چگونه می توان پیشرفت را بازیابی کرد


زیاده روی کاری نیست که بخواهید به دلایل مختلف انجام دهید.

اول از همه ، تمرینات بیشتری که بدن شما قادر به تحمل آن است در حال حاضر بسیار دردناک است. شما خوشحال نیستید و ممکن است ناامید شوید زیرا نتایج این دوره آنچه را که انتظار داشتید به شما نمی دهد.

شاید مهمترین چیز این باشد که عبور از مرز دشوار است و در چند روز آینده لحظات دردناکی را برای شما رقم می زند.

بهترین توصیه ای که هرکسی می تواند به شما بدهد این است که تمام تلاش خود را بکنید. با این حال ، اگر شما در حال توسعه یک روش تدریس جدید هستید ، اندازه گیری آن دشوار است. بنابراین اگر به دلایل دیگری از آنها استفاده کرده اید ، در اینجا نحوه بهبود بهتر است.

پروتئین بخور!

هنگامی که ماهیچه های خود را تمرین می دهیم ، از مقاومت در برابر افزایش وزن استفاده می کنیم ، باعث ایجاد اشک و افزایش توده عضلانی به صورت کنترل شده و ضروری می شویم.

کاهش فیبرهای ماهیچه ای و افزایش متابولیسم مهم است زیرا بدن ما به این ترتیب ماهیچه می دهد. ماهیچه ها فقط در چند روز قدرت خود را بازیابی می کنند و این باعث تقویت عضلات شما می شود. ماهیچه های ما از پروتئین تشکیل شده است ، بنابراین شما می خواهید تا آنجا که می توانید پروتئین بخورید یا بنوشید تا بدن شما دارای مواد مغذی مورد نیاز برای بازسازی باشد.

یخ

در صورت احساس درد واقعی ، ماهیچه های دردناک خود را با استفاده از کیسه یخ شروع کنید. شما می توانید مانند لبرون جیمز باشید و در حمام یخ یا اتاق سرمازدگی استراحت کنید. بدیهی است ، شما احتمالاً اتاق سرد خود را ندارید ، بنابراین یخ باید این کار را انجام دهد. تخمک ماهیچه ها را منجمد می کند و شل می کند و در حال حاضر درد اصلی شما را تسکین می دهد. همچنین التهاب را کاهش می دهد ، که به شما کمک می کند تا هنگام بازگشت از محل کار ، درد سریعتر پایان یابد.

ورزش

یکی از راه های انجام این کار آموزش است. با این حال ، شما نمی توانید تقریباً هر ورزشی را که در وهله اول شما را ترک کرده است آموزش دهید. در عوض ، حدود 50 درصد از قدرت خود را به کار بگیرید و بر حرکت کامل تمرکز کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا از این روند لذت ببرید و لذت ببرید. انجام این کار به این ترتیب فشار خون شما را بهبود می بخشد.

نوشیدن مقدار زیادی آب

ماهیچه های شما عاشق پروتئین هستند ، اما آنها عاشق آب هستند! ما در طول درس آب از دست می دهیم ، به خصوص اگر کمی ورزش کنیم. حتما این مایع را وارد بدن خود کنید. برای جبران نمک از دست رفته خود ، الکترولیت بنوشید.

فشار

اگر زخم شدید دارید ، ماساژ را در نظر بگیرید. ماساژ مهم است ، اما اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید ، شریک یا شریک زندگی شما می تواند به شما کمک کند. فقط از آنها بخواهید دستان خود را به طول ماهیچه آسیب دیده حرکت دهند. همچنین می توانید این کار را برای تغییر خون ، ایجاد نقطه و درد و بهبود خود انجام دهید.

موارد اضافی

انواع زیادی مکمل وجود دارد که برای درمان طراحی شده است. ما می توانیم پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود وضعیت بدن و ارائه کمک های لازم به بدن برای بازگشت به مسیر اصلی ارائه دهیم.

  • Mucos Pharma از Wobenzym Plus یک افزودنی عالی برای ورزشکاران و افرادی است که یک شیوه زندگی سالم و فعال دارند. Wobenzym Plus حاوی بروملین ، تریپسین و روتین است که به بدنسازی ، انعطاف پذیری و تحرک کمک می کند.
  • Pure Solutions – Pure Factors Professional Pro IGF T 1100 حاوی عناصری است که به طور طبیعی اتفاق می افتد. این به طور خاص برای کمک به ورزشکاران یا متخصصان برای رسیدن به سطح بعدی طراحی شده است.
  • تحقیقات تغذیه ای – پودر RibosCardio می تواند به بازیابی انرژی ، جذب اکسیژن ، عملکرد قلب و عروق ، عملکرد و سلامت کلی کمک کند. علاوه بر این ، می تواند به تسکین کوتاه مدت درد ، خستگی و تحمل حمایت کمک کند.

ما فکر می کنیم این به شما کمک زیادی می کند!

در پایان روز ، یک برنامه ورزشی فعال در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود و پایبند ماندن به یک ورزش منظم باعث می شود ادامه کار معمول شما کمتر دردناک شود.



دیدگاهتان را بنویسید