چگونه شکم Washboard را بدست آوریم – واقعاً

چگونه می توان شکم برد شستشو را بدست آورد؟ خوب، انجام آن بسیار ساده است. تا زمانی که تقریباً تمام چربی خود را از دست ندهید، رژیم بگیرید، سپس تمرینات شکم را انجام دهید تا ماهیچه های شکم خود را بیشتر برجسته کنید.

ببینید، ساده است. اما همیشه آسان نیست، به خصوص که شامل چنین کنترل سفت و سختی بر غذا، عادات غذایی و ورزش شما می شود. بدون BS، شما به تمرینات یا تمرینات تخصصی نیاز ندارید – فقط خود کنترلی و عزم راسخ.

در اینجا چند قانون خوب برای پیروی از نحوه پاره شدن شکم وجود دارد. آنها به من کمک کرده اند که پاره شوم، و فکر می کنم آنها نیز به شما کمک خواهند کرد.

غذاهای پرکالری بخورید

این یک ترفند خوب است تا بتوانید غذای زیادی بخورید، اما کالری زیادی نداشته باشید. این حس خوب سیر بودن را به شما می دهد.

سبزیجات پادشاه غذاهای پرکالری هستند. کدو حلوایی برای این کار عالی است، مخصوصا کدو حلوایی و بلوط – نیمی از یک کدو حلوایی بزرگ، پخته شده، ممکن است 100 کالری داشته باشد. شاید

اکنون، من می دانم که رژیم های کم کربوهیدرات با به حداقل رساندن هورمون انسولین باعث کاهش وزن شما می شود. اما، گرفتن سیکس پک تماماً به این است که 5، 10 یا 15 پوند چربی آخر را از بدن خود حذف کنید، که باید به آرامی انجام شود و تا آنجا که ممکن است، به نحوی که برای شما لذت بخش باشد.

چگونه یک یا دو هفته سریعتر شکم تخته شوی را بگیرید ممکن است برای شما کارساز نباشد. شاید بهتر باشد با برنامه ای که برای شما قابل انجام است، آهسته پیش بروید، به جای کاهش وزن سریع با برنامه ای که کمتر قابل انجام است – و کمتر پایدار است.

ورزش را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید

ورزش کالری می سوزاند – همه این را می دانند. اما همچنین باعث می شود که بسیاری از چیزهای هورمونی خوب در بدن شما اتفاق بیفتد، کمبود کالری بسیار بیشتری برای کار به شما می دهد و بسیار سرگرم کننده است.

در مورد مواد هورمونی، ورزش حساسیت به انسولین شما را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند به کاهش اشتهای شما کمک کند (اگرچه باید آزمایش‌هایی انجام دهید و ببینید کدام ورزش‌ها برای شما بهترین هستند). ورزش مقدار زیادی مواد هورمونی خوب را در بدن شما تحریک می کند که به تناسب اندام شما کمک می کند، فراتر از سوزاندن کالری.

همچنین کسری کالری بیشتری برای کار به شما می دهد. من واقعا کوتاه قد هستم، 4/5 اینچ، بنابراین حتی با وجود توده عضلانی‌ام وقتی رژیم می‌گیرم زیاد غذا نمی‌خورم (بین 1200 تا 1500 کالری در روز). اگر به طور منظم ورزش می‌کنید، چه رقصیدن، چه کوهنوردی، یا اسکیت درون خطی، یا وزنه‌برداری، یا دویدن، یا شمشیرزنی، یا هر چیز دیگری – به شما کمک می‌کند کالری بیشتری هنگام رژیم بسوزانید.

و ورزش فقط سرگرم کننده است! جنبه های اجتماعی آن، جنبه های فیزیکی آن، نحوه کار و تمرکز ذهن شما، و اندورفین هایی که مغز شما آزاد می کند، همگی به شما احساس خوبی می دهند.

اگر زندگی فعالی دارید که از آن لذت می برید، تحمل سختی های آن آسان تر می شود. مخصوصا رژیم گرفتن

آه و…

در مورد تمرینات شکمی نگران نباشید

چی؟! من به شما می گویم که چگونه عضلات شکم برد شستشو را بدست آورید، و به شما می گویم که هیچ ورزش AB را انجام ندهید!؟

آره شما به آنها نیاز ندارید – فقط وزنه برداری را با بالابرهای بزرگ انجام دهید که عضلات زیادی را به کار می اندازند، و (در حالت ایده آل) بلند کردن وزنه هایی مانند پرس هالتر ایستاده که نیاز به قدرت مرکزی دارند.

وقتی درصد چربی بدن خود را به اندازه کافی پایین بیاورید، شکمتان پاره شده است. این مهمترین قسمت است. بقیه فقط تفسیر است. چند نکته دیگر در زیر وجود دارد که به شما کمک می کند، اما در واقع شما فقط باید از قسمت عقب خود بلند شوید و این کار را انجام دهید.

رژیم لاغری سریع