6 راه برای داشتن سلامت روانی


یکی از مثبت ترین موارد دو سال پیش این است که سلامت روان در راس گفتگوی فرهنگی قرار دارد. سابقه ما شرایط هرچه باشد ، ما به طور رو در رو با سلامت روان خود روبرو هستیم ، به ویژه در سطوح بالای قرنطینه و عفونت.

اما صرف نظر از وضعیت جهان ، ما فراز و نشیب هایی داریم. مبارزات؛ پیروزی هایی وجود دارد. در حال حاضر این یک دانش عمومی است بیش از 30٪ (!!) آمریکایی ها در برهه ای از زندگی خود ممکن است نوعی اختلال اضطرابی را در برهه ای از زندگی خود تجربه کنند. از هر پنج بزرگسال آمریکایی یک نفر برای غلبه بر مشکلات روحی و روانی که هر ساله از آن رنج می برید ، نیازی به بیماری روانی ندارید. بر اساس CDC، انجام شده 50 درصد ما ما در طول زندگی خود بیماری روانی یا بیماری روانی را تجربه خواهیم کرد. فصل های شدید یا استرس زا تقریباً بر همه ما تأثیر می گذارد.

از آنجا که بدن و ذهن ما در هم تنیده است ، سلامت جسمانی ما بر سلامت روانی ما تأثیر می گذارد (و بالعکس). سالم ترین ما برای داشتن شادترین زندگی ، باید مغز و بهزیستی احساسی خود را بررسی کنیم.

نشانه هایی که می خواهید سلامت روانی خود را در اولویت قرار دهید

بدن شما راهی برای بررسی “چراغ های موتور” شما دارد – شما نیاز به یک نسخه پشتیبان دارید که به شما اطلاع دهد همه چیز به طور عادی کار نمی کند.

فارست تالی ، روانشناس بالینی ، Ph.D. ، پایه گذار خدمات روانپزشکی Invictus این شبیه به نحوه کار ناسا است. دکتر تالی گفت: “همه کسانی که تا به حال به صحبت های رادیویی ناسا در هنگام پرتاب فضا گوش داده اند ، در تماس مداوم بین برج کنترل و خلبانان هستند.” وی گفت: “آنها سیستم های متفاوتی به صورت آنلاین دارند.” یا تأیید می کنند که در حال فعالیت هستند. خوب است بروید. ”

دکتر تالی می گوید: “این برای آنها احمقانه خواهد بود که فکر کنند می توانند به خوبی حال حاضر بدوند زیرا در گذشته تعداد زیادی پرتاب موفق انجام شده است.” وی افزود: با بررسی مجدد وضعیت سیستم های ضروری ، آنها نه تنها یک ماموریت موفق را تضمین می کنند ، بلکه خطر فاجعه را نیز کاهش می دهند. ”

بنابراین این برای سلامت روان چه معنایی دارد؟ وی گفت: “در این رویکرد درسی وجود دارد که همه ما باید آن را بپذیریم.” “به عبارت دیگر، مهم است که هر از گاهی نحوه عملکرد سیستم های اساسی ما را بررسی کنیم. یکی از این سیستم ها سلامت روانی شماست. ”

6 راه برای رسیدن به سلامت روانی

“سلامت روان بر روابط شما تأثیر می گذارد. احساسات اندیشه ها رفتار دکتر تالی توضیح می دهد که سلامت جسمانی و شیوه های مبتنی بر باورها بزرگترین مقصر هستند. بهترین بخش از نکات مهم او برای معاینه سلامت روان شما در آینده؟ شما می توانید کل لیست را در 10 دقیقه (یا کمتر) تکمیل کنید و فقط باید آن را هر چند هفته یکبار یا یک بار در ماه انجام دهید.

“برای استفاده بهینه از این چک لیست ، یافته های خود را در یک مجله نگه دارید. سپس برنامه ریزی کنید. “او توصیه کرد. “اگر کارهای زیادی برای انجام دارید ، اولویت را به آن بدهید فقط همانطور که در یک زمینه با اولویت اصلی پیشرفت می کنید ، سایر زمینه ها را دنبال کنید. ”

مرحله اول: کشف رابطه خود

دوست شما خانواده برای شریک و عاشقانه ، دکتر س Talالات تالی: “آیا نزدیکترین رابطه من آنطور که می خواهم پیش می رود؟” آیا اصطکاک یک یا چند مورد از آنها افزایش می یابد؟ بنابراین آیا باید تلاش کنم تا منبع آن اصطکاک را برطرف کنم؟ آیا من به افراد نزدیکم توجه کافی دارم؟ آن را یادداشت ذهنی کنید. ارزیابی کنید که چگونه این ارزشهای رابطه بر وضعیت فعلی شما تأثیر می گذارد.

شماره 2 به ذهن خود امتیاز دهید

سوالات زیر را از خود بپرسید: دکتر تالی می گوید: «چگونه میانگین خلق و خوی خود را در هفته گذشته (یا دو هفته) ارزیابی کنم؟ اگر بهتر از حد معمول است ، دلیل آن چیست؟ آیا می توانم در آینده از آن به خوبی استفاده کنم؟ اگر روحیه من رو به افول است ، آیا دلیلی وجود دارد که بتوانم آن را تشخیص دهم؟ چه کاری می توانم در مورد آن انجام دهم؟ “اگر مدتی احساس بدی دارید ، ممکن است احساس استرس و افسردگی کنید. اضطراب حتی افسردگی می تواند مقصر باشد. مراقب باش.

شماره 3 به افکار خود بروید

بحث های روانشناسی اخیر شما چه بود؟ “[Ask yourself,] آیا افکار من خوشبین هستند؟ این باعث می شود در زندگی جلو بروم. تمرکز بر فضل و فرصت ؛ یا ممکن است بد باشند. توبه کنید و علیه من قیام کنید. حسادت ؛ پر از عصبانیت هستید؟ دکتر تالی می گوید: “وقتی آنها نکات منفی را می بینند ، وقت آن است که روی موارد مثبت تمرکز کنیم.”

شماره 4 عادات و رفتارهای خود را جمع آوری کنید

دکتر تالی گفت: “آیا اقدامات شما با اولویت ها ، ارزش ها و اهداف آینده شما مطابقت دارد؟” او به شما مثالی می زند که می تواند به شما مربوط شود. شما می خواهید لاغر و قوی باشید. چه در مسابقه سه ماهه باشد چه نباشد. حتی می توانید به هدف خود برای افزایش وزن برسید. “اما تو شب به خانه آمدی. آبجو باز کن پیتزا بخور. باز شدنش رو دیدم دوست [we’ve been there!]: “در این مثال ، او می گوید که اقدامات شما با اهداف شما مطابقت ندارد. این می تواند نشان دهنده یک بیماری روانی باشد. “برای تغییر اهداف خود. یا ممکن است زمان تغییر رفتار شما فرا رسیده باشد. ” “هیچ بهانه ای وجود ندارد ، کراکالاکین بگیرید.” شما به تازگی “خاموش” شده اید چراغ موتور را در نظر بگیرید که این را بررسی می کند.

شماره 5 سلامت جسمانی خود را مرور کنید

“دکتر تالی گفت:” آیا شما از سلامت خوبی برخوردار هستید؟ این شگفت انگیز است ، نه متوسط ​​، غیرقابل حل. ” او پرسید: “تعلل نکنید. با پزشک خود مشورت کنید و از شر مسائل خلاص شوید.”

شماره 6 با طرف معنوی خود ارتباط برقرار کنید

دکتر تالی توضیح می دهد ایمان و معنویت بازی نقش اصلی تمرین معنوی شما در سعادت احساسی و عاطفی چیست؟ دکتر تالی می پرسد: “آیا شما اعتقاداتی دارید که مبتنی بر اعتقادات محکم باشد ، اما آیا به هیچ وجه به تلاش برای اجرای آنها فشار نیاورده اید؟” وی گفت: “این امر بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد.” اگر مأمور کلیسا / کلیسا است ، شروع کنید. آیا اعتقادات شما شامل کمک به افراد خوش شانس است؟ برنامه ریزی کنید و آن را اجرا کنید. دورش ننداز. فقط یک قدم کوچک بردارید. این منجر به شتاب بیشتر می شود. ”

فعال بمان. سلامت روان را به یک شیوه زندگی تبدیل کنید

همانطور که دکتر Talley پیشنهاد می کند این کار را مرحله به مرحله انجام دهید. منتظر نمانید تا بترسید ؛ بهترین راه برای مراقبت از ذهن این است که به طور فعال سلامت روان خود را با شکل دادن به شیوه زندگی خود در اطراف اهداف سلامتی خود دنبال کنید.

زمان خواب تغذیه ورزش درمان عادات معنوی خود شما ؛ گذراندن وقت با عزیزان و معاینات منظم نه تنها از سلامت کلی شما پشتیبانی می کند بلکه تضمین می کند که ذهن شما بهترین توانایی را برای مدیریت فصل های شدیدتر دارد. اگر این توصیه را رعایت کنید ، دکتر تالی گفت: “در مدت کوتاهی ، روحیه شما به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید