13 نکته اگر در بلند شدن از خواب مشکل دارید • یک سرپرست خوب


شاد از خواب بیدار شوید

عکس توسط Nattakorn_Maneerat از Shutterstock

برخی از افراد صبح زود آماده نمی شوند. وقتی می دانید که باید بلند شوید و ظرف 30 دقیقه برای کار عجله کنید ، خستگی ای که با آن بلند می شوید می تواند بسیار بدتر باشد. در شرایط ایده آل ، بهترین راه برای جلوگیری از فرسودگی شغلی ، جلوگیری از آن با داشتن یک استراحت خوب در شب است.

متخصصان بنیاد ملی خواب توصیه می کنند که هفت تا نه ساعت بخوابید ، اما داشتن یک خواب خوب نیز مهم است.

عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد ، مانند خوابیدن در یک اتاق تاریک ، خنک کردن یک تخت راحت و اجتناب از ساعات اضافی.

اما اگر هنوز در بیدار شدن از خواب با مشکل روبرو هستید ، حتی اگر عادت به خوابیدن دارید ، ما 13 نکته در مورد نحوه بیدار شدن زود هنگام به شما ارائه می دهیم.

بیدار شدن سخت است؟ پیشنهادات زیر را امتحان کنید:

  1. زنگ هشدار خود را در اتاق بگذارید – این یکی از مفیدترین نکاتی است که ما تا به حال شناخته ایم: قرار دادن زنگ هشدار در طرف دیگر اتاق به شما کمک می کند بلافاصله از خواب بیدار شوید ، بدون دردسر زدن دکمه در حالی که در خواب هستید. و حتی اگر با برنامه صبحگاهی خود رابطه ای عاشقانه دارید ، ما شما را با این زنگ هشدار تشویق می کنیم که می تواند به شما فرصتی برای گریه در صبح بدهد.
  2. ارسال به عنوان خود –این می تواند به شما این احساس را بدهد که کاری را انجام داده اید و با انرژی و آمادگی برای کنترل روز به شما دست می دهد.
  3. هنگام بیدار شدن بنشینید – هنگامی که در رختخواب خود هستید ، مطمئناً در کاغذهای شیرین و سرگرم کننده خود قرار نخواهید گرفت.
  4. بگذارید نور در داخل باشد – باز کردن پرده ها و استفاده از نور خورشید با ریتم شبانه روزی شما طنین انداز می شود و به مغز شما می گوید که زمان بیدار ماندن است.
  5. موهای خود را بکشید – ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد ، اما قطعاً کارکرد آن ثابت شده است: صبح موهای خود را بکشید ، و هوشیارتر و هوشیارتر خواهید بود.
  6. معطر ترین نعناع را بگیرید – جویدن آدامس یا داشتن مخمر زیاد می تواند به شما کمک کند تا سریعتر از خواب بیدار شوید ، به خاطر رایحه نعناع که به شما کمک می کند از خستگی زیاد جلوگیری کنید.
  7. سعی کنید داستان بخوانید – گاهی اوقات ما برای کار به خواب می رویم ، به همین دلیل است که متخصصان انجام تکنیک های خاصی را برای کمک به بیدار شدن مغز ما توصیه می کنند.
  8. صورت خود را با آب بشویید – قرار دادن آب سرد روی صورت می تواند به بدن شما برای بیدار شدن کمک کند.
  9. سعی کنید روغنهای ضروری را بو کنید – در صورت خستگی در محل کار ، مانند نعناع ، رزماری و روغن لیمو ، عطر خوش و خوشایندی را امتحان کنید. او قدرت خواهد داشت.
  10. برای خودت انجام بده – وقتی هر روز صبح خوب شروع می کنید ، از شروع روز خوشحال خواهید شد. تهیه یک فنجان قهوه خوب یا خوردن صبحانه با شریک می تواند شما را تشویق کند که از رختخواب بیرون بیایید.
  11. برای شب گذشته آماده شوید – سعی کنید لباس های خود را برای صبحانه دیشب آماده کنید ، به خصوص اگر می دانید که برای بیدار شدن از خواب مشکل دارید.
  12. استراحت کنید – گاهی اوقات فقط اجازه دادن به خودتان برای خسته شدن و کاهش سرعت کار درستی است. سعی کنید از بی نظمی و درهم و برهمی غیر ضروری خلاص شوید ، تا بتوانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
  13. اوقات فراغت خود را سازماندهی کنید – داشتن شغلی برای انجام در زمانی که بسیار خسته هستید می تواند احساس خستگی را در شما ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر ، سعی کنید استراحت های منظمی را برنامه ریزی کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین شما را تشویق می کنیم: 7 عادت خواب که می تواند مشکلات سلامتی را آشکار کند



دیدگاهتان را بنویسید