کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود


زنانی که روند کاهش وزن را طی می کنند از کاهش وزن خود شکایت دارند. می گویند همه کار می کنیم. اما چند کیلو باقی مانده نمی میرد. با بررسی آنها اغلب مشخص می شود که آنها دارای مشکلات هورمونی هستند. در حقیقت، ما ممکن است در چهار هورمون حاوی استروژن ، انسولین ، کورتیزول و آدیپونکتین عدم تعادل داشته باشیم. امروز بیایید در مورد عدم تعادل استروژن صحبت کنیم.

مشخص است که عدم تعادل در خون به دلیل آسیب اندام ها و سطح بالای استروژن مانع از روند کاهش وزن می شود و حتی چاقی زنان (نوع گلابی شکل) با این هورمون ارتباط دارد. بنابراین سوال این است که چگونه هورمون های خود را تنظیم کنیم؟ این یکی از راه های اصلی برای دریافت فیبر کافی است.

هنگامی که به مطالعات بزرگ فراتحلیل نگاه می کنید. خوردن فیبر می تواند به گیرنده های استروژن آسیب برساند و باعث سرطان سینه شود. حتی می تواند از سرطان هایی مانند سرطان رحم و رحم جلوگیری کند. با مصرف صحیح فیبر ، با تأثیر بر گیرنده های استروژن ، میزان استروژن در بدن ما را کاهش می دهد.

منابع اصلی فیبر سبزیجات و حبوبات هستند. مخصوصاً سبزیجات کلم (گل کلم ، گل کلم ، جوانه بروکسل و …) و چیزهایی مانند بذر کتان و چیا بسیار محبوب من. ⠀⠀

آفرین! برای زنان ، 25 تا 40 گرم فیبر در روز یک هدف خوب است.

برای تحقق بخشیدن به این ایده ، من میان وعده خیال انگیز و خوشمزه ای را که می توانید خریداری کنید ، توصیه می کنم.

کلم بروکلی (2 فنجان): 5 گرم

گل کلم (2 فنجان): 4.5 گرم

بروکسل (2 فنجان): 8 گرم

دانه چیا (2 قاشق غذاخوری): 7 گرم

کنجد (2 قاشق غذاخوری): 8 گرم

توت یا تمشک (1 فنجان): 8 گرم

آیا دوست دارید سرکه سیب یا یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید؟

حالا به من بگو. آیا تا به حال فکر کرده اید که روزانه چقدر فیبر دریافت می کنید؟ منبع فیبر مورد علاقه شما چیست؟ چگونه آن را هر روز دریافت می کنید؟

موفق باشید و سلامت

دیدگاهتان را بنویسید