رژیم درمانی دکتر انوشه متخصص تغذیه برای افراد شاغل ایده آل است


بسیاری از افراد شاغل در طول ساعات کاری به رژیم غذایی خود اهمیت نمی دهند. در بیشتر موارد، بیش از یک وعده غذایی. یا در زمانهای غیر معمول غذا بخورید. به عنوان مثال ، من با همکاران غیرمعمولم صبحانه می خورم. میان وعده های عصرانه می تواند فرد را در شب یا شب پرخوری کند. ناتوانی در حرکت به خانه و نداشتن زمان کافی برای هضم غذا می تواند منجر به چاقی و عوارض دیگر شود.

مطالعات نشان می دهد که افراد شاغل زمان کمتری برای ناهار دارند. اکثر کارکنان و مدیران ناهار را فراموش می کنند. زمان کافی برای غذا خوردن وجود ندارد. هرکس باید غذای مناسبی را برای کاری که انجام می دهد بخورد و مهمترین چیز این است که به طور منظم غذا بخورد و از اختلالات خوردن اجتناب کند. طبق معمول ، کسانی که کم تحرک هستند و کسانی که پشت میز می نشینند ، باید انرژی روزانه خود را کاهش دهند زیرا کالری کمی دارند. علاوه بر این ، غذاهای پرکالری و پرکالری که در ادارات و شرکت ها مصرف می شوند. همچنین باید از خوردن غذاهای چرب و شیرین خودداری کرد. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید. این به بدن کمک می کند کالری کمتری بسوزاند ، اما همچنین از یبوست به دلیل نشستن زیاد و کم تحرکی جلوگیری می کند. مهم است که روزانه مقدار زیادی آب بنوشید و ورزش کنید.

افرادی که بیشتر ورزش می کنند و بیشتر ورزش می کنند باید کالری بیشتری نسبت به آنها دریافت کنند. برای متعادل کردن این میزان کالری دریافتی ، همه گروه ها تغذیه بهتر است ویتامین ها و مواد معدنی کافی دریافت کنید. برای حمایت از بدن. خوردن محصولات لبنی و دریافت مقدار کافی ویتامین D برای استحکام استخوان ها و سلامت بسیار مهم است.

افرادی که در شیفت شب کار می کنند با ایجاد اختلال در ساعت بیولوژیکی کار می کنند که بر تعادل غذا تأثیر می گذارد. اگر این افراد نتوانند رژیم منظم خود را حفظ کنند ، مجبور به خوردن C می شوند ، بر اساس آن باید برنامه جدیدی بر اساس B و A ایجاد شود.

کارکنان به طور کلی باید از غذاهای چرب و شیرین خودداری کنند. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید ؛ برای جلوگیری از سوء هاضمه ، حداقل 30 دقیقه از خوردن غذا اجتناب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید