کاهش وزن بعد از بارداری

آیا برای کاهش وزن تلاش می کنید؟ آیا به دلیل اینکه نتوانسته اید بعد از تمام تمرینات و برنامه های رژیم غذایی که انجام داده اید وزن کم کنید، ناامید شده اید یا خیلی عصبانی هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، ادامه مطلب را بخوانید. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد شما یا کسی که می شناسید در طول یا بعد از بارداری وزن اضافه کرده اید.

در دوران بارداری، تغییرات هورمونی متعددی را تجربه کردید. حتماً به یاد داشته اید که هوس های شدید داشتید. اگر تازه باردار هستید و می‌خواهید از اضافه وزن خودداری کنید، هنوز زمان دارید تا هوس خود را کنترل کنید تا این پوند اضافی را کاهش دهید. اما اگر نه، هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

به دلیل تغییرات هورمونی که تجربه کرده اید، به دلایل روانی نمی توانید میزان غذای خود را کنترل کنید. این به شما وزن و چربی اضافی می داد. مطالعه نشان می‌دهد که سلول‌های چربی در بدن دائمی هستند و نمی‌توان آنها را از بین برد، اما این بدان معنا نیست که دیگر فرصتی برای کاهش وزن ندارید، زیرا ما می‌توانیم این سلول‌ها را “کوچک” کنیم.

اگر حدود 20 تا 30 پوند اضافه کرده اید، ماه ها یا سال ها طول می کشد تا به وزن قبل از بارداری برگردید. شما باید واقعاً در مورد بدن خود صبور باشید. خودتان را مجبور نکنید که فوراً به هدف برسید.

توصیه نمی شود که با محدود کردن غذای خود به خصوص پس از بارداری، خود را با رژیم غذایی تنبیه کنید. انتظار می رود که شما حدود 6 تا 9 ماه به کودک خود شیر بدهید که بسیار مهمتر از بازیابی ظاهر معمول او است. شما باید برای کودک سالم غذا بخورید.

خوب بخورید و ورزش کنید. اطمینان حاصل کنید که وعده غذایی شما حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز است. در تعطیلات آخر هفته با تعدادی از دوستانتان مسابقات بدمینتون بازی کنید تا بتوانید بعد از تعطیلات 9 ماهه خود سرگرم شوید و دوباره به هم متصل شوید.

راه هایی را برای کاهش وزن بدون به خطر انداختن سلامتی و در عین حال سالم بودن کشف کنید. اگر در حال خواندن این خط هستید، باید بدانید که کاهش وزن یک موضوع غرور نیست، یک موضوع سلامتی است.

رژیم لاغری سریع