5 دلیل برای شروع افزایش وزن


افزایش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. این یکی از بهترین راه ها برای مقابله با اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه سنگین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. پست امروز وبلاگ پنج دلیل برای شروع کاهش وزن را مورد بحث قرار می دهد.

1 اضافه وزن می تواند به عضله سازی کمک کند

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما به نتیجه دلخواه خود نمی رسید ، وقت آن است که شروع به افزایش وزن کنید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود ، به ویژه در زنان با سطح تستوسترون پایین تر از مردان.

2 کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

آیا کاردیو انجام می دهید و نتیجه آن را نمی بینید؟ این به این دلیل است که تمرینات قلبی کالری بیشتری نسبت به کاهش وزن می سوزاند. بنابراین اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، می توان کاهش وزن را به عنوان بهترین راه تعریف کرد.

3 کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد شود. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا با افزایش سن از آسیب دیدگی جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش باید تمرینات با وزنه باشد. در اینجا چند نمونه از این تمرین آورده شده است

– ددلیفت

روی ردیف ها خم شوید

– سوال

توجه داشته باشید که این تمرینات باید به روش صحیح انجام شوند. یا ممکن است به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که روش مناسب برای انجام تمرینات ورزشی چیست ، قبل از ادامه کار یک مقاله را تماشا کنید و یک ویدیو در مورد آن تماشا کنید.

4 افزایش وزن یک راه عالی برای تقویت قدرت و تعادل است

هنگام افزایش وزن ، وضعیت درست بدن مهم است. باید کمی در قسمت پایین کمر خم شود. یا ممکن است مجروح شوید. این بدان معناست که هنگام تمرین مانند نیمکت و صندلی باید هالتر را بلند کنید. باید شانه های خود را به سمت پایین بکشید. بنابراین آنها همیشه راحت هستند. هرچه قوی تر باشید ، بهتر است. هرچه بیشتر وزن اضافه کنید. مهم است که در تمرینات خود زیاده روی نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5 کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. این بهترین راه برای از بین بردن اضطراب و افسردگی است

اگر به طور منظم (چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روحی و روانی کمتری نسبت به کسانی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود بعد از یک تمرین طولانی احساس خوشبختی کنیم.

اگر به یک برنامه مشخص برای انگیزه و تناسب اندام نیاز دارید ، از سایت ما در Fitness For 10 دیدن کنید و یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید.

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید