چگونه می توانم نوشیدن را متوقف کنم وقتی دوستانم دائماً آن را می خواهند


حتی الکل هم هست یک داروی سوء مصرف شدید در ایالات متحده ، فرهنگ ما کمتر بر مشروب متمرکز است. در حالی که اغلب توسط توده ها نادیده گرفته نمی شود ، تعداد کمی از مردم از آن اطلاع دارند 95000 نفر جان خود را از دست داده اند هر سال از سال 2011 تا 2015 به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی رخ می دهد.

مصرف الکل در معاشرت ، بیرون رفتن و موارد دیگر رایج است. در حالی که این درست است که همه تا حدی به دیگران آسیب نمی رسانند و حتی به خودشان آسیب نمی رسانند ، حتی اگر مشروب را کنار نگذارید ، مشروبات الکلی می تواند شما را دچار مشکل کند!

در حالی که بسیاری فکر می کنند تفریح ​​یا استراحت بدون الکل غیرممکن است ، کارشناسان ما معتقدند که می توان بدون نوشیدن الکل در خانه استراحت کرد یا با دوستان خود تفریح ​​کرد. اگر می خواهید زندگی سالم تری داشته باشید ، مهم است که یاد بگیرید چگونه نوشیدن خود را کنترل کنید و چگونه نوشیدن را کنار بگذارید.

صرف نظر از اینکه یک رویداد اجتماعی است ، نوشیدن یکی از راه های مقابله با اضطراب ، اختلالات خواب و اضطراب است. با این حال ، در واقعیت ، الکل کمک چندانی به بهبود سلامتی نمی کند. برعکس ، فقط در دراز مدت اوضاع را بدتر می کند. حتی مقدار کمی الکل می تواند این احساس را در شما ایجاد کند که احساس می کنید سرما خورده اید ، عصبی و خسته هستید. هنگامی که از الکل سوء استفاده می کنید ، ممکن است با مشکلات سلامتی روبرو شوید ، مانند:

  • سوء تفاهم با عزیزان
  • تقویت عصبانیت ، ناامیدی یا اضطراب
  • مشکل در نظارت
  • مسائل مربوط به حافظه
  • مشکلات اقتصادی
  • افزایش اختلالات خواب
  • مشکلات معده

موارد غیر ضروری مانند این ظاهر می شوند و زندگی روزمره شما را تهدید می کنند ، می توانید برای استراحت کوتاه برنامه ریزی کنید یا می توانید سفارش دهید شماره کنترل الکلبه این که آیا می خواهید نوشیدن خود را محدود کنید یا نه ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند از مشکلات غیر ضروری مربوط به الکل جلوگیری کنید.

با دوستان خود صادق باشید

دوستان

به یاد داشته باشید که شما الکل را به دلایلی کاهش داده یا حذف می کنید. این شما هستید که تصمیم می گیرید این مورد را با چه کسی به اشتراک بگذارید. در هر صورت ، شما نیازی به تایید تصمیم خود ندارید. همه ما در زندگی تصمیمات خاصی می گیریم و مجبور نیستیم آنها را توضیح دهیم.

اگر فکر می کنید دوستان شما از شما حمایت می کنند و تصمیم شما را می پذیرند ، صریحاً با آنها صحبت کنید. به آنها اطلاع دهید که تصمیم گرفته اید از مصرف الکل خودداری کنید و از آنها بخواهید در این راه به شما کمک کنند. اگر می خواهید فقط یک نوشیدنی بنوشید ، بهتر است دوستان یا آشنایان خود را با خود داشته باشید. از طرف دیگر ، می توانید با همان گروه بیرون بروید اما نه در میله ها. علاوه بر این ، می توانید سرگرمی هایی مانند تماشای فیلم یا بازی با کارت اما عدم نوشیدن الکل را انتخاب کنید.

خوشبختانه حمایت و تشویق همسالان خود را دریافت خواهید کرد. از همه بهتر ، برخی از همسالان شما ممکن است تصمیم بگیرند سرعت خود را کم کرده و مانند شما مست شوند.

آنقدر قوی باشید که اقدامات انسان را به حداقل برسانید

کاری که مردم کردند

هر سکه دو قسمت دارد. در حالی که برخی از افراد گروه شما در تصمیم گیری های شما به شما کمک می کنند ، برخی دیگر نیز با شما متفاوت یا منفی رفتار خواهند کرد. احتیاط شما می تواند شما را به دوستانی که مشروب زیاد می خورند یا سرگرمی هایی که می توانید از آنها دریافت کنید ، مطلع کند.

نکات زیر را از اطرافیان خود بیاموزید تا تعجب نکنید و بتوانید به راحتی با آنها کنار بیایید.

  • برخی از همسالان شما ممکن است تأثیر خوبی بر شما داشته باشند. برخی حتی ممکن است شما را به نوشیدن تشویق کنند و بگویند “این یک لیوان آبجو است”.
  • می توان شما را “فلج” یا “خسته” نامید. دیگران ممکن است شما را مسخره کنند یا با شما به عنوان یک فرد بزرگسال رفتار کنند که نمی تواند حتی یک نوشیدنی بنوشد.
  • می توانید به آنها بپیوندید. دوستان شما اغلب چیزهایی مانند “بیا ، من فقط یک بار می نوشم و به شما کمی استراحت می دهد” می گویند.
  • وقتی من نوشیدنی شما را می خواهم ، برخی ممکن است چندان راحت نباشند. آنها ممکن است احساس کنند که خونسردی شما سعی در بهبود زندگی آنها دارد و شما با چالشی در دوران کودکی روبرو هستید.
  • کل گروه شما ممکن است سعی کنند شما را مجبور به نوشیدن کنند. آنها می توانند آثار هنری را سفارش دهند و شما را مجبور به پیوستن به آنها کنند.

وقتی تصمیم به ترک نوشیدنی می گیرید ، باید تغییرات طولانی مدت را در نظر داشته باشید.

  • ممکن است متوجه شوید که دوستانتان از شما می خواهند که پیاده روی کنید فقط به این دلیل که تا انتها در امنیت هستید و می توانید با خیال راحت به خانه بروید.
  • اگر دوستان شما بیش از حد مشروب می نوشند و شما فقط با آنها معاشرت می کنید ، می دانید که یک دوست خوب یا یک دوست بد هستید.
  • با گذشت زمان ، شما دعوت نامه های کمتری از دوستان خود دریافت خواهید کرد زیرا آنها متوجه می شوند که شما هر چقدر هم برای رضایت آنها تلاش کنید مشروب نخواهید خورد.

به یاد داشته باشید ، اگر کار درست را انجام دهید ، تغییر روابط خوب نیست. ما همیشه درباره دوستان شما بد نمی گوییم. همچنین فرصتی برای پذیرش تغییر وجود دارد. به این معنا که همسالان شما ممکن است با توجه به نحوه تلاش برای ترک مشروبات الکلی به تصمیمات و نظرات شما در مورد برخی مسائل احترام بگذارند. از طرف دیگر ، آنها متوجه خواهند شد که چقدر خوب است که وقت خود را بدون الکل بگذرانیم.

حتی اگر این اتفاق نیفتد ، نگران نباشید. می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید که علایق شما را درک کنند ، یا می توانید به سادگی با دوستان قدیمی در مکان های مختلف که مشروب نمی نوشند ، معاشرت کنید.

با پاسخ های بیشتر بیایید

به قسمت Answers بروید

ترک الکل به طور منظم دشوار است. در این صورت ، می توانید حقیقت و حقیقت را از موارد زیر بگویید:

  • امشب باید رانندگی کنم
  • مصرف الکل را کاهش می دهم
  • من از الکل استراحت دارم
  • من نوشیدن را متوقف می کنم
  • من خود را برای ماراتن آینده آماده می کنم
  • من خوبم. چند وقت پیش چند نوشیدنی نوشیدم.

یک نوشیدنی غیر الکلی مصرف کنید

الکل مصرف نکنید

داشتن چیزی در دست می تواند تا حد زیادی به شما در اجتناب از چیزهای غیر ضروری کمک کند. هنگامی که در یک بار هستید ، وقتی به آنجا رسیدید ، یک نوشیدنی غیر الکلی را بدون نسخه مصرف کنید. اگر در خانه کسی مشروب می خورید ، بطری خود را بردارید. آن را با آب ، شیک پروتئینی یا هر چیزی که می خواهید پر کنید. فقط با نگه داشتن بطری در دست ، می توانید از اجبار دیگران به نوشیدن جلوگیری کنید.

داستان بروچ

وقتی مردم به شما فشار می آورند و دیگر نمی توانید مشروب بخورید ، یا وسوسه مشروب خوردن می شوید ، موضوع را عوض کنید. از فردی که با مشروبات الکلی مشکل داشته است نام ببرید (اگر نه ، قیاس کنید). به آنها بگویید که چگونه داروهای مختلف ، داروها و توصیه هایی را که به فرد مورد اعتماد انجام داده اند ، گذرانده اند توانبخشی و چقدر راحت و خوشحال است.

با برنامه فرار خود آماده شوید

نقشه فرار

گاهی اوقات ممکن است وسوسه شوید که صحنه را ترک کنید ، به خصوص اگر یک یا دو لیوان می نوشید. برخی از سریع ترین و ساده ترین دلایل خروج می تواند شما را از چنین مشکلاتی نجات دهد. نمونه های دیگر ،

  • امشب حالم خوب نیست فکر کنم باید بخوابم.
  • امشب چند هدف دارم
  • یکی از دوستانم منتظر من است.
  • صبح یک رویداد بزرگ دارم و باید صبح بیدار شوم.

اگر در حال بهبودی از بیماری هستید و برای مقابله با آن تلاش می کنید ، از او کمک بخواهید. با یک فرد معتمد از خانواده یا دوستان خود تماس بگیرید یا فقط از یک گروه پشتیبانی در نزدیکی خود دیدن کنید.

تفریح ​​را از دست ندهید

زمان هایی پیش می آید که اطرافیان شما را به عنوان یک فرد غیر مشروب پذیر می پذیرند. با این حال ، اگر تمایلی به تسلیم شدن ندارید ، می توانید آزاد شوید. این نه تنها شما را از سرگرمی با دوستان خود باز می دارد ، بلکه اعتماد به نفس شما را در خود و تیم شما تقویت می کند که ما بدون الکل از چیزهایی لذت نخواهیم برد.

با افراد مست اطرافتان صبور باشید

ممکن است احساس کنید افراد مست در طول زمان احمق ، احمق و خسته کننده هستند. با این حال ، این همیشه درست نیست زیرا شما این نکته را از دست می دهید که آنها فکر می کنند شما مانند آنها هستید (یا باید باشید).

به عنوان یک فرد ساکت روی میز ، باید در مورد دوستان مست ، بامزه و بی خیال خود خنده دار باشید. فقط تصمیمات آنها را بدیهی نگیرید. آنها به سادگی احساسات خود را ابراز می کنند و سعی نمی کنند چیزهای غیر ضروری را کشف کنند ، حتی اگر اینطور به نظر برسد.

تجربه خود را فراموش نکنید

هر خروجی چیز جدیدی به شما می آموزد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که با شخصی مجبور شوید که مشروب بخورید. یا بدتر ، شما یک یا دو فنجان می نوشید.

با این حال ، هنگامی که مشروب را ترک می کنید ، شادتر خواهید بود. یا ممکن است گذراندن وقت با دوستان خود و لذت بردن از صحبت کردن با آنها در مواقعی که مشروب نمی خورید برای شما آسان تر باشد. با تجربه بیاموزید که چگونه می تواند به شما کمک کند زندگی بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید