یازده نکته قدرتمند برای از بین بردن چربی شکم

سوزاندن چربی شکم نسبتا آسان است اگر رفتارهای ساده ای را در برنامه غذایی خود اتخاذ کنید.

  1. غذاهای ضد التهاب را در منو بگنجانید. – غذاهایی که از تجمع چربی در شکم جلوگیری می کنند: زردچوبه، زنجبیل، فلفل قرمز، چای سبز، انواع توت ها (زغال اخته، انگور و غیره) و به طور کلی ماهی.
  2. از قند زیاد دوری کنید. – به خصوص آنهایی که از نوشابه های گازدار هستند. از طرفی، علاوه بر این، از مصرف آنها با وعده های غذایی خودداری کنید تا جذب مواد مغذی مهم در روند کاهش وزن به خطر نیفتد.
  3. سموم را از بین ببرید. – برای این منظور حداقل از دو قسمت (یک نعلبکی) کلم، کلم بروکسل، کلم بروکلی یا شاهی آب پز شده لذت ببرید. بنابراین سم زدایی را تقویت می کنید. در صورت امکان، نسخه های ارگانیک را انتخاب کنید.
  4. استرس را کاهش دهید. – تولید کورتیزول (هورمونی که آنزیم های مسئول تجمع چربی در شکم را تحریک می کند) به صورت نامتعادل افزایش می دهد. چگونه استراحت کنیم؟ غذاهایی را انتخاب کنید که اثر آنها را در بدن کاهش دهد (آووکادو، چای سبز، ویتامین C)، هر سه ساعت یک بار وعده های غذایی بخورید و روی درمان های بدن مانند ریکی، شیاتسو و بیودانس سرمایه گذاری کنید.
  5. روغن مناسب را تهیه کنید. – هنگام آشپزی، کلزا، سویا، برنج یا نارگیل را انتخاب کنید (همیشه کم است). از دیگر فواید آنها، تسریع متابولیسم است.
  6. هورمون ها را کنترل کنید. – آنها عملکرد سلول ها را حفظ می کنند، متابولیسم انرژی و وزن بدن را تنظیم می کنند. پیشنهاد مصرف غلات کامل، کینوا، دانه کتان، سویا، میوه ها و سبزیجات، آجیل و روغن زیتون است.
  7. از شیرین کننده های مصنوعی خودداری کنید. – جذب گلوکز را افزایش می دهند – که به صورت چربی در بافت چربی (عمدتاً در ناحیه شکم) ذخیره می شود. نسخه های طبیعی – بر اساس استویا – منتشر شد.
  8. ماهی و مرغ را جایگزین گوشت قرمز کنید. – سموم و فلزات سمی کمتری دارند که «شکم» را به خطر می اندازد.
  9. روی آناناس، پاپایا و نعناع شرط بندی کنید.– به خصوص بعد از غذا. آنها به هضم کارآمد پروتئین ها، محرک های قوی معده کمک می کنند.
  10. سالاد را تقویت کنید. – ترفند این است که روغن زیتون را با روغن کنجد، روغن بذر کتان و آجیل ماکادمیا مخلوط کنید. برای خوب، چند برگ از گیاهان مانند بگو، به عنوان مثال. این ظرف یک متحد عالی برای فرآیند گوارش است.
  11. تمرینات را تمرین کنید. – بالاخره تاثیر مهمی در کاهش چربی دارد. فعالیت هایی را که باعث افزایش توده عضلانی می شوند با کلاس های «پرش» و «دوچرخه» ترکیب کنید. آنها عالی هستند!
رژیم لاغری سریع