رژیم غذایی فوق العاده رژیم غذایی مناسب کلسترول


با رژیم های سالم کلسترول آشنا شوید.

اگر با چربی بدن دست و پنجه نرم می کنید ، می دانید که تغییر رژیم غذایی اولین گام مهم در مراقبت از خود است. حتی اگر سطح کلسترول شما به دلیل ژنتیک بالا باشد ، استفاده از مکمل های غذایی بخش مهمی از برنامه ریزی صحیح پزشکی است.

بسیاری از کلسترول و مکمل های غذایی بر آنچه شما نباید بخورید تمرکز می کنند. امروز تیم مفاهیم طبیعی سالم همه غذاهای خوشمزه ای را که می توانید هنگام کاهش کلسترول کار کنید ، در اختیار شما قرار می دهد.

7 ماده غذایی که سطح کلسترول خوب را کنترل می کنند

در حالی که برخی از غذاها می توانند چربی بدن شما را افزایش دهند ، در اینجا هفت ماده غذایی وجود دارد که می توانید بدون سر و صدا بخورید.

جو دوسر

روز خود را با یک کاسه بلغور جو دوسر شروع کنید و می توانید در مسیر صحیح مراقبت از کلسترول خود باشید. جو دوسر حاوی فیبر محلول است که چربی را در هنگام عبور از بدن می سوزاند و در نتیجه کلسترول را کاهش می دهد. مقدار کمی مواد مغذی و ویتامین به آن اضافه کنید.

روغن زیتون

زیتون که عمدتا در غذاهای مدیترانه ای یافت می شود ، در حال حاضر غذای اصلی بسیاری از آشپزخانه ها است. پختن با چربی و استفاده از آن برای لوازم آرایشی می تواند با افزایش چربی های LDL (معروف به “خوب”) به کاهش کلسترول کمک کند.

لوبیا

حبوباتی مانند نخود فرنگی ، لوبیا سیاه ، لوبیا چیتی و لوبیا قرمز غنی از مواد مغذی محلول هستند نه تنها فیبر بالایی دارند بلکه پروتئین و ویتامین های زیادی نیز برای حفظ محتویات و تنظیم چربی بدن دارند.

آجیل

آجیل و لوبیا منبع عالی دیگری از ویتامین ها و پروتئین ها هستند که می توانید آنها را در ماشین خود بگنجانید. نه تنها به شما کمک می کند ، بلکه به راحتی می توانید آن را دریافت کنید ، غذای مغذی که می توانید داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که قبل از خوردن کافی آجیل خود را تقسیم کرده و اندازه برش ها را اطلاع دهید.

میوه ها

میوه هایی مانند سیب ، انگور و میوه ها سرشار از پکتین هستند ، فیبر محلول بالایی است که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند. آنها نه تنها سالم تر هستند ، بلکه ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند.

پیالا

کاغذ سرشار از مواد مغذی است و دارای اسیدهای چرب تک اشباع نشده است. بازیابی چربی های اشباع شده در گوشت و چربی های سالم برای قلب مفید است. فقط آووکادو را به گواکامول تبدیل نکنید! آنها را به دانه های مخمر آووکادو اضافه کنید یا به ماهی و سالاد تقسیم کنید!

ماهی نمک

ماهی هایی مانند ماهی خال مخالی ، شاه ماهی ، ماهی تن ، ماهی آزاد و قزل آلا حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که باعث کاهش تری گلیسیرید ، کاهش فشار خون و کاهش خطر انجماد می شود. برخی از اسیدهای چرب امگا 3 شامل گردو ، دانه کتان و روغن ماهی (مانند روغن فوق العاده خالص ماهی 800 از مواد مغذی حیاتی) است.

مکمل های مکمل دوز سالم

اگر به دنبال تکمیل رژیم غذایی خود برای کاهش کلسترول هستید ، تیم مفاهیم طبیعی سالم مواردی را توصیه می کند.

کلسترول پرو از مکمل های غذایی

آیا می خواهید یک مکمل برای کمک به حفظ کلسترول خوب و حفظ سلامت قلب داشته باشید؟ کلسترول پرو از مکمل های غذایی حاوی ترنج و استرول گیاهی است که به سیستم قلبی عروقی کمک می کند.

کلسترول سالم توسط Amla از تری به طور طبیعی

کلسترول سالم و آملا از Terry Natural با استفاده از یک تزریق مخصوص هندی ، برای حمایت از سطوح کلسترول بالا و افزایش کلسترول LDL یا “خوب” فرموله شده است.

غذاهای مورد علاقه شما برای کنترل سطح کلسترول چیست؟ در گروه نظرات زیر در گروه نظرات طبیعی به اشتراک بگذارید!

درباره ترزا گروسکوپ ، CN

متخصص تغذیه در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار علوم طبیعی. متخصص محیط زیست و تغذیه. او از باغبانی ، دوچرخه سواری ، ورزش ، قایق رانی ، گوشت (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی لذت می برد. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید