4 ماده ضد استرس برای تقویت قهوه صبحگاهی 4


داستانی درباره یک فنجان قهوه صبحگاهی است که برای ما درست شده است. راستش را بخواهید ، ما هر بار که در آسمان آبجو می نوشیم ، خواب می بینیم. ممکن است کسی بگوید ما مسئول برنامه روزانه خود هستیم. به هر حال ، نوشیدن قهوه انگیزه ما برای بلند شدن از رختخواب است. نمایشنامه؟ شاید. اما حقیقت دارد! به طور مشخص. واضح است که ما عشق زیادی را در جام های خود جا گذاشته ایم. این بدان معناست که تحقیقات ما بر اساس ترکیبات موضعی ضد استرس است که برای ترکیب بهترین مزایای آبجو روزانه ما ترکیب شده است.

برخی افراد با کافئین صبح مخالف هستند. یک فنجان قهوه صبح همیشه خوب نیست. تبادل صحیح و افزودنی های مناسب (ما به دنبال غذاهایی هستیم که به شما استرس می دهند) که دویدن صبحگاهی می تواند بخشی سالم از برنامه صبحگاهی شما باشد. در اینجا چهار ماده ضروری ضد افسردگی برای تقویت نوشابه های صبحگاهی وجود دارد.

اما اول اینکه چقدر قهوه زیاد است؟

اما یک لحظه صبر کن فکر می کردم فنجان قهوه صبحگاهی ما برای سلامتی مضر است. آفرین! مانند بسیاری از چیزها ، این راه حل یکپارچه نیست. برخی از ما از کافئین ناامید شده ایم ، اما برخی دیگر از نظر احساسی خسته شده اند. انگیزه و شادی را افزایش می دهد. مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در کمد خود چه چیزی می گذارید و هر چند وقت یکبار آن را دوباره پر می کنید؟

بنابراین نوشیدن یک فنجان قهوه مکمل برنامه صبحگاهی شماست و شما مجبور نیستید یک فنجان چای را عرق کنید مگر اینکه شما یکی از افرادی باشید که آثار لرزش را احساس می کنید.

در حقیقت ، برخی تحقیقات نشان می دهد که قهوه دارای مزایای جالبی است به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالانمی تواند ترفند در اینجا این است که کافئین را در حد متعادل نگه دارید و به بدن خود گوش دهید. هر کس به کافئین واکنش متفاوتی نشان می دهد. بنابراین اگر قهوه همراه شما نیست ، قهوه بدون کافئین؛ چای، یا می توانید از مواد ضد استرس زیر در مواردی مانند اسموتی استفاده کنید:

همچنین ، لیست ما را بررسی کنید سایر جایگزین های کافئین تقویت کننده انرژی مشوق های بیشتری برای افزایش انرژی بدون کافئین دریافت کنید.

ترکیبات ضد استرس برای تقویت فنجان قهوه صبحگاهی شما

# 1 زردچوبه

این ادویه فوق العاده به دلیل خواص ضد التهابی قوی شناخته شده است پژوهش کورکومین (ترکیبی که در زردچوبه یافت می شود) برای تسکین اختلالات اضطرابی گاه به گاه پیشنهاد شده است. در واقع ، یک مطالعه نشان داد که کارآموزانی که کورکومین مصرف کردند نمرات اضطراب کمتری داشتند.

پیشنهاد زردچوبه دارای فراهمی زیستی کمی است ، اما در ترکیب با فلفل سیاه بسیار مفید است (به دلیل ترکیب پیپرین موجود در فلفل سیاه). بنابراین شما می توانید یک کار را انجام دهید کمی مقداری پودر زردچوبه و کمی فلفل سیاه به قهوه صبح خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از مزایا فقط به 1/20 قاشق چایخوری نیاز دارید. طعم عالی خواهید داشت.

شماره 2 پودر کاکائو

آره، ما واقعاً به شما می دهیم دلایل سالم برای خوردن شکلات! اما ما پودر کاکائو شیرین نداریم. من در مورد تکه های خام کاکائو یا 70٪ یا شکلات تیره (نه نوعی) صحبت می کنم.

مطالعات زیادی در مورد فواید کاکائو انجام شده است پژوهش فلاونوئیدهای موجود در کاکائو خلق و خو را تقویت می کند. بنابراین این یکی از موادی است که می تواند با نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح با استرس خود مقابله کنید. فنجان جو صبحگاهی خود را به یک قهوه موکای شیرین با پودر کاکائو تبدیل کنید. قهوه ساز کارخانه

شماره 3 Ashwagandha

در آخرین سال ها، ما از سازگار کننده ها استفاده می کنیم ، ما بطور خاص بیشتر در مورد ashwagandha می شنویم.

سازگار کننده ها تصور می شود سبزیجات به بدن در مدیریت استرس کمک می کنند و هر سازگار با آن کمی متفاوت است. Ashwagandha آنقدر محبوب است که حتی می توانید چیزی مانند اسموتی و حتی قهوه صبحگاهی خود را به صورت پودر پیدا کنید.

مطالعات نشان می دهد که این سازگار ممکن است به ویژه در مقابله با اثرات بد استرس مفید باشد. به کاهش استرس و اضطراب کمک می کندنمی تواند

یک راه عالی برای متعادل سازی قهوه صبحانه با پودر Ashwagandha این است که از چای خامه ای سازگار خود استفاده کنید ، حتی اگر به دنبال نوشیدنی کافئین دار برای شروع روز خود هستید.

دارچین شماره 4

من فکر می کنم همه ما موافق هستیم. دارچین و قهوه توسط یکدیگر ایجاد شده اند. منظورم این است که طعم دارچین با طعم آسیاب شده قهوه جادویی محض است.

این ادویه نه تنها طعم صبحانه ما را افزایش می دهد بلکه فواید قهوه برای سلامتی را نیز افزایش می دهد. ثابت شده است که دارچین یک ماده تسکین دهنده استرس است خواص ضد التهابی می تواند قند خون را پشتیبانی کند. متابولیسمدر مقابل، نگرش!

فنجان قهوه خود را به جای شکر بپاشید ؛ یا یک لاته دارچینی داغ با قهوه یا اسپرسو و یک لاته دارچینی گرم درست کنید.

دستور قهوه پاداش – قهوه کدو تنبل سالم

این سند FitOn PRO بهترین نوشیدنی با طعم کدو تنبل را می سازد. ما تضمین می کنیم که این قهوه با طعم زمستان جدید شما خواهد بود و تنها با چند ماده تشکیل شده است. آیا می خواهید این فنجان خوشمزه را حتی بهتر کنید؟ برخی از مواد ضد استرس ما را بریزید تا با یک لیوان نوشابه آرام کننده جمع آوری شود.

قهوه کدو تنبل سالم

  • 2 قاشق چایخوری قهوه فوری
  • 2 قاشق غذاخوری شکر نارگیل
  • 2 قاشق غذاخوری آب جوش
  • ادویه کدو تنبل + چای بیشتر برای خدمات بیشتر
  • یک و نیم فنجان شیر جو دوسر
  • یخ (برای قهوه سرد)

جهت ها

قهوه، شکر نارگیل کتری و تخم کدو را در یک کاسه بزرگ بریزید و با همزن دستی یا با دست حدود 3 دقیقه مخلوط کنید تا کف کند. کنار بگذارید.

برای Iced پس از سرد شدن ، یخ را با شیر در یک لیوان مخلوط کنید. قهوه ای را که از شیر فشرده شده است بردارید و طعم کدو را روی آن بپاشید.

برای گرم شیر جو دوسر را روی حرارت کم / متوسط ​​به شراب اضافه کرده و حرارت دهید تا داغ شود. داخل لیوان قهوه مورد علاقه خود بریزید و روی قهوه کدو تنبل رنده شده بریزید. با ادویه کدو اضافی بپاشید.

توجه داشته باشید: در صورت تمایل قهوه کدو تنبل را در شیر فشار دهید و قبل از افزودن به هر یک از مواد ضد استرس فوق ، آن را به شیر اضافه کنید.

قهوه صبح خود را سالم تر کنید

محصولات لبنی را کنار بگذارید

خامه سنگین را کنار بگذارید و به جای آن از یکی از این شیرهای خوشمزه غیر لبنی برای جلوگیری از شیردهی استفاده کنید.

  • شیر نارگیل (کنسرو شده) بدون چربی اشباع شده
  • شیر جو دوسر
  • شیر ماکادمیا

شکر تصفیه شده را کنار بگذارید

اکثر ما ترجیح می دهیم کمی قند به فنجان قهوه صبحگاهی خود اضافه کنیم ، اما به جز قند معمولی معمولی ، راههای سالم تری نیز وجود دارد. اینها تنها برخی از داروهای طبیعی هستند.

  • شربت افرا خالص (مخصوص قهوه ، مخصوصاً نوشیدنی های معطر)
  • عسل (عسل شیر جو دوسر را امتحان کنید ، بعداً متشکرم)
  • شکر نارگیل
  • استویا یا آب میوه آهن کم کربوهیدرات

پروتئین را افزایش دهید

یک قاشق غذاخوری پودر گوشت به نوشیدنی صبح خود اضافه کنید و به آن رژیم غنی از پروتئین بدهید. اگرچه TikTok دستورهای خوشمزه Proffee (پروتئین + قهوه) را به ما می دهد ، اما ما مدت هاست از این هک استفاده می کنیم.

  • برای افزایش پروتئین بدون طعم ، یک قاشق غذاخوری کلاژن به آن اضافه کنید. آن را در یک مخلوط کن ساده حل کنید و مخلوط کردن آن باعث می شود که قهوه شما سطح کف بالایی داشته باشد. برای داشتن کرم بهتر ، قبل از مخلوط کردن ، یک قاشق غذاخوری شیر جو یا نارگیل اضافه کنید.
  • به جای پودر پروتئین گیاهی ، شکر را حذف کنید. یک فنجان قهوه را با یکی از قاشق های ما مخلوط کنید پودر پروتئین رول دارچینی JS Health X FitOn شیری را انتخاب کنید که حاوی محصولات لبنی شما نباشد. مواد فوق ضد استرس فوق را بپاشید و کودک را با یک شیک پروتئینی برای کاهش استرس مخلوط کنید.

آن دستور صبح را به بخشی سالم از برنامه روزانه صبح خود تبدیل کنید

قهوه بد نیست. برای ما ، یک فنجان در روز می تواند واقعاً چیز خوبی باشد. اما به جای افزودن شکر و خامه سنگین به آن فنجان صبح ، سعی کنید با این چهار ماده ضد استرس آن را به بخشی سالم از برنامه روزانه صبح خود تبدیل کنید.

این بهتر است. گوش دادن به پادکست الهام بخش خواندن کتاب بهبود خود ؛ با نشستن روی دستگاه بخارپز و انجام تمرینات تنفسی شدید ، برنامه روزانه خود را بهبود بخشید.

یک شیوه زندگی سالم و متعادل همیشه به معنای حذف برنامه روزانه ما (یعنی قهوه) نیست. اما ما می توانیم راههای سالم تری برای ترکیب آنها در برنامه روزانه خود بیابیم.

دیدگاهتان را بنویسید