22 ایده برای صبحانه سالم که بلغور جو دوسر نیست


بلغور جو دوسر به عنوان بهترین انتخاب برای صبحانه سالم تصور می شود، اما ایده های بسیار دیگری نیز وجود دارد! یک صبحانه سالم دارای پروتئین، کربوهیدرات، چربی های سالم و امیدواریم مقداری فیبر باشد!

1. پارفه میوه و ماست

پارفی میوه و ماست برای صبحانه غذای شخصی من است. آنها خیلی ساده هستند! گفتم شامل گرانولا می شود؟! منظورم این است که چه کسی یک گرانولای کلفت خوب را دوست ندارد!

2. پنکیک پروتئینی

پنکیک شما برای سالم بودن لازم نیست از انواع پروتئین باشد. مقداری پنکیک معمولی خوب میل کنید، اما حتماً آن را با منبعی از پروتئین مانند چند تخم مرغ همراه کنید تا صبحانه ای درست کنید که تا ناهار شما را سیر نگه دارد.

پنکیک به عنوان یک ایده صبحانه سالم

3. املت با نان تست

املت ها عالی هستند زیرا می توانید هر چیزی را که در دست دارید بیندازید و مطمئناً خوشمزه می شوند. آن را با نان تست مورد علاقه خود نیز جفت کنید.

متواضع باشید، اما کلوچه‌های صبحانه جامبو سالم من، صبحانه کاملی هستند که در حال حرکت هستند. آنها بزرگتر از کلوچه معمولی شما هستند پس همینطور است در حقیقت پر كردن. علاوه بر این، سبزیجات مخفی وجود دارد، بنابراین مصرف مواد مغذی شما حتی قبل از اینکه وارد عمل شوید، به شدت افزایش یافته است.

کلوچه صبحانه جامبو به عنوان یک ایده صبحانه سالم

5. تاکو صبحانه

یک تغییر خوشمزه نسبت به چیزی که احتمالاً دارید!

6. اسموتی پروتئینی

اسموتی های پروتئینی رضایت بخش نیستند، اما می توانید مقدار زیادی مواد مغذی را در آنها بگنجانید.

7. نان تست آووکادو

نان تست آووکادو فقط برای یک رستوران برانچ گران قیمت نیست. ترکیب آووکادو، نان تست غلات کامل و یک یا دو تخم مرغ ترکیبی سالم و رضایت بخش است که هر RDN توصیه می کند!

8. شاکشوکا

این یک غذای تازه محبوب صبحانه خوش طعم است که منشا آن شمال آفریقا است. این یک تابه از سس گوجه فرنگی، تخم مرغ آب پز و ادویه است.

ایده های غذای آفریقایی به عنوان یک صبحانه سالم

9. ساندویچ باگل

با استفاده از دستور العمل دانه کنجد ساده 2 ماده ای من، شیرینی های شیرینی خود را درست کنید، سپس یک سوسیس بوقلمون، تخم مرغ متوسط ​​و یک تکه از پنیر مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. این ترکیب برنده، یک صبحانه سالم و پرکننده است که می‌توان آن را در سفر مصرف کرد!

10. کیش

هیچ چیز بهتر از یک کیش خانگی نیست – به علاوه آنها سالم هستند!

11. سوسیس مرغ، هاش براون و تخم مرغ

سوسیس مرغ است بسیار برای شما بهتر از بیکن کلاسیک شماست. اکنون نیز بیشتر و بیشتر در دسترس است! اگر به نظر نمی رسد آن را در فروشگاه مواد غذایی خود پیدا کنید، بهترین گزینه بعدی شما سوسیس بوقلمون است.

12. پودینگ چیا

دانه های چیا را با شیر ترکیب کنید و بگذارید یک شب در یخچال خنک شود. این ترکیب حدود 50 کالری MAX دارد، بنابراین این بیشتر یک نوع غذای «اضافی» است.

توت فرنگی در کاسه سرامیکی سفید

13. غلات

اکثر غلات سالم نیستند این فقط حقیقت سخت است. اما، چند گزینه خوب در دسترس است. من دوست دارم یک کاسه (یا 3) دانه ذرت تمام سبوس را با زغال اخته یخ زده جفت کنم. خوشمزه است و با قندهای اضافه شده پر نمی شود!

