکثر استفاده را ببرید

با تاريك شدن صبح و عصر ، ناهار خود را حساب كنيد. از این زمان عاقلانه استفاده کنید و سریع ورزش کنید. با عجله وارد شدم HIIT ورزش؛ دویدن در اطراف ؛ ورزش می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید. باعث افزایش انرژی و افزایش بهره وری شما می شود.

شماره 6 ذهن و بدن خود را تمرین دهید

بعد از یک تابستان طولانی ، پاییز سرعت را تغییر می دهد. بین برنامه های شلوغ و تعطیلات آینده ، این تغییر فصلی می تواند زمان مناسبی برای ورود و خروج باشد.

اضافه كردن تمرین Satipatthana رعایت روال عادی به شما کمک می کند تا فرم خود را حفظ کنید. بهبود انعطاف پذیری ؛ تسکین درد مفاصل ؛ می تواند به تعادل و بهبود کمک کند آرامش خود را در هرج و مرج جستجو کنید. دیدن نوع یوگا FitOn شما می توانید کلاس های مختلف یوگا را به صورت رایگان در خانه خود انجام دهید.

در این فصل تمرینات تناسب اندام خود را انجام دهید

تعطیلات تابستانی به پایان رسید. درختان تمایل جمعی دارند تا با پژمرده شدن برگ هایشان دوباره هیجان و روال معمول را در هوا مرور کنند. زمان بهتری برای از سرگیری تمرینات و یافتن تمرینی وجود ندارد که شما را در ماه های سرد ادامه دهد. اوه و تو PSL پس از عرق کردن ، قطعاً طعم بسیار بهتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید