عملکرد برنامه غذایی در داخل {فشار خون بالا}

رئوس مطالب

استرس خونی کدام ممکن است همیشه نخست نگه دارد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 به ساده چند بار، استرس خون نامگذاری شده است.

استرس خون در داخل 2 پارامتر بعد گیری می تواند. یکی سیستولیک (نخست) را انتخاب کنید و انتخاب کنید {دومی} دیاستولیک (زیرین)، 120/80 میلی متر جیوه قرائت خالص است. با این وجود تعداد زیادی از اسناد 140/90 میلی متر جیوه را در داخل بزرگسالان نوجوان خالص می دانند.

علل:

• معمولاً توضیح برای {فشار خون بالا} مطمئن معمولاً نیست.

• ارث فامیلی.

• {اهمیت} ارائه.

• {آسیب} شناسی کلیه

• عدم ثبات هورمونی.

• بیش به همین دلیل 80 شانس به همین دلیل {فشار خون بالا} “استرس خون مورد نیاز” است کدام ممکن است هیچ دلیلی برای آن کشف شد نمی شود.

مشکلات:

• سکته

• {حمله} قلبی.

• {آسیب} کلیه.

{علائم} را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاخص ها:

• اکثر اشیا {فشار خون بالا} به طور ناخواسته پیدا می کند می تواند در نتیجه تعداد زیادی از قرار است به آنها بروند با بیرون علامت هستند.

• عوارض هنگام فعالیت های ورزشی هر دو آفتاب.

• {درد} هر دو گرفتگی کابینت سینه.

• تپش مرکز.

• گزگز را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی حسی

• گرفتگی گروه های عضلانی.

• خونریزی سوراخ بینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعریق بارگیری {علائم} نادری هستند.

قبلی نکته برنامه غذایی برای {درمان} {فشار خون بالا}:

• خوردن نمک (نمک عجیب و غریب وعده های غذایی) را در داخل برنامه غذایی شخصی به مقیاس عقب دهید. بیش به همین دلیل 2 به همان اندازه 2.5 خوب و دنج در داخل روز تجاوز نکنید.

• اگر استرس خون از حداکثر دارید، به همان اندازه روزی کدام ممکن است استرس خونتان زیرین نیاید، تحت هیچ شرایطی نمک نخورید. بعداً می توانید راه اندازی به مصرف کردن عالی برنامه غذایی متعادل کنید کدام ممکن است نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها تا حدودی در داخل برنامه غذایی ممکن است داشته باشید ممکن است وجود داشته باشد.

• نمک فوق العاده تا حدودی را به وعده های غذایی اضافه کنید. به غذای پخته نمک اضافه نکنید.

• به همین دلیل دارایی ها اکنون نیست نمک شبیه جوش شیرینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوش شیرینی (بی کربنات سدیم)، مونوسدیم گلوتامات را انتخاب کنید و انتخاب کنید بنزوات سدیم . {اینها} معمولاً شناخته شده به عنوان سس Worcestershire، سس سویا، نمک پیاز، نمک سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک بویلون شناخته می شوند.

• به همین دلیل غذاهای محافظت شده همراه خود نمک شبیه سس کچاپ، سس، ترشیجات، غذاهای کنسرو شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری شده .

• برای استرس خون از حداکثر به همین دلیل خوردن غذاهای پر سدیم شبیه شیر آب، پروتئین، گوشت، خروس، ماهی، {سبزیجات} برگ بی تجربه، چغندر، تربچه، هویج، گل کلم، ساقه نیلوفر آبی، حبوبات، ادویه جات شبیه زیره و بسیاری دیگر اجتناب کنید. استرس به طور منظم واقعاً گاز می گیرد ممکن است خوب میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} اخیر به همین دلیل بالا گرفته شود.

•خوردن علف هرز (شانخپوشپی) {مفید} برای {فشار خون بالا} پیشنهاد می شود.

• غذاهای غنی به همین دلیل منیزیم خوردن کنید:

• غذاهای حیوانی: غذاهای دریایی – صدف ها – خرچنگ ها، صدف ها و بسیاری دیگر سرشار به همین دلیل منیزیم هستند با این وجود منبع مفید خوبی به همین دلیل چربی ها نیز هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً نیاز به به همین دلیل خوردن قرار است به آنها بروند پرهیز کرد هر دو گاهی اوقات را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش به همین دلیل عالی موارد در داخل هفته خوردن کرد.

• غذاهای طبیعی: {سبزیجات} برگ بی تجربه یکی از بهترین منبع مفید منیزیم هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید گمشده چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ldl هستند.

• محصولات دریایی شبیه محصولات دریایی {ژاپنی} دارایی ها فوق العاده خوبی به همین دلیل منیزیم هستند.

• آجیل – آجیل آسیاب شده، گردو، بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید بادام هندی غلیظ ترین دارایی ها منیزیم هستند با این وجود نیاز به در داخل {مقادیر} فوق العاده {محدود} خوردن شوند در نتیجه چربی ها بالایی دارند. آجیل هایی شبیه آجیل آسیاب شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن سبوس برنج کلسترول ldl بالایی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً نیاز به به همین دلیل خوردن قرار است به آنها بروند پرهیز کرد.

• منیزیم ممکن است حتی به همین دلیل غلات رادیکال – گندم، برنج اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارزن به کف دست می آید.

• اکنون نیست دارایی ها غذایی منیزیم شامل می شود نخود، ساقه نیلوفر آبی، حبوبات، حبوبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های روغنی است.

• بهبود بدست آمده کلسیم:

• غذاهای حیوانی: شیر آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای دریایی – صدف صدف – خرچنگ، صدف را انتخاب کنید و انتخاب کنید … منبع مفید خوبی به همین دلیل کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی منبع مفید خوبی به همین دلیل چربی ها هستند. متعاقباً نیاز به به همین دلیل خوردن قرار است به آنها بروند پرهیز کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو به {مقدار} کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش به همین دلیل عالی موارد در داخل هفته خوردن کرد، می توان به جای آن شیر آب رادیکال، شیر آب نیمه چرب هر دو با بیرون چربی ها خوردن کرد.

• آجیل – آجیل زمینی، گردو، بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید بادام هندی نیز دارایی ها خوبی به همین دلیل کلسیم هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید محتوای چربی ها قابل توجهی دارند. متعاقباً قرار است به آنها بروند نیاز به به {مقدار} فوق العاده {محدود} خوردن شوند در نتیجه چربی ها بالایی دارند.

• {سبزیجات} برگ بی تجربه – سبزی خردل، کلم بروکلی، برگ شنبلیله، کلم، کلم برگ، شلغم بی تجربه، برگ کولوکازیا، را انتخاب کنید و انتخاب کنید بوک چوی هر دو کلم زبان چینی دارایی ها خوبی به همین دلیل کلسیم هستند.

• غلات رادیکال – گندم، برنج اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارزن، ویژه به ویژه خرچنگ، سرشار به همین دلیل کلسیم هستند.

• در میان میوه ها شبیه – سیب دارچین را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز سرشار به همین دلیل کلسیم هستند.

• سایر دارایی ها غذایی شامل می شود نخود، ساقه نیلوفر آبی، حبوبات، حبوبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های روغنی است.

• خوردن غذاهای سرشار به همین دلیل چربی ها های اشباع شده را به مقیاس عقب دهید، به عنوان تصویر. به عنوان تصویر گوشت، تخم خروس، کالا لبنی، چسبناک، کره و بسیاری دیگر.

• به همین دلیل غذاهای شامل کلسترول ldl پرهیز کنید: روغن بادام زمینی، روغن روغنی، کره، شیر آب رادیکال، تخم خروس، گوشت خوک (چربی ها های spinoff شده به همین دلیل گوشت خوک)، پیه (چربی ها های spinoff شده به همین دلیل گوشت بز هر دو گوسفند)، ماهی روغنی، گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت خوک – کل شما غیر طبیعی هستند. وعده های غذایی شامل کلسترول ldl در داخل {مقادیر} مختلف هستند.

• به همین دلیل خوردن غذاهای غیر طبیعی ویژه به ویژه گوشت خوک .

• بهبود خوردن غذاهای شامل PUFA (اسیدهای چرب غیراشباع تعدادی از): روغن کتان/بذر کتان غنی ترین منبع مفید PUFA است. روغن های یکی دیگر کدام ممکن است شامل PUFA هستند عبارتند به همین دلیل: روغن گلرنگ، روغن سویا، روغن پنبه دانه، روغن ذرت، روغن کنجد، روغن سبوس غنی، روغن بادام زمینی، روغن خردل را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن زیتون. به همین دلیل آنجایی کدام ممکن است کل شما روغن ها سرشار به همین دلیل چربی ها هستند، خوردن آن نیاز به {محدود} شود. خوردن روغن ها {نباید} بیش به همین دلیل 20 خوب و دنج در داخل روز باشد یا نباشد.

• غلات رادیکال را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات رادیکال خوردن کنید.

• به همین دلیل عالی برنامه غذایی پر فیبر بیشترین استفاده را ببرید – غلات رادیکال، سبوس، محیط دوسر، {سبزیجات} برگ بی تجربه، نخود، لوبیا، سیب زمینی، {سبزیجات} نپخته، سالاد، میوه های خشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های اخیر.

• سبزیجات و میوه ها را همراه خود منافذ و پوست بخورید.

• خوردن شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر شیرینی کننده ها را به مقیاس عقب دهید.

• شیر آب رادیکال را همراه خود شیر آب نیمه چرب هر دو با بیرون چربی ها گزینه جایگزین برای کنید.

• به همین دلیل غذاهای پرچرب غذاهای گوشتی . به جای آن آن گوشت با بیرون چربی ها بخورید.

• به همین دلیل خوردن دسرهای پرچرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات سرخ شده شبیه کلوچه، شیرینی، پودینگ و بسیاری دیگر .

• به جای آن مصرف کردن، وعده های غذایی را بپزید، بخارپز کنید، کباب کنید هر دو کباب کنید.

• به همین دلیل اسپرسو را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی های کافئین دار .

آگاه باشید:

• سیگار را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل را توقف کنید.

• اگر {اضافه وزن} دارید بار شخصی را به مقیاس عقب دهید

• روز به روز کمتر از نیم ساعت به کوهنوردی به زودی بروید.

• مدیتیشن را انتخاب کنید و انتخاب کنید یوگا به به مقیاس عقب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعمیر استرس پشتیبانی می تدریجی.

• معمولاً] معمولاً درمان خوردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید معاینات مشترک داشته باشید.