کاهش وزن برای نوجوانان – 5 نکته برای کمک به کاهش وزن نوجوانان

کاهش وزن می تواند برای هر کسی چالش برانگیز باشد، به خصوص در سال های نوجوانی به دلیل تمام تغییرات هورمونی. با این حال، این سال ها زمان ایده آلی برای ایجاد عادات غذایی سالم مادام العمر است. شما می توانید به نوجوان خود در کاهش وزن کمک کنید.

در اینجا چگونه است.

1. کاهش وزن نوجوانان را برای ترویج زندگی سالم کم اهمیت جلوه دهید. به جای اینکه نوجوان خود را برای ورزش بیشتر یا پرهیز از غذاهای ناسالم تشویق کنید، علایق سالم را تشویق کنید. خوشبختانه، بسیاری از بازی‌های ویدیویی فعال و فعالیت‌های دیگر وجود دارند که در حال حاضر در بین نوجوانان رواج دارند.

آنها همچنین این روزها علاقه زیادی به گیاهخواری و دیگر سبک های غذایی جایگزین دارند. باید بسیار آسان باشد که نوجوان خود را به او علاقه مند کنید. چه کسی می داند، این روندها می تواند به زودی در بقیه اعضای خانواده شما نفوذ کند.

2. خطرات رژیم های غذایی و قرص های کاهش وزن را به نوجوان خود آموزش دهید.

نوجوانان در لحظه حال زندگی می کنند و به همین دلیل، کاهش وزن نوجوانان یک مبارزه دائمی در برابر راه حل سریع است. به نوجوان خود توضیح دهید که بسیاری از قرص ها و معجون های کاهش وزن می توانند به طور بالقوه مضر باشند، به خصوص اگر طبق دستورالعمل مصرف نشوند.

توضیح دهید که این محصولات همچنین می‌توانند بسیار گران قیمت باشند و اغلب زمانی که افراد استفاده از آن‌ها را متوقف می‌کنند، وزن آنها برمی‌گردد. همچنین خطرات واقعی رژیم غذایی برای سلامتی را توضیح دهید.

3. کاهش وزن نوجوان را به یک امر خانوادگی تبدیل کنید. غذاهای ناسالم را از خانه بیرون بیاورید و فقط تنقلات سالم در دسترس داشته باشید. زمانی را برای دوچرخه سواری یا پیاده روی با خانواده اختصاص دهید.

از کل خانه بخواهید تا برای تمیز کردن خانه یا کار در باغ با هم کار کنند. این فعالیت های گروهی کار گروهی و غرور خانواده را تشویق می کند. آنها همچنین برای مکالمات یک به یک عالی هستند. متوجه می‌شوید که نوجوانتان به گونه‌ای با شما باز می‌شود که قبلاً هرگز انجام نداده است.

4. از داستان های کاهش وزن افراد مشهور اجتناب کنید. جوانان تا حد زیادی محصول فرهنگی هستند که در آن زندگی می کنیم. متأسفانه، افراد مشهور بسیار لاغر در مرکز این فرهنگ قرار دارند.

کاهش وزن برای نوجوانان اغلب به معنای تلاش برای مطابقت با ظاهر آنهاست در حالی که بدن آنها به همان شکل ساخته نشده است. توضیح دهید که در حالی که افراد مشهور اغلب باید لاغرتر از عموم مردم باشند (زیرا به نظر می رسد عکاسی وزن اضافه می کند)، آنها لزوما سالم تر یا شادتر نیستند.

5. زیبایی درونی نوجوان خود را به نمایش بگذارید.

وزن برای نوجوانان اغلب به عزت نفس و خودانگاره بستگی دارد. او را تشویق کنید تا بر بهترین ویژگی ها تأکید کند و کمتر بر سایر زمینه ها تأکید کند. او را به یک آبگرم روزانه محلی ببرید تا آرایشی ظریف داشته باشید. او را به یک آرایشگاه مردانه یا فروشگاه لباس ببرید و از کارکنان آنجا راهنمایی بگیرید. یک روز از آن بسازید و لذت ببرید. نوجوان شما قادر خواهد بود خود را در نمایی کاملاً جدید ببیند و شما نیز همینطور.

کاهش وزن برای نوجوانان موضوع مهمی است، احتمالاً موضوعی که بیشتر روی آن تمرکز می کنند. با تأکید بر ویژگی های مثبت آنها و تشویق عادات سالم، می توانید به نوجوان خود کمک کنید تا اکنون و در بزرگسالی جذاب و شاد باشد.