12 عادت بهداشتی برای کاهش وزن »زندگی سالم


اشتراک گذاری اهمیت دارد!

آیا بدنبال راههای سالم برای کاهش سریع وزن هستید؟ این مقاله بر بهترین شیوه هایی که افراد موفق دنبال می کنند تمرکز می کند و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب صحیح به شما ارائه می دهد.

خوردن غلات کامل و غلات خوب است. آنها معمولاً کالری کمی دارند و فیبر بالایی دارند که به تمیز نگه داشتن متابولیسم کمک می کند.

غلات کامل مانند جو و جو نیز می توانند به کاهش کلسترول کمک کنند. جو دوسر و جو همچنین می توانند در آشپزی مورد استفاده قرار گیرند تا تصور بهتری از دستور پخت شکر داشته باشید.

پس از خواندن این مقاله ، خواهید فهمید که چرا رعایت رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامتی مهم است.

عادات بهداشتی برای کاهش وزن

1. صبحانه ای با پروتئین بالا بخورید

خوردن صبحانه با پروتئین بالا یکی از هوشمندترین کارهایی است که می توانید برای کاهش وزن انجام دهید. این به شما کمک می کند تا در طول روز قوی بمانید.

نه تنها این ، به شما این فرصت را می دهد که تا ظهر زمانی که گرسنه نیستید ادامه دهید ، و این امر می تواند به ویژه هنگامی که در پارک قدم می زنید یا فقط کمی قدم می زنید اهمیت داشته باشد.

برای پیدا کردن مکان مناسب برای خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا برای کاهش وزن ، آنچه شما نیاز دارید این است که به اطراف خود نگاه کنید. همچنین می توانید رستوران هایی پیدا کنید که مقدار زیادی غلات صبحانه دارند!

پروتئین ها به عملکرد م bodyثرتر بدن کمک می کنند. برخی از غذاها بهتر از بقیه هستند. گوشت بدون چربی ، مرغ ، ماهی ، لوبیا ، آجیل و تخم مرغ پروتئین خوبی برای خوردن هستند.

اگر گوشت یا مرغ بدون چربی را به رژیم غذایی خود اضافه می کنید ، حتما مرغ را بپزید یا تفت دهید یا خوب بپزید تا هنگام خوردن آن تکه ای نداشته باشید.

وقتی شروع به خوردن صبحانه با پروتئین بالا می کنید ، مطمئن شوید که در طول روز مقدار زیادی آب می نوشید. این به شما کمک می کند تا غذاهایی را که می تواند شما را چاق کند از بین ببرید.

2. مقدار زیادی آب بنوشید

آب جزء ضروری رژیم غذایی سالم و راه خوبی برای کاهش وزن است ، اما نه فقط آب قدیمی. نوشیدن مقدار زیادی آب برای کاهش وزن ایده خوبی است و فواید بسیاری دارد که در هیچ رژیم غذایی دیگری مشاهده نخواهید کرد.

ابتدا انرژی زیادی خواهید داشت ، احساس نخواهید کرد که به باشگاه می شتابید و ده سال جوانتر به نظر خواهید رسید. من نمی توانم بگویم چقدر سرگرم کننده است.

نوشیدن آب قبل از ورزش استقامت شما را افزایش می دهد. همچنین می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند زیرا کم آبی می تواند میزان متابولیسم شما را کاهش دهد. نوشیدن آب بعد از ورزش می تواند متابولیسم شما را تسریع کند.

به جای نوشابه و نوشیدنی سرد ، با هر غذایی یک لیوان آب بنوشید. آب حاوی الکترولیت های زیادی است که باعث می شود تمام بدن شما بهتر کار کند و به کاهش میزان چربی در بدن شما کمک می کند.

بله ، همه اینها قیمت دارد ، اما هیچ راهی ارزانتر از نوشیدن آب زیاد برای کاهش وزن وجود ندارد. نوشیدن آب مهم است ، بنابراین بیرون بیایید و قبل از غذا خوردن یک یا دو لیوان آب را شروع کنید. انجام این کار آسان است و در نهایت نتیجه خواهد داد.

3. تمام شب بخوابید

داشتن یک خواب راحت یک روال ساده اما م effectiveثر است که هرکسی می تواند انجام دهد. کلید خواب این است که در طول روز احساس راحتی می کنید و استرس ندارید.

استرس یکی از دلایل اصلی چاقی است زیرا باعث کاهش وزن و کندتر شدن انرژی بدن می شود و در نتیجه غذا خوردن کندتر می شود و کالری به کندی آزاد می شود.

وقتی شب می خوابید ، بدن شما زمان استراحت از انجام فعالیت های روز و آماده شدن برای روز بعد را دارد.

برای کاهش وزن می توانید تمام شب بخوابید زیرا وقتی بعد از یک تمرین طولانی از خواب بیدار می شوید ، احساس خستگی و انرژی می کنید.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. این به شما در کاهش وزن کمک می کند اما به شما کمک می کند تا همیشه وزن خود را کاهش دهید.

4. غذاهای مخلوط با بادام

سوزاندن بادام یک راه ساده و م toثر برای کاهش وزن است ، زیرا کالری کمی دارد و سالم است. اگر به دنبال راهی آسان برای کاهش وزن هستید ، این رژیم غذایی مناسب است.

رژیم بادام فواید بسیاری دارد و یکی از مزایای آن رژیم غذایی بسیار کم است که بدن شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. همچنین ، فیبر زیاد به شما کمک می کند تا روده خود را حرکت دهید ، که از یبوست جلوگیری می کند. بادام حاوی پروتئین ، ویتامین B ، منیزیم ، روی و بسیاری دیگر است.

بادام تمام روز به شما می دهد. هر زمان که بخواهید می توانید غذا بخورید. این یک غذای خوب برای کسانی است که رژیم کم چربی می خواهند. این در هر گوشه فروشگاه و مرکز خرید موجود است.

5. از خوردن دیر غذا خودداری کنید

وقتی خسته هستید به راحتی می توانید تنبل شوید. اگر وسوسه خوردن یک وعده غذایی بزرگ در شب هستید ، خیلی دیر غذا نخورید. دلایل زیادی وجود دارد که شما باید از پرخوری اجتناب کنید و در اینجا تنها چند مثال وجود دارد.

اولین دلیل این است که می توانید در یک شب بیشتر از یک هفته وزن اضافه کنید. این به این دلیل است که هنگام خواب بدن شما به اندازه چربی نمی سوزاند. همچنین ممکن است مشکلات دیگری مانند درد شکم ، تاری دید و بی خوابی داشته باشید.

دلیل دیگر این است که مدت زمانی که باید قبل از بیدار شدن از خواب به رختخواب بروید افزایش می یابد. در نتیجه ، به اندازه روز انرژی نخواهید گرفت.

همچنین ممکن است صبح احساس تنبلی کنید. فراموش نکنید که از نظر جسمانی مناسب هستید و اگر احساس می کنید نمی توانید بخوابید زیرا خسته هستید ممکن است خود را در معرض حمله قلبی یا حتی سکته مغزی قرار دهید.

6. ورزش منظم داشته باشید

برای کاهش وزن ، باید ورزش منظم را شروع کنید. اکثر مردم ورزش دوست ندارند و نمی دانند چرا وزن کم نمی کنند.

ورزش منظم اگر به طور منظم انجام دهید به کاهش وزن کمک می کند. بهترین راه برای کاهش وزن داشتن یک سبک زندگی سالم است که شامل تغذیه مناسب و ورزش منظم است.

عادت کنید که غذای سالم بخورید و برای چربی سوزی بیشتر ورزش کنید. افزایش متابولیسم همچنین باعث می شود که شما دوره های طولانی تری داشته باشید ، به همین دلیل است که شما بیش از حد غذا نمی خورید ، که می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند.

7. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

برای کاهش وزن ، باید رژیم غذایی متعادلی داشته باشید که به بدن شما اجازه می دهد چربی کافی را جذب کند. همچنین هنگام غذا خوردن منظم احساس آرامش و راحتی بیشتری می کنید زیرا این کار به شما انرژی بیشتری در بدن می دهد. ورزش منظم و خوردن منظم نیز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

شما باید مطمئن شوید که غذای شما تازه و سالم است. اگر ورزش کنید و به خوبی در زندگی نفس بکشید ، می توانید وزن خود را کاهش دهید.

اگر سعی کنید رژیم غذایی متعادل داشته باشید می توانید وزن خود را کاهش دهید. برای حفظ وزن سالم باید خوب غذا بخورید.

اگر این مراحل را دنبال کنید ، می توانید مطمئن باشید که به راحتی وزن خود را کاهش می دهید. به خاطر داشته باشید که بدن خود را همیشه ثابت و سالم نگه دارید تا از تلاش های خود برای کاهش وزن بهترین نتیجه را بگیرید.

8. رژیم غذایی آنها را مرور کنید

ممکن است تبلیغات یا تبلیغات را دیده باشید و متوجه شده باشید که هنگام امتحان رژیم غذایی برای کاهش وزن باید به نکاتی توجه کنید.

با تجزیه و تحلیل رژیم غذایی خود ، ممکن است متوجه شوید که تمایل به تغییر دارید.

شما باید یاد بگیرید که غذاهای گروه و غذاهایی که نیستند را تشخیص دهید. همچنین می توانید خوردن انواع غذاهای فرآوری شده را متوقف کنید. غذاهای ناخواسته زیادی وجود دارد و اگر می توانید آن را بخورید ، این کار را ادامه دهید.

با این حال ، شما باید از خوردن مکرر آنها اجتناب کنید ، در غیر این صورت ممکن است وزن خود را افزایش دهید.

9. بعد از غذا خوردن غذا نخورید

اگر بعد از شام غذا می خورید و غذا می خورید ، باید بدانید چگونه می توانید مصرف غذای خود را کاهش دهید. کاهش مصرف چربی پس از غذا مهم است زیرا این زمانی است که بدن شما گرسنگی نمی کند.

شما نمی خواهید در این زمان انرژی زیادی در معده خود داشته باشید زیرا در آینده گرسنه خواهید بود. اطمینان حاصل کنید که در طول روز مقدار کمی بنوشید.

به آرامی غذا بخورید و همه چیز را بجوید و از عطر غذایی که می خورید لذت ببرید. سعی کنید در طول روز کمی غذا بخورید بدون اینکه زیاد غذا بخورید. همیشه بعد از غذا غذا نخورید.

10. با گرسنگی به خرید نروید

هنگام غذا خوردن در خارج ، برای کاهش وزن خود را گرسنگی ندهید.

هنگامی که خود را گرسنه می کنید باعث می شوید بدن شما از ذخایر چربی خود برای جذب هر چیزی که در دسترس است استفاده کند ، این بدان معناست که تمام مواد مغذی و کالری مورد نیاز بدن شما را مصرف می کند.

این یک راه مطمئن برای افزایش وزن و ایجاد مشکلات جدی برای سلامتی است. تنها دلیلی که مردم گرسنه نمی مانند این است که می دانند چگونه غذای مناسبی را انتخاب کنند که به آنها قدرت گذراندن روز را بدهد.

برای انتخاب غذای مناسب برای خوردن ، باید یاد بگیرید که چه چیزی را در دهان خود قرار دهید. میزان مواد مغذی مورد نیاز بدن را در هر روز بیاموزید.

این یک راه آسان برای مدیریت رژیم غذایی است تا گرسنه نمانید. به یاد داشته باشید که مقدار زیادی میوه و سبزیجات و همچنین گوشت بدون چربی و غلات کامل بخورید.

11. از خوردن غذاهای شیرین خودداری کنید

به یک پوند شکلات یا یک بطری نوشابه بزرگ هر شب بسنده نکنید. اگرچه یک پوند شکلات کالری مشابه نوشابه دارد ، اما باید چربی بیشتری به بدن شما اضافه کند. همین امر در مورد خوردن زیاد قند نیز صدق می کند.

باید از غذاهایی که قند بالایی دارند خودداری کنید. همیشه بهتر است در صورت امکان میوه های خام را انتخاب کنید. به شما غذاهایی می دهد که نمی توانید از میوه ها و سبزیجاتی که می خورید دریافت کنید. حتی بهتر ، تا آنجا که می توانید غذای سبز بخورید.

اگر اغلب میوه های خام مصرف می کنید ، بدن شما می تواند قند بالا را به جای ذخیره آن به عنوان چربی ، به انرژی تبدیل کند.

12. بستگی به غذا دارد

داشتن رژیم غذایی سالم یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن است. غذاهای دریایی با میوه ، برنج قهوه ای و نان سبوس دار همه نمونه های خوبی از رژیم متعادل هستند.

این غذاها حاوی مقدار زیادی مواد مغذی هستند که به شما کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشید. اگر این غذاها را به طور مکرر مصرف کنید ، وزن زیادی کاهش می دهید.

کلمات پایانی من

این عادات سالم تنها در صورتی امکان پذیر است که آنها را به طور منظم دنبال کنید.

در مورد کاهش وزن هیچ گلوله ای وجود ندارد ، بنابراین باید آماده تعهد باشید.

با این حال ، اگر از همه این عادات سالم لذت نمی برید ، احتمالاً بهتر است برخی از اصول اولیه را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید