گراتن قارچ Chard و Porcini – یک غذای جانبی جشن زمستانی


این پست حمایت شده است.

گراتن قارچ شارد و پورسینی – چغندر غنی از آهن و قارچ های پورسینی خاکی در یک سس پارمیجانو رجیانو سبک و سالم و بدون پختن جادویی ایجاد می کنند. یک پیش غذای خوشمزه برای جشن. یا ظرف هر زمان!

گراتن شاتوت و قارچ پورسینیکریسمس نزدیک است. آیا منوی خود را مشخص کرده اید؟ حتی اگر دارید، من از شما می‌خواهم که برای این دستور غذایی آسان و تاثیرگذار سبزیجات کمی جا باز کنید. خیره کننده است. یا، اگر نه در روز کریسمس، در طول ماه های زمستان که غذاهای خامه ای و رویایی نیاز به تهیه دارند.

گراتن قارچ و شاتوتChard و Porcini قارچ گراتین نگاهگر نیست، اما…

اگرچه این غذای بژ و سبز مبهم ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما قول می دهم که شما و عزیزانتان طعم آن را دوست داشته باشید: این غذای بسیار دوست داشتنی است.

با این حال این زیباترین ظروف نیست. با خیال راحت آن را با پراکنده‌ای از خرده‌های نان ترد شده با روغن زیتون از بهترین نان‌های گذشته خود میل کنید. یا مقداری ساقه چغندر قرمز یاقوتی را ذخیره کنید تا سرخ شده و در بالای هر وعده نقطه گذاری کنید.

گراتن قارچ پورسینی و شاتوت

اگرچه این گراتن قارچ Chard و Porcini واقعاً غنی به نظر می رسد، اما در واقع بسیار سبک است. و به خوبی با کرایه های سنگین تر جفت می شود. بنابراین، چه شما یک بوقلمون سنتی را با تمام تزئینات کباب کنید. این غذای جانبی سالم و فوق‌العاده اومامی فوق‌العاده است.

در مورد طعم و بافت، غنی و لذت بخش و متعادل با خاکی و جذاب فکر کنید. من سعی کرده ام این دستور العمل را ایجاد کنم تا هر عنصر به شایستگی خود بدرخشد، اما در حضور بقیه تقویت شود. می توانید در نظرات به من بگویید که آیا فکر می کنید موفق بوده ام یا نه. کل غذا طعم راحتی زمستانی دارد، اما با لبه سالمی که شما، به عنوان خواننده Food To Glow، قدردان آن خواهید بود.

درست کردن گراتن شاتوت و قارچ

رویه پارمزان و تخمه آفتابگردان را اضافه کنید. اما در صورت تمایل می توانید از پودر سوخاری استفاده کنید!

جایگزینی در این گراتن قارچ Chard و Porcini؟

اگر می توانید پورسینی خشک تهیه کنید، این کار را انجام دهید. خاکی بودن و طعم منحصر به فرد این قارچ نسبتاً خوشمزه واقعاً این غذای مناسبی را بدون هیچ تلاشی تبدیل کرده است. با این حال، اگر این قارچ ها گریزان هستند، از سایر قارچ های وحشی مخلوط (خشک یا تازه) استفاده کنید. یا حتی قارچ های شاه بلوط قهوه ای قدیمی (cremini). اگر نمی توانید پورسینی خشک تهیه کنید، اما می توانید آن را به صورت پودر تهیه کنید، در حین تفت دادن هر قارچی که استفاده می کنید، کمی به آن اضافه کنید. با این حال، ما نمی خواهیم ظرف را غرق کنیم. پورسینی می تواند کمی قلدر باشد. آسان آن را انجام می دهد. و اگر علاقه ای به قارچ ندارید، آنها را کنار بگذارید.

Créme fraîche طعم سبک تری نسبت به خامه معمولی، با اسیدیته فریبنده می دهد. البته می توانید از کرم دوبل (سنگین) استفاده کنید. بالاخره کریسمس است. اما کرم فریشه مخلوط با براده های تازه پارمیجانو رجیانو، الهی ترین سس بدون پخت را می سازد. چند رنده از یک جوز هندی تازه را اضافه کنید و من آن را سس بدون تلاشی عالی اعلام می کنم.

گراتن قارچ پورسینی و شاتوتدر عنصر سبز، شاتوت همیشه مورد علاقه من است. من عاشق مواد معدنی ملایم آن، نحوه حفظ شکل خود در هنگام پخت و پز، و طعم متمایز اما ظریف و تقریبا کره ای آن هستم. اما ممکن است خرید برای برخی از شما دشوار باشد. به راحتی می توانید از اسفناج (اگر نه چهار برابر وزن ذکر شده در زیر) یا کلم پیچ استفاده کنید. حتی ممکن است دوست داشته باشید از خردل یا سبزی خردل جوان (بخوانید: ملایم) استفاده کنید. فقط دقت کنید که پخت اولیه سبزی ها را قبل از اضافه شدن به سس تنظیم کنید.

در مورد رویه، من از مخلوط تخمه آفتابگردان و پارمیجانو رژیانو رنده شده با کمی روغن زیتون بکر استفاده کرده ام. ممکن است بخواهید به جای آن از پودر سوخاری استفاده کنید – تازه، خشک، بدون گلوتن یا پانکو. این مطمئناً معمولی تر است. اما استفاده از تخمه آفتابگردان یک گزینه دوست داشتنی برای خدمت به افرادی است که نیاز به خوردن بدون گلوتن دارند. و اگر بدانید که قبل از سرو کردن، اجازه می دهید این ظرف کمی آویزان شود، بافت خود را بسیار بهتر حفظ می کنند.

پنیر پارمساندر مورد پنیر چطور؟

فکر نمی کنم جایگزینی برای پارمیجانو رژیانو وجود داشته باشد. و در اینجا دلیل آن است.

طعم آن غنی، آجیلی و فقط کمی شور است – در واقع به درستی اومامی و خوش طعم است. پارمزان‌های پایین‌تر فقط یک نت هستند – یا به شدت شور یا آجیل کامل. آنها اغلب به طرز ناخوشایندی چرب نیز هستند. حتی چیزهای گران تر.

و بافت چیز واقعی به طرز شگفت انگیزی دانه دانه و زیر چاقو شکننده است و به صورت تکه تکه می ریزد. با دست چفت می شود و به قطعات دانه ای دلپذیر تبدیل می شود. این بسیار با بافت مومی-روغنی پنیرهای سفت ایتالیایی خوب غیر PDO فاصله دارد. به نظر من، مطمئناً ارزش خرید واقعی را دارد.

مواد لازم برای گراتن چغندر و قارچ پورسینیبا غذای ساده ای مانند این گراتن قارچ شارد و پورسینی، در صورت امکان، به دست آوردن مواد اولیه با کیفیت بسیار مهم است. من می دانم که پارمزان مناسب می تواند گران باشد، اما وقتی کمتر استفاده می کنید چنین تأثیری خواهید داشت. واقعاً فکر می کنم ارزش هزینه اضافی را دارد.

Parmigiano Reggiano – معامله واقعی – نیز بسیار همه کاره است. فراتر از رنده کردن غذای ماکارونی مورد علاقه خود فکر کنید. پارمیجانو رجیانو خیلی بیشتر است. من در صندوق پستی شما با یک دستور غذای بدون پخت ظاهر خواهم شد که تضمین می کنم شما را شگفت زده خواهد کرد و همه کاره بودن آن را به رخ می کشد. و با مقداری پارم تازه به هم کشیده می شود.

من همچنین تعدادی دستور پخت دارم که حاوی Parmigiano Reggiano است (از جمله پاستا :-)). وقتی این غذا را درست کردید، چرا یکی از موارد زیر را امتحان نکنید

کلم بروکلی پنیری Gnocchi با Parmigiano Reggiano

ذرت شیرین کبابی با پارمزان و شوید

ماکارونی پر شده با کدو حلوایی بو داده گیاهی با پارمیجانو رجیانو

کلم پیچ خامه ای با پارمیجانو رجیانو

سیب زمینی شیرین بو داده پارمیجانو رژیانو با موسیر و پانکو

کدامیک از اینها را دوست دارید؟

گراتن قارچ پورسینی و شاتوتاطلاعات خودی درباره پارمیجانو رجیانو

شاید بدیهی باشیم که پارمیجانو رجیانو پنیر خاصی است. این به خودی خود به عنوان یک غذای خوشمزه، در دستور العمل ها، یا به سادگی با تکه های سیب یا چند کراکر خانگی ترکیب می شود.

اما آیا می دانستید که این پنیر یکی از قدیمی ترین پنیرها با سابقه ای غنی و طولانی است؟ Parmigiano Reggiano – Parmesan نام انگلیسی است – اولین بار توسط راهبان در قرون وسطی ساخته شد. برای صدها سال دستور العمل و روش تا حد زیادی یکسان باقی مانده است – سه ماده بسیار بسیار خوب درمان شده اند. شیر خام مورد استفاده با یک فعالیت باکتریایی منحصر به فرد که توسط فلور میکروبی محلی بسیار خاص تولید می شود مشخص می شود. قوانین سختگیرانه تضمین می کند که Parmigiano Reggiano بسیار محصول مکان است.

گراتن شاتوت و قارچ پورسینیهمچنین یک پنیر فوق العاده سالم است. روش ساده تولید و حذف مواد افزودنی، فعالیت طبیعی پروبیوتیک را حفظ کرده و تقویت می کند. نه تنها بدون لاکتوز است، بلکه به راحتی هضم می شود و احتمالاً برای آن مفید است به طور کلی، و همچنین استخوان، سلامتی.

به عنوان یک محصول با نام حفاظت شده مبدا (PDO)، نام Parmigiano Reggiano فقط می تواند بر روی محصولی از یک منطقه بسیار خاص از شمال ایتالیا استفاده شود. این تضمین می کند که شما یک پنیر خوشمزه و همه کاره معتبر و قابل اعتماد دریافت می کنید. خرید پارمیجانو رجیانو به معنای واقعی کلمه در حال خوردن صدها سال تاریخ است!

حالا بریم سراغ دستور غذا. درست کردنش خیلی راحته و در صورت نیاز دوباره گرم میشه. امیدوارم لذت ببرید. و من واقعاً امیدوارم که بتوانید تعطیلات جشن شاد و ایمن را سپری کنید. اوه، و مراقب دستور العمل بعدی من باشید – یک غذای بدون پخت! – با استفاده از Parmigiano Reggiano. اگر می خواهید یک کرفس و یک خرمالو برای پیش گرفتن تهیه کنید، این کار را انجام دهید. برای خوردن با غذاهای باقی مانده جشن و در طول زمستان عالی خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین دستور العمل ها و چت پارم، دنبال کنید @ParmesanUK در توییتر @parmigianoreggiano در اینستاگرام و Parmigiano Reggiano در فیس بوک.

گراتن شاتوت و قارچ پورسینی با پارمزان

گراتن شاتوت و قارچ پورسینی

گراتن قارچ شارد و پورسینی

شاتوت غنی از آهن و قارچ های پورسینی خاکی در یک سس گراتن سبک و سالم و بدون پختن پارمیجیانو رجیانو جادویی ایجاد می کنند. یک پیش غذای خوشمزه برای جشن. یا ظرف هر زمان!

  • 15
    g
    قارچ پورسینی خشک
  • 400
    g
    چغندر
    رنگین کمان، یاقوت سرخ یا سوئیسی
  • 1
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون اضافی
    به علاوه اضافی در صورت لزوم
  • 2
    موسیر ها
    یا پیاز کوچک کوچک؛ پوست کنده و ریز خرد شده
  • ¼
    قاشق چایخوری
    جوز هندی
    تازه رنده شده؛ اختیاری
  • 200
    g
    خامه ترش
    چربی کامل یا کاهش یافته؛ یا کرم دوبل/سنگین
  • 75
    g
    پنیر پارمسان
    ریز رنده شده؛ بیشتر اگر دوست داشت
  • ¼
    قاشق چایخوری
    فلفل سفید
  • 40
    g
    دانه های آفتابگردان
    خرد شده به “خرده های خرد شده”؛ یا 30 گرم آرد سوخاری کهنه
  • جعفری
    برای تزئین، در صورت تمایل

  1. فر را با دمای فن ۱۶۰ درجه سانتیگراد/۱۸۰ درجه سانتیگراد/۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

  2. قارچ‌های پورسینی خشک را در آب جوشیده به اندازه‌ای خیس کنید که روی آن را بپوشاند، یک نعلبکی کوچک به آن اضافه کنید تا در صورت نیاز قارچ‌ها در زیر آب بماند. بگذارید 20 دقیقه بماند سپس آبکش کرده و خرد کنید.

  3. چغندر را بشویید و کوتاه کنید. ساقه ها را به اندازه لقمه خرد کنید و کنار بگذارید. چغندر را روی هم بچینید و مرکز بلند آن را (در امتداد دنده) ببرید. دوباره روی هم بچینید و به نوارهای ضخیم یا قطعات بزرگتر برش دهید. در صورت تمایل می توانید دنده را جدا کرده و با ساقه آن ببرید، مخصوصاً چغندر سوئیسی که معمولاً ضخیم تر است.

  4. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش آورده و ساقه های برش خورده را داخل آن بریزید. به مدت پنج دقیقه بپزید، سپس چغندر برش خورده/روبانی شده را داخل آن بریزید. دو دقیقه بپزید. آن را در آب خنک جاری تخلیه کنید سپس در یک آبکش با حوله چای قرار دهید تا آب اضافی خارج شود. خوب فشار دهید یا فشار دهید تا آب اضافی خارج شود.

  5. روغن را در ماهیتابه ای روی حرارت ملایم اضافه کنید. موسیرها را خرد کنید و تفت دهید تا کمی طلایی شود و برای آخرین دقیقه یا بیشتر جوز هندی و موسیر را اضافه کنید. حدود هشت دقیقه در حال تفت دادن خواهید بود.

  6. پورسینی هیدراته شده و خرد شده، کرم فرایشه، سه چهارم پارمیجانو رژیانو رنده شده (یا جایگزین گیاهی) و فلفل سفید را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. در آخر چغندر و ساقه های کمی پخته شده را هم بزنید.

  7. مخلوط را در یک ظرف پخت کم عمق (حدود 20 سانتی متر) که کمی روغن یا کره زده اید بریزید و روی آن دانه های آفتابگردان خرد شده (یا آرد سوخاری) و باقیمانده پارمیجانو رجیانو را روی آن قرار دهید. در طبقه پایینی فر قرار دهید و به مدت 30 دقیقه بپزید. گرم سرو کنید تا داغ.

رژیم غذایی نرم – همه را مخلوط کنید و طبق دستور پخت کنید. ممکن است بخواهید یک یا دو تخم مرغ را با همزن بزنید تا تبدیل به یک وعده غذایی بیشتر شود.

تغییرات: به جای تخمه آفتابگردان از خرده نان استفاده کنید. اگر چغندر سخت است، سبزی خردل، کلم پیچ، اسفناج یا سبزی کولارد را امتحان کنید. تقریباً سه برابر اسفناج مصرف کنید زیرا اسفناج تقریباً به هیچ وجه فرو می ریزد!

جلو بزن: کل این غذا را از قبل برای پخت از تازه درست کنید. هر چند یخ نمی زند.

ارزش غذایی

گراتن قارچ شارد و پورسینی

مقدار در هر خدمت

کالری 271
کالری از چربی 171

٪ ارزش روزانه*

چربی 19 گرم29%

چربی اشباع 7 گرم44%

کلسترول 30 میلی گرم10%

سدیم 552 میلی گرم24%

پتاسیم 666 میلی گرم19%

کربوهیدرات ها 15 گرم5%

فیبر 3 گرم13%

شکر 3 گرم3%

پروتئین 13 گرم26%

ویتامین A 6426 IU129%

ویتامین سی 31 میلی گرم38%

کلسیم 356 میلی گرم36%

اهن 3 میلی گرم17%

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.




رژیم لاغری سریع