فراموش نکنید – اگر از شیری با مقدار کافی پروتئین استفاده نمی کنید، حتما آن را با مقداری پروتئین همراه کنید. یک گزینه ممکن است مقداری تخم مرغ آب پز سفت باشد.

14. نان موز با کره بادام زمینی

یک دسته نان موز سالم درست کنید و آن را با کره بادام زمینی آغشته کنید تا یک صبحانه خوشمزه بخورید! این نان ها نیست، اما دستور پخت نان موزی من را امتحان کنید!

نان موزی برش خورده روی تخته برش

15. مینی وافل

وافل ها همیشه عالی هستند، اما یک مینی وافل به دلایلی خیلی بهتر به نظر می رسد! این دستور تهیه وافل خانگی را امتحان کنید و از یک مینی وافل ساز استفاده کنید. با میوه های مورد علاقه خود و شاید کمی تخم مرغ مخلوط کنید و یک صبحانه سرگرم کننده و در عین حال متعادل برای خود تهیه کنید!

وافل های خانگی در یک بشقاب سفید

16. ساندویچ صبحانه خانگی

وقتی می توانید ساندویچ های صبحانه خود را درست کنید چه کسی به جیمی دین نیاز دارد؟ شما می توانید یک هفته ساندویچ صبحانه خانگی را در عرض چند دقیقه آماده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مافین انگلیسی خود را برشته کنید، سوسیس خود را بپزید، سپس مقداری پنیر را روی یک تخم مرغ آب کنید. همه را کنار هم بگذارید و در یک کیسه پلاستیکی جداگانه قرار دهید. اجازه دهید قبل از بستن زیپ بپزند و در فریزر بیندازید.

رونق! درست مثل اینکه شما یک هفته صبحانه دارید که شامل بلغور جو دوسر نیست!

17. کرپ مرزه

کرپ ها فقط نباید برای موقعیت های خاص باشند! درست کردن آنها بسیار آسان است و می توان با تعدادی ترکیب طعم از آنها لذت برد.

کرپ های مرزه ایده هایی برای صبحانه سالم هستند

18. تخم مرغ پدربزرگ با میوه

تخم مرغ پدربزرگ اصطلاح رایجی نیست. در واقع، بعید است که تا به حال نام آن را شنیده باشید، زیرا این چیزی است که خانواده من ساخته اند.

در اصل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعدادی تخم مرغ را در یک لیوان بشکنید، آنها را هم بزنید، سپس آنها را برای یک یا دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید! آسان!

19. نان تست فرانسوی

نان تست فرانسوی از یک صبحانه سالم به یک خوراکی شیرین خیلی سریع تبدیل می شود. از کره بادام زمینی یا ماست همراه با میوه برای تکمیل صبحانه خود به جای شربت افرا یا شربت مورد علاقه من استفاده کنید. شلاق سرد.

یک بشقاب نان تست فرانسوی با میوه های خرد شده

20. صبحانه Quesadilla

بنابراین اکنون در مورد تاکو صبحانه می دانید. کوزادیلاهای صبحانه همان مفهوم هستند، اما یک تورتیلا را روی ماهیتابه خود قرار دهید و مواد خود را اضافه کنید و سپس یک تورتیلا دوم را روی آن قرار دهید.

21. شیرینی های صبحانه Grab’n’go

هزاران دستور پخت بیسکویت صبحانه در سراسر Pinterest وجود دارد. آنها به شما احساس می کنند که در حال خوردن یک دسر برای صبحانه هستید. همچنین مانند یک دسر، شما را سیر نگه نمی دارد.

سعی کنید چند کلوچه صبحانه را با پروتئین و فیبر ترکیب کنید تا یک صبحانه رضایت بخش تر داشته باشید!

من می دانم که شما به آن فکر می کنید، “رولت های دارچینی موز با فراستینگ کره بادام زمینی چگونه سالم هستند؟” خوب، شما درست می گویید، آنها نیستند. اما آنها خوشمزه هستند. و من نمی توانم آنها را به اندازه کافی توصیه کنم. علاوه بر این، شما 21 دستور غذای سالم دیگر برای انتخاب دارید، بنابراین فکر کردم اضافه کردن یکی از موارد دلخواهم ضرری ندارد!

رول دارچین موز در یک ظرف

در نظرات زیر به من اطلاع دهید که صبحانه سالم (غیر جو دوسر) شما چیست!