چگونه می توان میوه ها و سبزیجات بیشتری در رژیم غذایی خود دریافت کرد


بیاموزید که چگونه میوه و حیوانات بیشتری در رژیم غذایی خود تهیه کنید.

همه ما می دانیم که باید مقدار زیادی میوه بخوریم ، اما اغلب کاهو خشک می شود و انگور در یخچال ما هنگام خوردن غذاهای ناسالم پوسیده می شود. ما می دانیم که باید انتخاب های خوبی انجام دهیم ، اما اغلب با یک زندگی شلوغ و عادت های بد حواسمان پرت می شود.

بنابراین چگونه بیشترین میوه و مواد مغذی را در رژیم غذایی خود دریافت می کنید؟ از آنجا که ماه سپتامبر “میوه ها و سبزیجات – مهمترین ماه” است گروه سلامت طبیعی نکاتی را برای کاهش رژیم غذایی و میوه های سالم به شما توصیه می کند.

6 روش برای خوردن میوه و سبزیجات بیشتر

ما لیستی از نکات و ترفندهای زنده داریم که به شما کمک می کند مصرف میوه و سبزیجات را افزایش دهید.

وقتی به خانه به فروشگاه می آیید آماده شوید

یکی از موانع خوردن مقدار زیادی میوه با گوشت خوک ، زمان آماده سازی است. به طور خلاصه ، پذیرایی پاستیل و چیپس راحت تر از فلفل دلمه ای و خیار است. برای اطمینان از خوردن غذاهای خوب موجود در فروشگاه ، محصولات خود را بلافاصله بشویید و برش دهید تا در صورت نیاز به راحتی در دسترس قرار گیرند.

میوه و سبزیجات را به صبحانه اضافه کنید

آیا برای افزایش بهره وری خود تلاش می کنید؟ با صبحانه شروع کنید! اگر دوست دارید تخم مرغ سرخ شده صبح باشد ، قبل از افزودن تخم مرغ ، گوشت خوک را در تابه امتحان کنید. سپس از انتهای لیست کار کنید و مسائلی را که ارزش جنگیدن ندارند از بین ببرید.

سس سنگین گیاهی را امتحان کنید

هر شام نباید “گوشت و دو گوشت” باشد. اکثر سوپ ها حاوی هویج ، کرفس ، پیاز ، گوجه فرنگی و سایر خوشمزه ها هستند. شما می توانید گوشت خوک را قبل از بو دادن گوشت و لوبیا ذوب کنید و هیچ کس عاقل نخواهد بود.

غذاهای دلپذیر بنوشید!

اسموتی ها راهی عالی برای افزایش رژیم میوه و سبزیجات هستند و می توانند در غذا ، مخمر یا غذاهای جانبی گنجانده شوند. بدون دخالت ، ادویه های مختلف را برای تغییر رژیم غذایی خود امتحان کنید.

سالاد جانبی را انتخاب کنید

به کره بروید و به جای آن ناهار خود را با یک سالاد جانبی سفارش دهید! حتی اگر ناهار نمی خورید ، یک سالاد جانبی یا سبزیجات تازه خرد شده را با ناهار بپوشانید تا انتخاب های خوب در طول ناهار به حداقل برسد.

راه خود را تغییر دهید

اگر فقط با همان اقلام به بقالی می روید ، این هفته داوطلب شوید تا کالاهای جدید را امتحان کنید. میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، انبه و آب میوه ها می توانند تنهایی را کاهش دهند.

همه مکمل های غذایی برای پر کردن شکاف ها

اگر هنوز در حال رشد میوه و رژیم غذایی خود هستید یا فقط می خواهید مطمئن شوید که تمام اصول اولیه خود را پوشش می دهید ، مکمل های مولتی ویتامین می تواند نجات دهنده باشد.

پودر مولتی ویتامین زمینه قلب کودکان

کودکان به میوه ها و سبزیجات حساس هستند. پودر مولتی ویتامین Garden of Life Kids حاوی 15 ویتامین و مواد مغذی ضروری برای سلامت ، رشد سالم و رشد استخوان است. حتی می توانید صبح آن را به اسموتی های کودک خود اضافه کنید!

مولتی ویتامین زهلر یک مولتی ویتامین روزانه

مولتی ویتامین Zahler One Daily که حاوی 20 ویتامین و مواد معدنی است ، انتخاب خوبی برای افزودن مواد مغذی به رژیم غذایی روزانه شما است. این روش به تنهایی دارای ویژگی های عالی برای موثرترین جذب است.

زنده! Max6 روزانه از راه طبیعی

این با ترکیبی خاص از طعم های مختلف ، Living! Max6 Daily from Nature’s Way راهی آسان برای افزایش میوه و خوردن سبزیجات است. این مکمل ها شامل سبزیجات روزانه ، میوه های باغی ، سبزیجات باغی ، اسید چرب امگا 3/6/9 ، دفاع میسلیوم قارچ و بیوفلاونوئید مرکبات است.

چگونه در رژیم غذایی خود میوه و حیوانات بیشتری پیدا می کنید؟ نکات خود را در بخش نظرات زیر با تیم ما به اشتراک بگذارید.

درباره ترزا گروسکوپ ، CN

متخصص تغذیه در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار علوم طبیعی. متخصص محیط زیست و تغذیه. او از باغبانی ، دوچرخه سواری ، ورزش ، قایق رانی ، گوشت (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی لذت می برد. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید