نکات مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و خوش فرم بودن برای ما یک هدف بسیار مهم است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید در نظر داشته باشید.

1 با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر به ورزش علاقه دارید ، ممکن است نخواهید با ورزش شدید شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت باید بدن و قلب خود را برای ورزش آرام کنید. می توانید با تمرینات قلبی و ورزشی سبک که بدن شما را تحریک می کند شروع کنید. پیاده روی؛ در حال دویدن در حال دویدن ကန် ခြင်း، با پرش ضربان قلب شما را افزایش می دهد. پس از درد ، می توانید کمی حرکات کششی و یوگا انجام دهید تا بدن خود را خم کنید. ممکن است در عضلات احساس سوزش کنید. برای اولین بار درد می کند. اما با قوی شدن ماهیچه ها ، در یک لحظه ناپدید می شوند. بعد از یک یا دو هفته از این روال ، بدن شما می تواند با افزایش آشنایی بیشتر شدت پیدا کند.

2 رژیم متعادل بخورید

مهمترین نکته برای کاهش وزن و کاهش وزن ، رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود را از دست بدهید. در غیر این صورت شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برساند ضرر خواهید داشت. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما انرژی می بخشد. میوه ها سبزیجات ؛ گوشت لوبیا آجیل؛ لوبیا خوردن تمام مواد مغذی که از غلات و حبوبات دریافت می کنید ، نتایج بهتری را نسبت به غذاهایی که می توانند به شما آسیب برسانند ، به همراه خواهد داشت.

3 در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید نگرش شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است. زمان و تصمیم زیادی می خواهد. شما باید انتظارات خود را برآورده کنید. یاد آوردن هدف در اینجا این است که از فرم و احساس بدن خود لذت ببرید. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. اگر به این اهداف نرسیدید نباید دلسرد شوید. صادقانه بگویم ، این روند می تواند بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید طول بکشد.

4 به نتایج یک لحظه فرصت دهید

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. این یک سفر تلاش و اراده است. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند. همه چیز مربوط به زمان و پشتکار است. برای برخی ، ممکن است انتظار جادو نداشته باشید. ماه ها طول می کشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید. اما برای رسیدن به آنجا ، باید سخت کار کنید. تلاش و تلاش سرانجام به شما خواهد رسید.

شما دارید این نکات به شما کمک می کند در تمرین کامل سالم خود احساس راحتی کنید. یاد آوردن این رقابت بین پیشرفت شما و زمان پیشرفت شما نیست. شما باید بدانید که بدن شما چقدر مقاوم است. اگر به یک برنامه مشخص برای انگیزه و تناسب اندام نیاز دارید ، از سایت ما برای Fitness For 10 دیدن کنید و یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید.

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید