گوشت نخورید


گوشت نخورید

یکی از محبوب ترین موضوعات این روزهای بازار گوشت است. بسیاری از مردم درباره خوردن گوشت تصمیمات بسیار قوی می گیرند و برخی نیز بسیار شکاک هستند. برخی افراد با اخبار مخالف گیج می شوند. آنها در تصمیم خود مبنی بر عدم خوردن گوشت آشفته شدند. گوشت نخورید.

پاسخ دقیق چیست؟

آیا خوردن گوشت خطرات تغذیه ای دارد؟

یا گوشت حاوی مواد مغذی ضروری برای حفظ سلامتی است؟

این بخش مروری کلی خواهد داشت. برای پاسخ به این س theال ، مزایا و معایب گوشت را بسته به دلایل آن بررسی می کنیم. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که گوشت گوشت قرمز است ، کبد قلب مغز مغز و سایر اندام ها ؛ جوجه، مرغ و سایر پرندگان ؛ اینها شامل ماهیان دریایی و آبزی پروری است.

بنابراین وقتی صحبت از گوشت می شود ، می بینیم ما باید به طور واضح منظورمان از نوع گوشت باشد.

این به این دلیل است که خواص تغذیه ای انواع مختلف گوشت می تواند متفاوت باشد. گوشت های مختلف برای بسیاری از مواد مغذی مفید هستند ، اما انواع آنها دارای ویژگی هایی هستند که ارزش غذایی آنها را متمایز می کند. در برخی موارد حتی خطرناک است. مفید و مفید برای دیگران

گوشت ؛ منابع غنی از پروتئین

اول از همه ، به خواص تغذیه ای انواع مختلف گوشت گاو نگاه کنید و ببینید آیا این گروه های غذایی دارای ویژگی های انسانی هستند یا خیر. بهتر است مطالعه کنید که آیا ارزش غذایی مناسبی وجود دارد یا خیر. گوشت منبع عالی پروتئین است. گوشت آنها حاوی پروتئین حیوانی بسیار قابل هضم است. در بدن انسان بسیار خوب استفاده می شود. این بدان معنی است که سلول ها از درصد بالایی از پروتئین در گوشت استفاده می کنند.

این به این دلیل است که همه گوشت ها حاوی اسیدهای آمینه ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری که حاوی پروتئین هستند ، بدون تجمع در بدن نمی توانند توسط بدن انسان تولید شوند. بنابراین شما باید آنها را از طریق غذا بپذیرید. این اسیدهای آمینه نقش مهمی در سلامت انسان دارند و به رشد و نمو کمک می کنند. ترمیم سلولهای آسیب دیده ؛ هورمون ها آنزیم ها ؛ از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند. نمی تواند

بدون اسیدهای آمینه ضروری ، سنتز پروتئین متوقف می شود و عملکردهای فوق نمی توانند به درستی عمل کنند. در نتیجه ، سلامت انسان در خطر جدی قرار دارد. علاوه بر این ، پروتئین ها در ساختار سلول ها نقش دارند و فراوان ترین پروتئین سلول ساز بعد از آب گوشت است که منبع غنی از پروتئین مغذی است. بنابراین گوشت بافت خوبی دارد. از نظر کمی ، این گروه غذایی دارای پروتئین بالایی هستند.

گوشت و مواد مغذی

گوشت منبع عالی ویتامین B است و در صورت مصرف متعادل می تواند جزء مهمی از این ویتامین را تأمین کند.
ویتامین B نقش مهمی در سلامت سیستم عصبی و عملکرد سلول های عصبی دارد. یکی از مشکلات اصلی افرادی که امروزه در شهرهای صنعتی زندگی می کنند مشکلات عصبی و اختلالات روانی ناشی از صنعت است. بنابراین ، هر ماده مغذی که به حفظ سلامت روان و ثبات کمک می کند ، می تواند گامی م effectiveثر در حفظ سلامت انسان باشد. موفق باشید.

ویتامین B برای سلامت پوست نیز مثر است. برخی از این ویتامین ها (گوشت منبع غنی است) برای خون سازی مفید است.

یکی دیگر از مواد مغذی که برای پوست مفید است و کیفیت خوبی دارد آهن است. آهن به طور عمده در خون سازی مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در تنفس سلولی دارد. کمبود آهن می تواند منجر به کم خونی و عوارض جانبی زیادی شود. آهن موجود در گوشت بیشتر از آهن به دست آمده از گیاهان است ، از کم خونی جلوگیری می کند و سیستم ایمنی بدن را حفظ می کند.

کودکان مبتلا به کم خونی فقر آهن ممکن است مهارت های یادگیری و حافظه ضعیفی داشته باشند که می تواند منجر به اختلالات یادگیری و کم خونی شود.


مطالب پیشنهادی:

کاهش وزن نامناسب و پوکی استخوان


گوشت منبع غنی روی است. روی برای کودکان و نوجوانان استفاده می شود. این نمک برای رشد نوجوانی و داشتن پوستی سالم بسیار مثر است. علاوه بر حفظ مو و ناخن ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از بیماری ها جلوگیری می کند.

از بین همه گوشتها (به ویژه غذاهای دریایی) ، ماهی یکی از بهترین و مفیدترین است. علاوه بر خواصی که برای گوشت قرمز و مرغ شرح دادیم ، حاوی مقدار زیادی ید است که برای ید بسیار مهم است. سلامت انسان و پیشگیری از گلودرد استرپتوکوک بر آن تأثیر می گذارد.

علاوه بر این ، روغن ماهی بهترین نوع چربی است و حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است. اثرات مهمی بر حفظ سلامت قلب و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی دارد.
امتناع از خوردن گوشت ؛ چرا؟

از خوردن گوشت خودداری می کند

بر اساس حقایق فوق ، ما دریافتیم که انواع مختلف گوشت ارزش غذایی بالاتری دارند. اما برخی معتقد نیستند که مجاز است. مرغ که حاوی گوشت قرمز و چربی یا گوشت است ، حاوی چربی های حیوانی است که چربی های خون ناخواسته (کلسترول تام ، تری گلیسیرید ، LDL و VLDL) را افزایش می دهد. این سوال باید در ذهن خوانندگان عزیز مجله ایجاد شود. در چند جمله بالا ذکر کردیم که گوشت حاوی برخی اسیدهای چرب مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید