رژیم در مقابل تغییر سبک زندگی – دکتر سیموندز


آیا از کاهش وزن برای مدتی مریض و خسته شده اید؟ برای برگرداندن همه چیز؟ در این صورت ، در رژیم غذایی موقت که برای پایداری طولانی مدت بسیار محدود کننده است ، موفقیتی را به دست خواهید آورد. غذاهایی که گفته می شود به شما در کاهش وزن آسان کمک می کند. رفع مشکلات و ابزارهای کافی کافی نیست. متأسفانه اکثر رژیم های کوتاه مدت موقت هستند و می توانند منجر به افزایش وزن و سایر پیامدهای سلامتی شوند. علاوه بر این ، خوردن یویو با دیابت ، بیماری های قلبی و سکته مغزی ارتباط دارد. بیماری قلبی مطالعات نشان می دهد که می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا و سندرم متابولیک را افزایش دهد.

به عبارت دیگر ، غذاهای کوتاه مدت نه تنها پایدار بلکه سالم نیز هستند. می خواهید چربی بسوزانید. سالم ماندن اگر می خواهید آن را کاهش دهید ، باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید. تغییر در شیوه زندگی باعث کاهش وزن سالم و حفظ وزن می شود. امروزه تفاوت هایی بین رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی وجود دارد. ما در مورد چگونگی بهبود زیبایی و سلامت خود بحث می کنیم.

تغییرات سبک زندگی و رژیم غذایی را توضیح می دهد

رژیم چیست؟

مطابق با فرهنگ لغت مریام وبستررژیم غذایی می تواند به غذاها و نوشیدنی هایی که به طور معمول می خورید یا محدود کردن مصرف غذا و نوشیدنی برای کاهش وزن اشاره داشته باشد. به طور خلاصه ، رژیم های کاهش وزن موقتی هستند. اکثر غذاها دارای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت هستند. خیلی تنگ همیشه باعث می شود دوباره وزن اضافه کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، رژیم غذایی می تواند منجر به کاهش قابل توجه وزن شود. اما سالم نیست ؛ بیشتر وزن بدن چربی نیست. اکثر رژیم گیرندگان در عرض یک تا پنج سال وزن خود را افزایش می دهند. اغلب با خوردن یویو همراه است. این می تواند منجر به کاهش وزن و چرخه های بی پایان شود و در نتیجه مشکلات سلامتی بعدی و اختلالات متابولیک ایجاد کند.

تغییر سبک زندگی چیست؟

تغییر در شیوه زندگی یکی از طولانی ترین تغییراتی است که می توانید در طول زندگی برای رژیم غذایی یا ورزش خود ایجاد کنید. پیاده سازی تغییرات سبک زندگی به زمان و تلاش نیاز دارد. برنامه ریزی؛ این فرآیندی است که نیاز به تعهد و حمایت دارد. شروع کوچک همیشه هوشمندانه است. در صورت نیاز از درخواست حمایت بیشتر نترسید. این شامل کاهش وزن است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند استراحت خوبی داشته باشید و سلامت خود را بهبود ببخشید.

فعالیت بدنی مورد علاقه خود را پیدا کنید

برای کاهش وزن برای حفظ و حفظ وزن سالم نیازی نیست هر روز بر روی تردمیل بدوید. در حقیقت ، لازم نیست به باشگاه بروید. توجه داشته باشید که تغییر شیوه زندگی تأثیر ماندگاری بر شیوه زندگی شما دارد. اگر از رفتن به باشگاه بدنسازی می ترسید ، پس از کاهش وزن کافی آن را تا پایان عمر رها نکنید.

برخی از افراد دوست دارند با پیوستن به یک باشگاه دویدن در فضای باز دوست شوند. دیگران دوستانه بودن اعضای سه گانه را دوست دارند. دیگران به این کشور سفر می کنند. دوچرخه سواري؛ من پیاده روی یا قایق سواری را دوست دارم. برخی افراد دوست دارند داور تیم فوتبال دبیرستان محلی باشند. اگر قبلاً ورزش یا فعالیتی ندارید که از آن لذت می برید ، آنقدر تمرین کنید تا بتوانید آن را با قاطعیت و اطمینان بیان کنید. حتی بالا رفتن از پله ها به پارکینگ دورتر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. انتخاب دقیق و فعال بودن برای انجام فعالیت های مهم بسیار مهم است.

برو سراغ کتو

اگرچه کتو یک ماده غذایی است ، اما اینطور نیست. می توانید با خوردن کالری کمتر از کالری که می سوزانید ، رژیم کتو بگیرید. همچنین می تواند یک سبک زندگی آسان باشد. رژیم کتوژنیک برای افرادی که دلایل زیادی دارند ، از جمله دلایل زیادی برای کاهش وزن ، بسیار مناسب است.

  • کاهش اشتها (غذاهای کتوژنیک به شما احساس سیری می دهند)
  • کاهش وزن اولیه ایمن و سریع
  • کاهش چربی (به ویژه چربی ناسالم شکم)
  • سطح کلسترول HDL (خوب) را افزایش می دهد
  • کلسترول LDL (بد) را کاهش می دهد
  • کاهش مقاومت به انسولین
  • التهاب را کاهش می دهد

رژیم کتو خوب است اگر برای شما مناسب نیست. یاد آوردن به یاد داشته باشید ، ما در مورد غذا خوردن به گونه ای صحبت می کنیم که شما را خوشحال می کند و یک عمر طول می کشد. ما می خواهیم شما آنطور که می خواهید لاغر شوید غذا بخورید و خود را برای موفقیت طولانی مدت آماده کنید. بنابراین با وجود اینکه ما طرفدار رژیم کتو و مزایای زیاد آن هستیم ، اما در رژیم غذایی انتخابی خود به شما کمک خواهیم کرد.

آماده سازی غذا

زندگی شلوغ ما می تواند ما را در این فکر فرو کند که روز بعد چه بخوریم و اغلب انتخاب های ناسالم را انجام دهیم. همه ما آنجا بوده ایم ، اینطور نیست؟ به همین سادگی. آماده سازی و برنامه ریزی وعده های غذایی به موقع ، بازی را تغییر می دهد. آماده سازی رژیم غذایی کلید بسیاری از مزایا و مدیریت موفق وزن است. نه تنها غذاهای سالم همیشه در دسترس هستند ، بلکه بودجه آن نیز بسیار اقتصادی است. داشتن برنامه و غذا به شما کمک می کند تا بر اساس فقر و گرسنگی تصمیم بگیرید. راهنمای تهیه غذا را مشاهده کنید اینجانمی تواند

مصرف الکل را به حداقل برسانید

برای کاهش وزن و قطع آن نیازی به ترک کامل نوشیدنی ندارید. بنابراین نوشیدن زیاد الکل برای کمر یا سلامتی شما مضر است. دستورالعمل های AHA و CDC را برای بیش از یک واحد الکل در روز برای زنان و بیش از دو لیوان الکل در روز برای مردان رعایت نکنید. این کار تأثیرات الکل بر سلامتی شما را به حداقل می رساند.

هنگام انتخاب الکل برای نوشیدن ، به خاطر داشته باشید که نوع الکلی که انتخاب می کنید بر وزن شما تأثیر می گذارد. الکل انتخاب خوبی است زیرا به طور کلی کالری کمی دارد و حاوی قند یا کربوهیدرات است. اما اگر کوکتل را انتخاب کنید ، به لطف مخلوط کن شکر و مواد اضافی می توانید بیش از 250 کالری بسوزانید. برای جلوگیری از این امر ، مواد بدون قند مانند نوشابه ، تونیک رژیمی یا آب سلتزر را انتخاب کنید.

شما باید یک رژیم غذایی کالری / کربوهیدرات با نوشیدن مقدار زیادی آب قبل و بعد از نوشیدن الکل انتخاب کنید. آبجو و شراب نرم گزینه های قابل قبولی هستند و می توان بدون افزایش سطح انسولین از آنها لذت برد. شراب شیرین ؛ از شراب های شیرین و آب میوه های قندی خودداری کنید. درباره رژیم الکل و کتو بیشتر بخوانید اینجانمی تواند

بیشتر بخواب

خواب بیشتر یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن و ماندن در مسیر اصلی است. افرادی که به اندازه کافی نمی خوابند غالباً غذاها و نوشیدنی های حاوی قند بالا را انتخاب می کنند تا بلافاصله سطح انرژی خود را افزایش دهند. متاسفانه بعداً می تواند منجر به کاهش قابل توجه قند خون شود که می تواند منجر به ضعف سلامتی شود. این می تواند چرخه غذاها و نوشیدنی های شیرین را که برای وزن و سلامت روان مضر هستند ، طولانی کند. وقتی به اندازه کافی نمی خوابید ، نگرش درستی برای تغذیه خوب ندارید.

اگر به اندازه کافی نخوابید ، ممکن است ورزش شما م lessثرتر باشد یا انرژی لازم برای ورزش را نداشته باشید. خواب کافی و سلامت کلی در کنار هم است.

آب بیشتری بنوشید

به بیان ساده ، هنگامی که بدن شما دچار کم آبی می شود ، بدن شما به درستی کار نمی کند. و دلایل زیادی وجود دارد که چرا نوشیدن آب می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. نتایج گسترده پژوهش نوشیدن آب بیشتر نشان می دهد که متابولیسم شما را افزایش می دهد. این بدان معناست که می توانید سریعتر وزن خود را کاهش دهید. هنگامی که به وزن موردنظر خود رسیدید ، در صورت کمبود آب بدن ، می توانید آن را حفظ کنید در حالی که کالری بیشتری از مقدار مورد نیاز برای حفظ وزن خود می خورید.

زنی از لیوان مشروب می خورد

علاوه بر این ، نوشیدن مقدار زیادی آب به کاهش اشتهای شما به طور طبیعی کمک می کند و عملکرد سالم کلیه ها را افزایش می دهد ، که برای سلامت کلی بدن ضروری است. آب از سر تا نوک پا برای هر حرکت سلولی در بدن شما ضروری است و وقتی آب آن تامین می شود ، بدن کارآمدتر عمل می کند. افرادی که فعالیت بیشتری دارند و داروهای خاصی مصرف می کنند باید در نوشیدن آب کافی دقت بیشتری داشته باشند.

خط پایین

رژیم کوتاه مدت یک راه موثر برای کاهش سریع وزن است. با این حال، بیشتر این وزنه ها موقتی هستند و برای سفرهای طولانی مناسب نیستند. برای بهبود سلامت خود ؛ اگر می خواهید وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ کنید ، باید تغییراتی در شیوه زندگی خود ایجاد کنید. هنگام آماده شدن برای یک روال جدید ، با خودتان صبور باشید. مراقب باش. به یاد داشته باشید ، کاهش وزن فقط به خاطر غذا خوردن نیست ، بلکه به تغییر سبک زندگی سالم مربوط می شود.

در سمت خاکستری جاده ، حروف جدیدی را روی پاهای زنان می نویسید ،  نمای بالا

اجازه دهید متخصصان مجرب ما در کاهش وزن شما را در دراز مدت و به روشی سالم و پایدار راهنمایی کنند. همه بیماران جدید از رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی لذت می برند. داروهایی برای کنترل اشتها مشاوره و سادگی تغذیه مداوم. می توانید انتظار داشته باشید برنامه هایی که به راحتی دنبال می شوند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید