طعم ها و سبزی های زمستانی بهترین هستند


فصل پاییز فرا رسیده است و برخی از بهترین سبزیجات سبز نیز آمده اند.

در دسترس بودن مکرر سبزیجات محلی و فصلی به این معنی است که ما سبزیجات را با بالاترین سطح طراوت و طعم خریداری می کنیم. آره. سبزیجات سبز مانند فصل های رشد chard سوئیس. به اسفناج و کلم پیچ فکر کنید. این سبزیجات قدرت دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین است. سبز سرشار از منیزیم است ، پتاسیم حاوی آهن و فیبر است. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.

سبزیجات برگ سبز حاوی لوتئین و زآگزانتین ، ساپونین ها و فلاونوئیدها هستند. اینها به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها رادیکالهای آزاد متابولیسم طبیعی را که می توانند به سلولهای سالم بدن آسیب برساند و به آنها آسیب برساند از بین می برند.

مانند همه سبزیجات بدون کربوهیدرات ، سبزیجات برگ سبز دارای کالری و کربوهیدرات کمی هستند و تنها 33 کالری و 6 گرم در هر فنجان تأمین می کنند و 133٪ ویتامین A و 134٪ نیاز روزانه به ویتامین C را تأمین می کنند. سوئیس chard فقط 35 و 7 گرم کالری در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را بجوشانید. مخلوط کردن می توانید سرخ کنید و سرخ کنید. کیلان در سوپ و خورش ساده است. لمس خوشمزه ای را اضافه می کند. اعضای خانواده کاسنی ، مانند فر فر یا فرسی ، می توانند به سالاد اضافه شوند. اما توجه داشته باشید که کاسنی سبز تلخ است. بنابراین ، آنها نیاز به یک بشقاب شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل می کنید ، سبزیجات موجود در منطقه خود و در بازار معمولی هفتگی کشاورزان را به دقت بررسی کنید و برای سلامت بیشتر از محدوده راحتی معمولی خود فراتر بروید.

برگهای سبز یک افزودنی عالی برای فنجان چای شما هستند. کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم، جوانه بروکسل سبزیجات شگفت انگیزی سالم است.

دیدگاهتان را بنویسید