قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


انجام حرکات کششی قبل از ورزش یک راه عالی برای جلوگیری از مواردی مانند اسپاسم و آسیب عضلانی است. مزایای ورزش را افزایش می دهد. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن خود نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید.

آن پاها را دراز کنید

قبل از انجام هر نوع حرکتی کشش عضلات ضروری است. برخی از حرکات شامل وضعیت کودک است. چرخش صندلی ؛ این موارد شامل کشش ساق و پا می شود. حرکات کششی از سفت شدن ماهیچه های شما جلوگیری می کند و عضلات شما را به کار نگه می دارد. بنابراین شما آماده ورزش هستید.

کاردیو گرم

اگر دونده هستید ، احتمالاً از قبل می دانید که قبل از گرم شدن نباید دویدن طولانی مدت انجام دهید. این گرم کردن های قلبی نیازی به گسترش ندارد. اما آنها هنوز هم مهم هستند. دویدن در اطراف راه رفتن برای مدتی ؛ پرش به جلو یا پریدن قلب شما را خسته کرده و شما را برای مسابقه بعدی آماده می کند. همچنین مهم است که ابتدا عضلات خود را بکشید. بنابراین ، قبل از شروع گرم کردن قلب ، مراحل بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از ورزش مهم هستند. اما آنچه می خورید برای موفقیت تمرین شما ضروری است. میان وعده های سبک مانند موز یا شکلات به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری کامل کنید. هنگام نوشیدن نوشابه ، از نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. اگر از آب اضافی دور هستید ، بعد از تمرین آن را ذخیره کنید. با کمال تعجب ، بهتر است قبل از رفتن به باشگاه قهوه بنوشید. این به شما انرژی زیادی می دهد و به بدن شما می گوید که هنگام ورزش چربی های اضافی را بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یکی از بهترین ابزارها برای گرم نگه داشتن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن شما مفید است و در نهایت به نفع ورزش شما خواهد بود. آیا قبل از شروع ورزش ، تمرینات کوتاه یوگا انجام می دهید؟ اگر به طور منظم ورزش کنید ، بدن خود را برای رشد و قدرت آماده می کنید. سعی کنید در کلاس یوگا با یک دوست شرکت کنید. یا چند ویدیو را به صورت آنلاین تماشا کنید تا چند مدل موی ساده را برای شروع ببینید.

با مربی یا عضو بدنسازی خود صحبت کنید

نزدیک شدن به فردی که مدت طولانی در حال تمرین است به شما کمک می کند تا در مورد مزایای گرم شدن بیشتر بدانید. به باشگاه بروید و یک فرد مورد اعتماد را پیدا کنید که می تواند انواع تمرینات و تمرینات گرم کردن را برای بدن شما توصیه کند. رفتن به باشگاه بدنسازی یا یافتن شریک تمرین به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید. این شما را مسئول سفر آموزشی خود می کند.

شما باید رو فرم بمانید. یا اگر بدنبال سالن بدنسازی برای رسیدن به اهداف خود هستید ، به fitnessfor10.com بروید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید