شاخص آب تابستانی


به محض خروج از در آنجا است. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم. اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستانها می توانند مرطوب و بدون سوختن باشند. حفظ رطوبت بدن در همه زمان های سال بسیار مهم است. نیازی نیست زیاد عرق کنید ، مخصوصا در اوج تابستان. بنابراین بهترین کار چیست؟ آبگیری مجدد آبگیری مجدد

چه تابستان باشد چه زمستان. همه ما می دانیم که حفظ آب بدن چقدر مهم است. آب ، مانند هوایی که تنفس می کنیم ، برای سلامتی ما ضروری است.

هیدراتاسیون چیزی بیشتر از رفع تشنگی شما نیست. نوشیدن آب باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد. به ویژه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که رودخانه زندگی چشم انداز خشک را تأمین می کند ، آب نیز مواد مغذی حیاتی را برای بدن ما تأمین می کند. این تحرک سیستم ما را حفظ کرده و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

وقتی از نظر بدنی فعال هستید و عرق می کنید ، به اهمیت آن فکر کنید. چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ؛ اما چقدر آسان است که به روز خود بپردازید و به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند باعث کم آبی بدن شود حتی اگر ورزش نمی کنید. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و به تدریج در طول روز بیشتر بنوشید. نوشیدنی های کافئین دار ؛ الکل ، از نوشیدنی های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. این نوشیدنی ها بسیار خوشمزه هستند اما مایعات از دست رفته را جبران نمی کنند. در واقع در برخی افراد بافت ها قند و نمک را از بافت ها خارج می کنند. اب، آب ساده.

    آیا نوشیدن آب را دوست ندارید؟ می فهمیم آب معمولی خسته کننده است ، اما شیرین و ترش نیز هست. طعم های تازه بدون مواد نگهدارنده اهک، می توان آن را با انواع توت ها یا خیار چاشنی کرد.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    میوه های تازه یک راه ارگانیک برای هیدراته کردن بدن شما هستند. هندوانه ، کرفس، اینها میان وعده های سالم مانند گوجه فرنگی و توت فرنگی هستند.
  3. اگر عرق می کنید ، آب بدن خود را دوباره تامین کنید.
    چه در خارج کار کنید یا نه. چه ورزشی انجام دهید چه نه. مهم است که قبل از ورزش نوشیدن را شروع کنید. مهم است که قبل و بعد ادامه دهید. حتی اگر در سالن ورزشی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا کار می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایع و الکترولیت های شما را قبل از اینکه متوجه شوید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج یا ورزش در داخل خانه ؛ کم آبی بدن می تواند در هر مکانی رخ دهد. این فقط نتیجه گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن زمانی اتفاق می افتد که مایعات حیاتی کافی در بدن شما برای عملکرد مناسب وجود ندارد. با علائم آشنا شوید ؛ می توانید بلافاصله کمک بگیرید.

  • سردرد سرگیجه و خستگی
  • اسپاسم عضلات
  • تنفس سریعتر می شود
  • من ادرار نمی کنم

اگر علائم زیر را دارید ، گرما را از بین ببرید. دمای بدن خود را پایین بیاورید ؛ به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. در صورت جدی بودن ، با 911 تماس بگیرید.

تابستان خود را با شادی و امنیت سپری کنید. شما را در سالن بدنسازی ما در Corpus Christi ملاقات می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید