یک روز چالش ها همه شما را می کشد


“همه چیز به راحتی اتفاق نمی افتد. ما وقتی با چالش هایی روبرو می شویم رشد می کنیم.” اسد میآ

اکتبر مبارک! سرانجام ، به پاییز رسیدیم ، وقتی هوا سرد شد و طعم کدو جاری شد. همچنین زمانی است که ما معمولاً کمی بیشتر مشغول هستیم و می توانیم بر روی اهداف خود تمرکز کنیم. این فرصتی عالی برای وارد کردن چالش های تناسب اندام به زندگی شما است تا تناسب اندام و عادات خوب خود را در کنترل داشته باشید.

تناسب اندام خود را به چالش بکشید

چالش های ورزش آنلاین بیش از یک راه است. آنها برای هر روال عادی ، با وضع قوانین و در مسیر صحیح بسیار مفید هستند. برای مخلوط کردن چیزها ؛ اگر قصد دارید کار جدیدی را شروع کنید یا به اهداف خود بازگردید ، چالش های تناسب اندام مکانی عالی برای شروع است.

مزایای چالش های تناسب اندام

  1. به شما کمک می کند تا مسئولیت پذیر باشید
  2. این آغاز و پایان روشن را برمی انگیزد
  3. پس از اتمام کار ، اعتماد ایجاد کنید (هدف را می شکنید!)
  4. درب عالی برای عمل
  5. این ساختار را فراهم می کند تا همیشه بتوانید بدانید چه کار می کنید
  6. ردیابی پیشرفت ؛ عادات خوبی مانند صبر و پشتکار ایجاد کنید.

به چالش های ما بپیوندید

شما لیستی از چالش های تناسب اندام ما را در این ماه گردآوری کرده اید تا به شما در موفقیت کمک کند. این کارها را هر روز از ماه با توجه به گرمای خود امتحان کنید و تغییرات خوبی را که در برنامه روزانه خود ایجاد می کنید ببینید.

مشکل مربع

پیشنهاد زانوها یا انگشتان پای خود را قطع نکنید.

صندلی های بزرگ

پشت پاشنه پا بنشینید و بوت کنید. با موسیقی شروع کنید و در حالی که یک صندلی بزرگ دارید ، یک قدم به هر طرف بردارید. این کار را یکی یکی انجام دهید.

اسکوات معمولی

آن را در وسط قرار دهید. پاها و باسن خود را از هم فاصله دهید. پشت پاشنه پا بنشینید و کشش را احساس کنید.

2 عادی

چمباتمه زدن

از دست خود برای پریدن از روی زمین استفاده کنید تا از حالت نشسته معمولی خود شتاب بگیرید. به آرامی روی انگشتان پای خود کار کنید. 4 بار پرش کنید.

3 JumpSquat

PLANK CHALLENGE

پیین

از حالت تخت شروع کنید. دستبندها را روی مچ و مچ پا قرار دهید. غنایم خود را با آرنج و شانه ها در کنار هم نگه دارید.

4 تخته

خرس می نشیند

به آرامی بازوهای خود را به سمت پای خود فشار دهید. تا جایی که ممکن است زانوها را به زمین نزدیک کنید.

اسکوات 5 خرس

زانو ، مفصل آرنج

بازو را از اسکوات خرس به جلو فشار دهید و زانو را به آرنج چپ بیاورید. با عقب راندن خرس به جای خود ، زانو را به آرنج دیگر بیاورید و پاها را عوض کنید. این کار را دوبار روی هر پا با هر مفصل آرنج انجام دهید.

6 زانو

شانه پلانک

به موقعیت هیئت مدیره خود بازگردید. یک دست خود را از روی زمین بلند کرده و به شانه مقابل ضربه بزنید. این کار را 4 بار انجام دهید. این کار را دوبار در هر طرف انجام دهید.

7 PlankShoulderTap

چالش تمام شد

اکنون مزایای چالش های تناسب اندام را می دانید. کمی در کوله پشتی خود دارید تا با آن کار کنید. برو بیرون، به برخی اهداف برسید. در صورت داشتن هرگونه چالش یا نیاز به شریک برای چالش خود ، با خیال راحت به ما اطلاع دهید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم و موفقیت شما را ببینیم. چالش را از اینجا شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید