30 روز برای مراقبت از خود


30 روز مراقبت از خود

اجازه ندهید بلوزهای بعد از تابستان شما را اذیت کند. این زمان است که بسته به سقوط ما ، روی شما تمرکز کنیم. سرعت را کم کنید 30 روز مراقبت از خود را صرف کنید تا کارهایی را که دیگر برای شما انجام نمی دهید جبران کنید.

یافتن زمان برای خود همیشه آسان نیست. اما بسیار ضروری است. هر ماه سپتامبر این تقویم ها را می سازم تا بتوانم هر روز روشهای راحتی برای تمرین داشته باشم. اگر جام خود را پر نکنید ، نمی توانید شخص دیگری را پر کنید. به نظر می رسد “ها!” اما اکثر ما آن را تمرین نمی کنیم. من می خواهم این ماه تغییر کنم.

مراقبت از خود می تواند منجر به بسته بندی بد شود. این در مورد حمام کردن با حباب و نوشیدن شراب است (اگرچه واقعاً خوب به نظر می رسد) اما این در مورد یافتن چیزی است که واقعاً برای شما مفید است. فقط شما ، به عنوان والدین می توانید با اطمینان بدانید. اما این تقویم باید به درک شما کمک کند.

این مراقبت 30 روزه بدن ، ذهن و بدن شما را سالم نگه می دارد. وارد فصل جدیدی می شوید که می تواند ذهن و بدن شما را آرام کند.

این تقویم را چاپ کرده و در جایی نگه دارید که می توانید هر روز آن را مشاهده کنید. می توانید این موارد را به عنوان تماس های خود در برنامه LSF پیدا کنید. من می خواهم از آن به عنوان راهنمایی برای کمک به مخلوط کردن آنها استفاده کنم. اگر احساس می کنید به چیز بیشتری نیاز دارید ، به دنبال آن بروید. یاد آوردن این ماه برای شماست !!

بیا دنبالم، مراقبت از خودکشی خودکشی نیست. این مهم است. 5 دقیقه در روز خودتان می توانید اعلام حضور کنید. برای ارزیابی احساسات خود ؛ شما به زمان نیاز دارید تا بتوانید با بهترین حالت خود سازگار شوید.

اعلان ها را روشن کنید تا دلم برای شما تنگ نشود. چند تمرین پیگیری و چت در اینستاگرام اضافه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید