سریع عضله بسازید – این هورمون ها را به سمت شما برسانید

یک عنصر اساسی رشد ماهیچه ها ترشح هورمون ها است. به طور خاص تستوسترون و HGH (هورمون رشد انسانی). یک ورزشکار قدرتی باید ترشح این هورمون ها را به طور طبیعی به حداکثر برساند. افزودن جایگزین های مصنوعی می تواند خطرناک باشد. سوال این است که چگونه می توان این کار را به بهترین نحو انجام داد.

یک تصور غلط رایج برای بسیاری این است که تمرینات برای موثر بودن باید حداقل 45 دقیقه طول بکشد. مطالعات بی شماری نشان می دهد که اینطور نیست. سی دقیقه جایگزین بهتری است و به همین دلیل است.

مکرر نارسایی کوتاه مدت عضلانی (توقف در پایان هر ست) باعث افزایش ترشح کورتیزول، یک مهارکننده رشد عضلانی می شود – نه آنچه شما می خواهید انجام دهید! پاسخ ساده است؛ به سادگی یک برنامه تمرینی شدیدتر و موثرتر ایجاد کنید که بتوانید در زمان کمتری آن را تکمیل کنید. از ورزش هایی استفاده کنید که شامل بلند کردن وزن بدن شما برای افزایش شدت تمرین شما می شود. و از ورزش های قلبی عروقی غافل نشوید. مطمئن شوید که انواع تمرینات را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا اطمینان حاصل کنید که کل بدن شما توجهی را که شایسته آن است به خود جلب می کند.

هدف شما این است که فقط در آخرین ست خود هیپرتروفی کنید تا حداکثر رشد عضلانی را تضمین کنید. پس در پایان هر جمله متوقف نشوید. مکث کنید و فقط برای آخرین ست برای شمارش سه نگه دارید. این به شما کمک می کند تا به طور موثر هورمون های مناسب را در زمان های مناسب در طول تمرین آزاد کنید و مطمئن شوید که از موثرترین و سریع ترین راه برای رسیدن به اندام ایده آل خود استفاده می کنید. آموزش موفقیت آمیزی داشته باشی!