10 غذایی کدام ممکن است برای به کاهش کلسترول ldl نیاز به بخورید

کلسترول ldl یک پارچه بسیار مهم چربی ها یادآور است کدام ممکن است برای توسعه هورمون ها (یادآور ویتامین D)، توسعه سلول های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پشتیبانی به هضم وعده های غذایی استفاده بیشتر از می تواند باشد. کلسترولی کدام ممکن است بدن ما خواهید داشت استفاده می کند از ممکن است به همین دلیل 2 منبع مفید کاملاً متفاوت باشد یا نباشد: بدن ما خودتان هر دو غذایی کدام ممکن است می خورید. کلسترول ldl غذایی، مخصوصاً کلسترول ldl در دسترس در داخل وعده های غذایی، به ساده در داخل کالا حیوانی (یادآور گوشت، شیر آب، تخم خروس و بسیاری دیگر) کشف شد می تواند باشد. کلسترول ldl غذایی برای بهزیستی خواهید داشت حیاتی نخواهد بود در نتیجه کبد خواهید داشت تمام کلسترول ldl می خواست شخصی را خودش می سازد. به همین دلیل اگر گیاهخوار هستید، جای دلخوری کردن نخواهد بود!

از نظر تاریخی، کلسترول ldl LDL شناخته شده به عنوان کلسترول ldl “ناسالم” را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ldl HDL شناخته شده به عنوان کلسترول ldl “فوق العاده” شناخته می تواند باشد. {سطح کلسترول} تام خیلی کمتر هر دو مساوی 200 میلی خوب و دنج در داخل دسی لیتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مقدار} LDL خیلی کمتر هر دو مساوی 100 میلی خوب و دنج در داخل دسی لیتر {بهینه} {در نظر گرفته می شود}. اگر غذاهای حیوانی می خورید، اندیشه خوبی است کدام ممکن است بلعیدن کلسترول ldl تمیز کردن با بیش به همین دلیل 300 میلی خوب و دنج در داخل روز {محدود} کنید.

به طور معمول است {سطح کلسترول} ممکن است آنقدر نخست برود کدام ممکن است برای بهزیستی خواهید داشت مسئله ساز شود. در کل، {سطح کلسترول} تام بالای 240 میلی خوب و دنج در داخل دسی لیتر نخست {در نظر گرفته می شود}. کلسترول ldl نخست ممکن است نتیجه در راه اندازی {بیماری} قلبی شود. اگر کلسترول ldl بالایی دارید یا به سادگی میل به ایجاد یک به همین دلیل بهبود مقدار بیش از حد از آن خواهد شد جلوگیری از جنگ کنید، غذاهای {زیر} را در داخل برنامه غذایی شخصی بگنجانید.

1. سیب: پکتین سیب خوب فیبر محلول است کدام ممکن است به {حذف} کلسترول ldl به همین دلیل بدن ما خواهید داشت پشتیبانی می تنبل! سیب شامل فلاونوئیدها است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان آنتی اکسیدان های قدرتمند حرکت می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به نظر می رسد مانند است به همین دلیل {تجمع} کلسترول ldl “ناسالم” در داخل گردش خون خواهید داشت جلوگیری از جنگ می کنند.

2. آووکادو: آووکادو منبع مفید خوبی به همین دلیل چربی ها تک غیراشباع است، مرتب سازی چربی ها کدام ممکن است ممکن است به بهبود کلسترول ldl “فوق العاده” را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری به کاهش کلسترول ldl “ناسالم” پشتیبانی تنبل. جدا از این، آووکادو بیش به همین دلیل {هر} میوه یکی دیگر شامل بتا سیتوسترول (خوب چربی ها طبیعی) است. صفحه بحث روده ها آمریکا کارآمد می تنبل کدام ممکن است به همان اندازه 15 شانس به همین دلیل انرژی هر روز شخصی را به همین دلیل چربی ها های تک غیراشباع اکتسابی کنید.

3. لوبیا: حبوبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} دارایی ها خارق العاده فیبر محلول هستند. مصرف کردن خوب فنجان به همین دلیل {هر} سبک لوبیا در داخل روز – به طور قابل توجهی لوبیاهای کلیوی، دریایی، چیتی، سیاه، گاربانزو هر دو لوبیای کره ای – ممکن است کلسترول ldl خواهید داشت را به همان اندازه 10 شانس در داخل 6 هفته به کاهش دهد. طبق آموزش داده شده است FDA را انتخاب کنید و انتخاب کنید موسسه سراسری بیشتر سرطان ها، بزرگسالان نیاز به 20 به همان اندازه 35 خوب و دنج فیبر در داخل روز بلعیدن کنند. همراه خود افزودن لوبیا به برنامه غذایی هر روز شخصی می توانید به سادگی به این امر انگشت پیدا کنید.

4. دارچین: یادگیری آشکار شده در داخل روزنامه طب استاندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت می کند دریافتند کدام ممکن است ½ به همان اندازه 1 قاشق چایخوری دارچین در داخل روز ممکن است {به طور قابل توجهی} مرحله انسولین ناشتا را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون را در داخل اشخاص حقیقی عذاب توسط دیابت سبک 2 به کاهش دهد. خواهد شد {سطح کلسترول} LDL (“ناسالم”) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ldl همه را به کاهش می دهد.

5. سیر: اثبات شده است کدام ممکن است سیر به همین دلیل لخته شدن خون جلوگیری از جنگ می تنبل، استرس خون را به کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مخالفت با {عفونت} دفاع کردن می تنبل. سیر اخیراً قابل انتساب به ظرفیت احتمالاً اش در داخل به کاهش کلسترول ldl مورد آگاه باشید قرار گرفته است.

6. انگور: انگور شامل فلاونوئیدهایی است کدام ممکن است به محافظت کلسترول ldl “ناسالم” در مخالفت با {آسیب} اصولاً پشتیبانی می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید لخته شدن خون را به کاهش می دهد. نتایج به کاهش LDL انگور به همین دلیل مختلط به تماس گرفتن رسوراترول ناشی می تواند باشد کدام ممکن است انگور البته است تأمین می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً در مخالفت با قالب مقاوم است. بدون در نظر گرفتن انگور {تیره} تر باشد یا نباشد سالم تر است!

7. محیط: بلغور محیط دوسر شامل فیبر محلول است کدام ممکن است کلسترول ldl LDL خواهید داشت را به کاهش می دهد. 5 به همان اندازه ده خوب و دنج فیبر محلول در داخل روز باعث به کاهش کلسترول ldl LDL می تواند باشد. بلعیدن 1 ½ فنجان بلغور محیط دوسر پخته شده 4.5 خوب و دنج فیبر پیشنهادات.

8. ماهی قزل آلا: اجزای کلیدی سلامت در داخل ماهی سالمون شامل می شود اسیدهای چرب امگا 3 را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین است. این اجزاء {تأثیر} مفیدی بر سیستم قلبی عروقی دارند. صفحه بحث روده ها آمریکا مصرف کردن کمتر از 2 وعده ماهی در داخل هفته به طور قابل توجهی ماهی های روغنی (ماهی آزاد، ماهی تن، خال مخالی، ساردین، آنچوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاه ماهی) را کارآمد می تنبل.

9. سویا: اجزای اولیه سخت کننده سلامت در داخل سویا ایزوفلاون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر محلول هستند. بلعیدن 25 به همان اندازه 50 خوب و دنج سویا در داخل روز برای به کاهش 4 به همان اندازه 8 شانس کلسترول ldl به شدت توصیه می شود.

10. گردو: گردو ممکن است {سطح کلسترول} خون را به میزان قابل توجهی به کاهش دهد در نتیجه سرشار به همین دلیل اسیدهای چرب قبلی غیراشباع (امگا 3) است. گردو خواهد شد رگ های خونی را مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل ارتجاع . به نظر می رسد مانند است بادام نیز همین نتایج را دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عرض 4 هفته تقویت می یابد. مصرف کردن خوب برنامه غذایی به کاهش دهنده کلسترول ldl همراه خود خیلی کمتر به همین دلیل 1/3 فنجان گردو در داخل روز ممکن است {به طور قابل توجهی} کلسترول ldl LDL را به کاهش دهد.

جدای به همین دلیل مصرف کردن این وعده های غذایی، تنظیمات یکی دیگر در داخل به طور یکنواخت مسکن ممکن است وجود داشته باشد که خواهید داشت برای مدیریت {سطح کلسترول} شخصی راه اندازی کنید. راه اندازی خوب نرم افزار ورزشی مشترک، سیگار نکشیدن، تجویز چربی ها های حیوانی، {مدیریت} استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش بلعیدن الکل در میان مفاهیم هستند. کلسترول ldl یک چیز برای وسواس نخواهد بود، تا حدودی یک چیز است کدام ممکن است نیاز به مراقب آن خواهد شد بود.